Nyt ei Tapiola tiedä ketä kiusaa... (eläkeasiaa)

Kuntoutustukipäätökset, eläkepäätökset - KELA - Eläkevakuutusyhtiö - Vakuutusyhtiö - Vakuutuslääkärit - Vakuutusoikeus/valituslautakunnat

Nyt ei Tapiola tiedä ketä kiusaa... (eläkeasiaa)

ViestiKirjoittaja Zarru » 02 Maalis 2010, 21:44

Juu, olen kuullut mitä uskomattomampia tarinoita siitä mitä kaikkea omatunnottomat vakuutusyhtiöihmiset voivat keksiä.

Mulla tänään tuli siitä jo kolmas esimerkki, kun korvauskäsittelijä puhelimessa heitti todella härskin kommentin :evil:

Tapiola on maksanut mulle tapaturmaeläkettä viime kesästä saakka, ja nyt sitten keskeyttivät eläkkeen maksun koska odottivat kuntoutuslausuntoja. Olin siis äskettäin Käpylässä laitoskuntoutusjaksolla kuukauden.

Mua pompotetaan oikein nyt urakalla. On luvattu oikein henkilökohtaisesti varmistaa että mun asia hoituu, ja menee 1.3. olevaan eläkekokoukseen päätettäväksi, ja että sitten minulle päin soitetaan.

No eipä, yllätys yllätys, sitä puhelua tullut. Lähes poikkeuksetta kun mulle päin luvataan soittaa, puhelua ei tule.

Soitin sitten sinne, eikä mun asiaa oltu viety mihinkään kokoukseen lupauksista huolimatta. Se ja se jäi lomalle ja sekin on lomalla ja minäkin jään lomalle...

Sanoin että olen tässä joutunut elelemään jo helmikuun sadalla eurolla, sillä pitäisi maksaa laskut, eläminen, kaikki. Mutta ei, ei hän nyt MILLÄÄN voi puhelimessa mitään päättää, hänen pitää perehtyä mun papereihin ja sitten hänkin jää lomalle... Sanoin että voisiko nyt JOKU soittaa mulle ensi viikolla, TARVITSEN päätöksen. Luvattiin sen verran.

Virkailija naljaili mulle rahasta, että "mites meinaat pärjätä jos on kielteinen päätös" jne.

Törkein ja uskomattomin kommentti oli se, että eihän sitä tiedä maksetaanko eläkettä enää, jos he katsovat ettei mun työkyvyttömyyteni johdukaan enää tapaturmasta. Halleluja! Ihmeparantuminen!

Nyt loppui kiltteys. Vien asiani vaikka EU:hun saakka, mua ei pomputeta enkä hyväksy epäoikeudenmukaisia päätöksiä.

Jännää kun mainitsin että lähden tästä juuri Töölöön kaularankaleikkaukseen, niin virkailija tarttui tietoon kuin haukka myyrään. Varmaan meinaavat sitäkin tietoa käyttää jotenkin mua vastaan, koska Tapiolahan ei korvaa mitään kaularankaan liittyvää sillä perusteella että siinä oli ennestään pientä kulumaa, vaikka olin ennen tapaturmaa kokopäivätyössä ja kaularankani oli täysin ehjä. Asiasta on valitettu mutta se on vielä kesken.

Yksi miinus on Käpylän lausunnossa se, että mun selkäni tilannetta ei ole niissä kerrottu, vaikka se on ISO osa mun vammoja, aiheuttaa paljon kipua ja haittaa. Takana siis luudutus, tangot ja ruuvit selässä.

Periksi en anna vaikka ymmärrän että moni antaa kun näin kiusataan :evil:
Zarru
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 03 Maalis 2010, 21:12

Pidähän Zarru pintasi ja älä luovuta. Väsytystaktiikka on vakuutusyhtiön strategia näissä asioissa.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 04 Maalis 2010, 01:54

fedja kirjoitti:Pidähän Zarru pintasi ja älä luovuta. Väsytystaktiikka on vakuutusyhtiön strategia näissä asioissa.

Juuri näin. Voivat laittaa kielteisen päätöksen kokeeksi, että näkevät miten asiakas suhtautuu. Sitten kun valitat, voivat suoraan myöntää pysyvänä puolikkaan eläkkeen... Koita jaksaa taistella! :D
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Zarru » 09 Maalis 2010, 14:22

Kiitos :)

Voimat ovat ihan lopussa juuri nyt kun eilen kotiuduin Töölöstä kaularankaleikkauksesta. Ei oikein jaksa edes istua.

Kerään pikkuhiljaa voimia ja sisuuntumista puheluun Tapiolalle, he eivät taaskaan ole soittaneet vaikka ovat luvanneet.

On se käsittämättömän alhaista vakuutusyhtiöltä, että ihmisten vähäiset voimat menevät taisteluihin heidän kanssaan. Miten siellä ihmiset voivat elää itsensä kanssa?

Mutta enää en ole liian kiltti vaan todellakin riittää tuollainen touhu! :evil:
Zarru
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 09 Maalis 2010, 15:31

Zarru kirjoitti:On se käsittämättömän alhaista vakuutusyhtiöltä, että ihmisten vähäiset voimat menevät taisteluihin heidän kanssaan. Miten siellä ihmiset voivat elää itsensä kanssa?

Samaa olen joskus miettinyt. Tuntuu erityisen kohtuuttomalta kyykyttää ja väsyttää ihmisiä, joilla on jo kipujensa ja sairauksiensa kanssa riittävästi taisteltavaa ja voimat ymmärrettävästi vähissä. Se tuntuu ihan siltä, että lyötyä lyödään yhä uudelleen. Tai että potkitaan jo maassa makaavaa... Harmi vaan, että näin se käytännössä menee. :evil:

Onkos sulla tällä kertaa nyt tuo leikkauksen jälkeinen kipulääkitys paremmin kohdallaan?
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Zarru » 09 Maalis 2010, 18:27

Samaa mieltä DD. Aivan totaalisen uskomatonta todellakin :(

Kiitos kysymästä, nyt on sellainen tilanne että mun ei tarvinnutkaan vaatia kovempia roppeja kuin viimeksi, koska tällä kertaa ei tullutkaan niin kovia leikkauskipuja, olen pärjännyt ihan Panadolilla isommilla annoksilla :shock: Oxynormia tarjottiin sairaalassa ollessa mutta tarvitsin sitä vain kerran.

Sen sijaan olin niin kipeä nukutuksesta että en enää koskaan anna laittaa samanlaista nukutusta! Kaksi edellistä kertaa ovat menneet hienosti; ei mitään pahoinvointia ja olen jo samana iltana kyennyt pikaisesti soittamaan läheisille. Nyt koin kuudentoista tunnin helvetin. Pahoinvointia, sellainen olo että kuolen... totaalisen karmea olo, nukutusaineet huokuivat joka solusta ja hengityksestä melkein vuorokauden, happimaski oli koko päivän, illan ja seuraavan yön. Vasta seuraavana aamuna kykenin jotenkuten puhumaan ja soittamaan läheisilleni.

Pelottava kokemus kun ennen kaikki mennyt hyvin nukutuksen osalta. Mutta itse leikkaukseen neurokirurgi oli erittäin tyytyväinen, sillä mikään riski tai uhkakuva joista puhuimme ei toteutunut :)

Hoitajien kiire ei auttanut asiaa kun olin erittäin huonovointinen, yksin olin paljon ja olo lohduton.
Zarru
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Zarru » 07 Kesä 2010, 20:19

PÄIVITYSTÄ.

Tänään sain s-postiini dokumentin vakuutuslääkäreiden kommenteista, ja sehän on aivan uskomatonta, epäoikeudenmukaista, moraalitonta ja alhaista SOOPAA. :evil:

Soopaa mm. kaularangan osalta, mutta myös aivovamman, joka on todettu vähintään keskivaikeaksi Käpylän kuntoutuskeskuksessa, alkuperäisen diagnoosin teki neurologi Helena Huhmar. Pääni on selkeästi viallinen, ja ilmeisen pysyvästi, koska tapaturmasta on jo kaksi vuotta eikä pääni tilanne muutu, korkeintaan huononee.

Päässä on epäskarppi olo pysyvästi, keskittymiskyky, vireystila, ärtyvyys, hahmotusongelmat, ja miljoona muuta asiaa.

Mutta Tapiolan lääkäri Ilkka Torstila toteaa mm.

"5.6.2010 10:49:37 Torstila Ilkka
1. Alkuvaiheen tiedoista: ulkopuolinen todennut tajunnan menetyksen. Toisaalta itse muistaa väistelleensä hevosta heti putoamisen jälkeen. Amnesia-anamneesi ei ole luotettava. Myöhemmin Käpylän lausunnoissa anamneesi toistetaan jokaisessa lausunnossa identtisesti ja varmana eli: tajutomuus obj. havaittu, amnesia jne. Siihen ei siis ole luottamista. Pään TT normaali. Neurologinen satus normaali, MRI normaali.
Oirrekuva sopii kaularnakaperäiseksi ja mukana myös venytysoieistoon sopivaa aistikokemusta ( mm. makuasiti )=kaularanka, ei avoperäinen.
Insurekurssi ei tarkoita, että aivovammaa olisi. Sen sijaan Käpylässä kyllä tehtiin asiasta heti aivovamma alkuvaiheen tiedoista huolimatta ja siinä tilanteessa nyt ollaan kun Käpylän jälkeen katsottiin, että uusien tietojan valoss olisi aivovamma.

Johtopäätökset:
1. Olemme myöntäneet aivovamman. Se on korkeintaan lievä koska missään objektivisissa havainoissa tai tutkimuksissa ei sellaista ole voitu osoittaa.
2. Näin ollen aivovammasta ei jää pysyvää haittaa eikä mahdollinen itse koettu oireisto tai työkyvyttömyys voi johtua sellaisesta mistä ei ole jäänyt pysyvää haittaa.
3. Nykyoireet ovat kaularankavamman jälkioireita, joiden ei voi katsoa aiheuttavan työkyvyttömyyttä.
4. Kaularankaoireistoa pahentaa selkäydinkanvan ahtaiuma joka on tapaturmaan liittymätön sairaus ja hylättävä
5. Mielialaoireet olleet jo ennen tapaturmaa . Niiden pahentumista ei korvata tästä. Niillä on kuitenkin merkitystä kokonaissuoriutumiseen ja työkykyyn.
6. Kaularankavamma aiheuttaa jonkinasteisen haitan. HL 4 kai maksettu tai varattu. Aivoista ei jää pysyvää koska näyttö muusta kuin lievästä aivotärähdystasoisesta vammasta on jäänyt osoittamatta."

Aivan täyttä pskaa! En ole "väistellyt hevosta heti putoamisen jälkeen" koska a) HETI putoamisen jälkeen olin tajuton, ja b) olin TÄYSIN liikuntakyvytön maatessani maassa

Vai ei ole luottamista. Silminnäkijä kertoo minun olleen jonkin aikaa tajuton. Mikähän siinä ei ole luotettavaa??

Mielialassani ei ole vikaa, minut on todettu psyykkisesti täysin terveeksi psykiatrian erikoislääkärin toimesta.

Mitään "ei ole jäänyt osoittamatta" vaan minut on tutkittu esim. aivovamman osalta todella tarkasti. Se inhottava olo mikä päässäni on pysyvästi, niin miten joku ILKEÄÄ väittää, ettei aivoihin jää pysyvää haittaa??? Olen niin raivona että en voi sitä sanoin kuvata.

Ja haittaluokka 4 on täysin naurettava, vaikka tässä ei rahasta kyse olekaan vaan oikeudenmukaisuudesta. Mulla siis selkämurtumat, selkäydinvaurioita, aivovamma ja kaularankavammoja. Sujuvasti ovat jättäneet pois kokonaisuuden. Mun haittaluokka on ainakin 12.

MITEN NYT KANNATTAA TOIMIA? Lakimies ehdottomasti avuksi, mutta mistä, kun varaa maksaa ei ole. Tässä kuussa olen saanut KEVAn eläkkeen joka on alle vuokrani verran.
Zarru
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 07 Kesä 2010, 22:10

Zarru kirjoitti:MITEN NYT KANNATTAA TOIMIA? Lakimies ehdottomasti avuksi, mutta mistä, kun varaa maksaa ei ole. Tässä kuussa olen saanut KEVAn eläkkeen joka on alle vuokrani verran.

Lakimies, mutta sellainen, joka ymmärtää valitustiet ja -prosessit. Kannattaa ottaa yhteyttä vammautuneeseen, jolla on prosessista kokemusta. Voi löytyä hyviä neuvoja. Onko sinulla oikeusturvavakuutus?

Zarru. Ei ne tee tuota kiusatakseen sinua, vaan sen takia, että eivät halua aivovammoja Suomeen sitä määrä mitä niitä oikeasti on, koska joutuvat korvaamaan ne. Sujuvasti nuo vakuutuslääkärit valehtelevat ja pesevät vammoja pois ihmisiltä

Zarru kirjoitti:Johtopäätökset:
1. Olemme myöntäneet aivovamman. Se on korkeintaan lievä koska missään objektivisissa havainoissa tai tutkimuksissa ei sellaista ole voitu osoittaa.

Mitäkähän objektiivisia havaintoja ei ole olemassa. Ehkä heille objektiivisia havaintoja ovat vain kuvaukset. Aika köyhää ja säälittävää.

Zarru kirjoitti:3. Nykyoireet ovat kaularankavamman jälkioireita, joiden ei voi katsoa aiheuttavan työkyvyttömyyttä.

Ei niin. Missähän se on määritetty, ettei voi.

Zarru kirjoitti:6. Kaularankavamma aiheuttaa jonkinasteisen haitan. HL 4 kai maksettu tai varattu. Aivoista ei jää pysyvää koska näyttö muusta kuin lievästä aivotärähdystasoisesta vammasta on jäänyt osoittamatta."[/i]

Milläkähän se pitäisi osoittaa.

Tää on tilanne Suomen maassa ja muuallakin. Vakuutusyhtiö EI HALUA oikeasti alkaa korvaamaan näitä vammoja ja sen takia toimivat näin.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 07 Kesä 2010, 22:14

Zarru kirjoitti:Tänään sain s-postiini dokumentin vakuutuslääkäreiden kommenteista, ja sehän on aivan uskomatonta, epäoikeudenmukaista, moraalitonta ja alhaista SOOPAA. :evil:

Soopaa mm. kaularangan osalta, mutta myös aivovamman, joka on todettu vähintään keskivaikeaksi Käpylän kuntoutuskeskuksessa, alkuperäisen diagnoosin teki neurologi Helena Huhmar. Pääni on selkeästi viallinen, ja ilmeisen pysyvästi, koska tapaturmasta on jo kaksi vuotta eikä pääni tilanne muutu, korkeintaan huononee.

Tätähän se on. Olet nyt kaiken huipuksi törmännyt ilmeisesti yhteen niistä pahimmista paperilääkäreistä. Tämä Ilkka Torstila on ennen ollut Pohjolan ylilääkäri ja nykyään sitten Tapiolan. On ilmeisesti yksi näitä vakuutus"lääketieteen" eli vakuutusvoodoon ylipappeja, kaverin nimellä löytyy paljon kirjoituksista tästä niin sanotusta vakuutuslääketieteestä. Aikamoista soopaa on suurin osa niistä kirjoituksista.

Ja netistä kaverista löytyy esimerkiksi tällaista kirjoitusta:

http://groups.google.fi/group/sfnet.keskustelu.kuluttaja/tree/browse_frm/month/2000-05?_done=%2Fgroup%2Fsfnet.keskustelu.kuluttaja%2Fbrowse_frm%2Fmonth%2F2000-05%3F&pli=1
Pohjolan ylilääkäri Ilkka Torstila valehtelee!!

1. kalevi hautakangas

Uutisryhmät: sfnet.keskustelu.kuluttaja
Lähettäjä: "kalevi hautakangas" <kalevi.hautakan...@SPAM.sci.fi>
Päivämäärä: 2000/05/05
Aihe: Pohjolan ylilääkäri Ilkka Torstila valehtelee!!

Kaikki Pohjolan asiakkaat varokaa: ylilääläri Ilkka Torstila
VALEHTELEE!!Minulla on nauhoitettu ja medialle monistettuna
toimitettu puhelinkeskustelu omasta vakuutusasiastani,
jossa Torstila valehtelee vastoin aiempaa Pohjolan antamaa
kirjallista dokumenttia vastaan.Onko valehtelu hyvinkin
yleistä Pohjolan ylilääkärin taholta? Joku sanoisi tätä
petokseksi tai prosessipetokseksi!Tulen jättämään asian
tutkinnan Helsingin kihlakunnan poliisilaitoksen tutkittavaksi
viikon sisällä.Saas nähdä, onko päätäs taas sama; ei
rikosta!!Jos tutkinnanjohtaja tekee taas tutkimattajättämis-
päätöksen , teen hänestä samana päivänä hallintokantelun.
Kaikki Pohjolan asiakkaat, tutkikaa tarkoin paperinne ja
mitä vakuutuslääkärit ovat teistä lausuneet( yleensä
valeita) ja VALITTAKAA aina kun teistä on annettu
perättömiä lausumia.Mielestäni poliisit ovat tämän
"vakuutusmafian " nöyriä alamaisia ja tekevät siten
kun "isot pojat" määräävät.Ohjeita ja neuvoja saatte
http://www.saunalahti.fi/petetyt

Zarru kirjoitti:MITEN NYT KANNATTAA TOIMIA? Lakimies ehdottomasti avuksi, mutta mistä, kun varaa maksaa ei ole. Tässä kuussa olen saanut KEVAn eläkkeen joka on alle vuokrani verran.

Marssi sinne oikeusaputoimistoon. Jos tulot on riittävän pienet, se on sulle jopa ilmaista.

Täältä löytyy tietoja oikeusavusta: http://www.oikeus.fi/4313.htm

Ja täällä laskuri oikeusavun kustannuksista: https://asiointi.oikeus.fi/web/asiointi/koelaskelma

Ja ota ihmeessä yhteyttä siihen Hippokampuksen Jari Jokiseen, jollet vielä ole ollut yhteydessä. Siltähän joku kehui saaneensa tosi hyviä neuvoja, olisko ollut Mansku? Jokisella taitaa tälläkin palstalla olla tunnus, muistaakseni riverman. Tsemppiä, Zarru!
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 08 Kesä 2010, 03:45

Jep, Jari on näissä aika haka! Sähän et tätä taistelua tule noilla löydöksillä häviämään!

Ja valitettavasti Fedja on niin oikeessa. Vakuutusyhtiöt olisivat helisemässä, jos joutuisivat korvaamaan kaikki todelliset vammat. Niin säälittävää. Kuolettavat kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin potilastapaukset viimeiseen asti. Ei siellä vy:ssa kiinnosta paskaakaan, millainen ihmisen loppuelämä on vammojensa kanssa. Tärkeintä on saada vähemmän korvauksia = enemmän säästöjä, koska jos kaikki korvattaisiin mitä pitäisin, vy:den rahat loppuisi. Siitä tämä kaikki paska johtuu. Siksi fyysisistä vammoista tulee psyykkisiä ja aivovammoista kaularankavammoja ja selkäydinvammoista lihasvammoja. Mua vituttaa tää systeemi niin paljon, että joka kerta pulssi nousee 200:aan kun alan miettiä tätä omaakin kahta vuotta, jolloin sain vakuutusyhtiöltä 1600 euroa, ja siihen loppui avut, koska musta tuli vain yhtäkkiä terve, enkä toisin pystynyt todistamaan, vaikka makasin puolitajuttomana kuitenkin ekan vuoden ja toisesta puolet niin huonossa kunnossa, etten edes voinut yskästä tietokneeseen päin. Ei muakaan se raha niin kiinnostanut mut tietty sekin ois ollut extraa, ettei ois tarttenut elää kahta vuotta lainalla/velkaantumalla, koska oikeesti olen ollut työkyvytön. Ja mulla oli kyseessä työmatkalla sattunut työtapaturma, joka hylättiin työtapaturmana ja näin ollen vältettiin kaikki korvausvastuut, kun se korvattiin sit lopulta yksityisestä matkavakuutuksesta. Edelleen aion viedä tän oikeuteen, jahka olen paremmassa kunnoss, ihan vain vaikka vittuillakseni vy:lle ja aiheuttaakseni mahdollisimman paljon hässäkkää tän suhteen. Se on mulle ollut yks tärkein motiivi treenata ja kuntoutua, että jaksan tapella näitä piittaamattomia paskoja vastaan isosti.

Voimia Zarru sulle kanssa! Ei jätetä taistelua kesken, se on varma! :)
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja alaria » 08 Kesä 2010, 08:52

Valitettavasti nämä vakuutusyhtiöt toimivat näin ikävästi. Olen itsekin samantyyppisessä tilanteessa. Joka valituskierroksella tipuu heikoimmat ... joten emme anna periksi!

Onko sinulla jotakuta läheistä, joka voisi auttaa sinua tässä taistelussa lakimiehen lisäksi? Tehtävää on valitettavasti paljon siitä vakuutusyhtiöt pitävät huolta. Kuitenkin viimekädessä on ollut myös voittojakin oikeudessa näistä asioista.

Tarvittaessa voidaan vaihtaa kuulumisia sähköpostin kautta ...

Taistelutahtoa!
alaria
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Zarru » 08 Kesä 2010, 22:37

Kiitos Ystävät :)

Tsemppaus ja tuki ovat tärkeitä. Nyt on jo alkujärkytys poissa ja pystyn ajattelemaan rauhallisemmin. Täytyy myöntää että aivan silkka pöyristys siitä miten asioita voidaan vääristellä ilmeisesti ilman omantunnontuskia oli aluksi se pahin. Kai olen sitten naivi kun minusta oikeudenmukaisuus on pääasia kaikessa.

Viime yö meni valvoessa ja itkiessäkin, myönnetään. Aamuvarhaisella aloin kirjoittaa vastinetta, jonka laitoinkin samantien menemään Tapiolaan kunhan ensin olin kysynyt s-postiosoitteen jonne se varmasti menee perille oikeaan paikkaan.

Eihän heillä ole mitään oikeaa mitä väittää, siksi joutuvat turvautumaan suoranaisiin valheisiin. Katsotaan kuinka pitkälle asia täytyy viedä.

Aivovammaliitosta taitaa ainakin saada sellaisen lakimiehen apua, joka ymmärtää nimenomaan näistä asioista.

Eihän tällainen reilua ole eikä tätä kenellekään soisi, mutta maailma ei ole oikeudenmukainen ja on vain jaksettava.
Zarru
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja lumiukko » 09 Kesä 2010, 14:55

Jaksamista taisteluun.

Olen saanut kokea matkani aikana tuon saman tilanteen että ajamaani kolaria vakuutusyhtiö käänsi toisipäin miten se oikeasti meni. Hankin poliisiasiakirjasta kopion ja lähetin vakuutusyhtiöön et miten se oikeasti meni.

Voimia! voimia! :)
Ota neuvoja kaikilta, mutta päätä itse.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja Zarru » 11 Kesä 2010, 00:59

Valitettavan yleistähän se on että vakuutusyhtiö pomputtaa, vekslaa tai suorastaan valehtelee.

Aivovamman kanssa tuossa eniten palloilevat, edestakaisin. Tyyliin Ei ole aivovammaa eikun onpas eikun ei sittenkään olekaan eikun onpas kun ollaan jo se hitto vie myönnetty että on mutta sitten korkeintaan lievä, aivotärähdys eikä tietenkään mitään pysyvää haittaa ole jäänyt....

Joopa joo. Ilmeisesti etenkin tältä Torstilalta on sisälukutaitokin aivan täysin hukassa. Aika säälittävää. Kun ei muuta keksitä niin vääristellään, väännellään tai käännellään vaikka totuus toiseksi, vaan eihän se mokoma käännykään. Eikä tämä nainen annakaan periksi milliäkään oli vointi huono tai erittäin huono.

Ja juu, mulla on perheenjäsenet ja ystävät tukena, ja hankin tosiaan lakiapua jne. jos tarpeen on.
Zarru
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Zarru » 15 Kesä 2010, 00:52

PÄIVITYSTÄ.

Tänään soitin, ja kuulemma tapaturmaeläkkeeni maksua jatketaan sittenkin, "selvittelyn" ajaksi ainakin. Kysyin että minkä selvittelyn? Kuulemma kunnes minusta saadaan, käsitin että Käpylästä, uusi kuntoutussuunnitelma. No siihen menee aikaa kun kaikki minua hoitaneet eri alojen lääkärit ovat yhtä mieltä siitä, että nyt ei ole mielekästä tehdä mitään kummempaa kun vammojen selvittelykin ja toipuminen ovat vielä kesken.

Kummallinen juttu muuten tapahtui myös tänään.

Mullahan irtosi etuhammas tapaturman seurauksena, ja puhelimitse sen laitto luvattiin Tapiolasta korvata, varmistin asian vielä uudemman kerran sieltä. Sitten yllätys yllätys he kieltäytyivätkin sitä korvaamasta vaikka asia oli jo luvattu, eikä valituskaan muuttanut heidän kantaansa. Niinpä asia on ollut nyt jo kuukausia Tapaturma-asioiden muutoksenhakulautakunnan käsiteltävänä, ja olen odotellut toiveikkaana heiltä päätöstä asiassa.

Tänään kuitenkin sain Tapiolasta kirjeen "tiedoksi". Kirje oli osoitettu tuolle mainitsemalleni muutoksenhakulautakunnalle, ja siinä Tapiola pyysi hammasasiaa koskevia papereitaan takaisin lautakunnalta, ja siinä sanoivat että minä tulen saamaan heiltä asiassa uuden päätöksen :shock:

Mikä lienee moisen syy? En minä vielä luota että sen korvaavat mutta miksi muuten pyytäisivät asian poistamista lautakunnan käsittelystä? Lieneekö moinen kovin yleinenkin käytäntö? Itse olin kuin puulla päähän lyöty tästä suunnanmuutoksesta kun ensin olivat asiassa jyrkkiä, ja minä olen maksaa kitkuttanut kyseistä kevytsiltaa nyt kauan ja itse asiassa huomenna maksan viimeisen erän siitä. Onneksi hammaslääkäri oli ymmärtäväinen ja sain maksuaikaa.

Mistä nyt mahtaa tuulla? Onko nyt sitten mulla ja Tapiolalla jokin välirauha vai mikälie. Tyyntä myrskyn edellä? Varmaankin :?
Zarru
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

Seuraava

Paluu Vakuutusoikeudelliset asiat