työtapaturma korvaaminen

Kuntoutustukipäätökset, eläkepäätökset - KELA - Eläkevakuutusyhtiö - Vakuutusyhtiö - Vakuutuslääkärit - Vakuutusoikeus/valituslautakunnat

työtapaturma korvaaminen

ViestiKirjoittaja petrucci1 » 06 Maalis 2013, 23:00

Heippa vaan kaikille . Täällä yksi työtapaturman kokenut "niskavammainen"lisää.
Minulle tehtiin rinta+kaularanka mri koska jouduin osalliseksi työtapaturmaan missä sain iskun päähän ja sitämyöten trauman kaularankaan. Oireet on jälkeenpäin osoitettu magneettikuvista tulevan em tapaturmasta .

Työterveyslääkäri katsoi magn.kuva lausunnon + että missä oli mainittu myös rintaranka alueella löydetyt "vanhat" oireettomat aiemmin tulleet nikamavauriot,ja mitkä ei ole aiheuttanu minulle ongelmia aikaisemmin missään muodossa.

lääkäri alkoi siis epäillä että miten vakuutusyhtiö ottaa kantaa asiaan kun oli ns löydöksiä muitakin.?? Siis Hetkinen !.. Olin vammaa hoidattamassa minkä pystyy osoittamaan ja lausunnossa lukee myös ja nyt työterv.lääkäri alkaa sepostelemaan tuollaista. Todella ahdistavaa !

Voiko todella tuollaisesta joutua vakuutusyhtiön kanssa vääntöön mikä johtaa tarvittaessa vaikka raastupaan asti ? huh huh tuumailin. Onko täällä vastaavia kokemuksia kenelläkään ?
petrucci1
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 07 Maalis 2013, 14:04

Moi, petrucci! Teretulemast!

Vakuutusyhtiön kanssa yleensä joutuu tappelemaan, ne ei oikein suosiolla maksa korvauksia. Joskus maksavat muutaman kuukauden ja sitten "ihmeparantavat" potilaan papereissaan. Eli yleensä niiden kanssa joutuu kyllä vääntämään kättä... :evil:

Tältä palstalta löytyy varmaan useampiakin työtapaturman kokeneita. Esimerkkinä tulee mieleen Haksu, jonka löydät esim. Käyttäjäesittelyt-osiosta.
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Paluu Vakuutusoikeudelliset asiat