tahdonvoimaa kirjoitti:Tässä teksti jumppaajalle.
tahdonvoimaa kirjoitti:Lainaa teksti niin, että lainaat jokaisen lauseen ja kommentoit omia juttuja sinne väliin.
tahdonvoimaa kirjoitti:Et voi tuhota tätä. Ja vaikka tuhoaisitkin, niin tämähän on pelkkää kakkaa...
fedja kirjoitti:DD tieten nuokin suomentaa vanhasta tottumuksesta, kun on nyt viralliseksi kääntäjäksi alkanut.
DirtyDeeds kirjoitti:Moi! Mua ilahduttaa... (jumppaajan sanoin...) ja huvituttaa että![]()
![]()
![]()
1. palstalla on huumorintajuisia kirjoittajia, joiden monen lyhyitäkin kommentteja lukiessa tulee hyvä fiilis ja huvituttaa...
DirtyDeeds kirjoitti:2. on oma sauna, joka odottaa vaan lämmityskäskyä tänäänkin
DirtyDeeds kirjoitti:3. on uudet hyväntuntuset jumpat
DirtyDeeds kirjoitti:4. selässä tuntuu välillä sopivasti maitohappojen ja muiden kuona-aineiden iloinen sekamelska, joka saattaa tarkoittaa sitä, että jumppa voi joskus tehotakin... ehkä...
DirtyDeeds kirjoitti:5. ja ettei mun tarvii salakuljettaa kirjoja kirjastoon huppu päässä...ainakaan vielä...
fedja kirjoitti:Vihannes-salsa Pannariohje tuonne reseptiosastoon?
tahdonvoimaa kirjoitti:Jaa, ketä? No, mä ainakaan oo. Oon tosi tiukkapipoinen. Vähän kuin Harri Kirvesniemi Marja-Liisan hiihtohatussa.
Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa