Sain lähetteen fysioterapiaan (10 kertaa) jossa selkää ja niskaa hierottiin ja ihmettelin kyllä että eikö fysioterapeutti katso yleensä edes ryhtiä tai kysele mitään. Eipä paljoa kysellyt. Ei varsinaisesti auttanut mitenkään paitsi että hieronnan jälkeen olo oli hieman rentoutuneempi! En ole OMT-fysioterapiaa kokeillut
Todella turhauttavaa tämä! Olen pelännyt koko tämän ajan jotain vakavaa, mutta lääkärissäkin melkein nauretaan kun yritän selittää kuinka raskasta on kaiken maailman kummallisten oireiden kanssa.
Sellasta on myös ollut että on jotenkin raskasta kannatella kehoa. Elikkäs tuntuu kun vaikka istuu koneella että jos ottaa vaikka kahvikupin vierestä niin pitää koko kropalla kiskoa se. Ihan outoa. Keinuvaa oloa, ahdistusta, keskittymisvaikeuksia, levottomuutta ja vapinaa on ollut! Ei niinkään puutumisia tai särkyjä. Kiusallisena vaivana on pään tärinä ja nykiminen. Ei siis näy ulospäin, mutta todella ahdistavaa katsoa peilistä ku ajattelen että nyt nykäisee. Myös leuka paukkuu ja on löysä. HUuhhuh
Heinäkuun lopulla kaaduin pyörällä mielestäni aika rajusti. Päätäni en lyönyt eikä tullut mitään aivotärähdystä. Vatsalleni kuitenkin kaaduin eli oli aika kova tärähdys. Tuostakin olen lääkäreille maininnut, mutta he eivät oikein usko vaivojen johtuvan siitä. Viikko kaatumisen jälkeen tuli yhtäkkiä töissä todella epätodellinen ja heikko olo. Vaikea kuvailla, mutta lähdin kotiin ja lepäilin ja sitten se olo oli viikon pois ja alkoi uudestaan ja sitten sitä on menty yli puoli vuotta erilaisten oireiden kanssa.
Olen opiskelija vaasasta niin olisi kiva tietää löytyykö minkäänlaista apua täältäpäin?
Kiitos! On ihanaa kun on ihmisiä ketkä välittää

Vaikka luulisi lääkäreiden olevan niitä!