D.C. kiropraktikko Petri Vainikainen kutsuttu palstalle!

Palstalle kutsutut ammattilaiset kirjoittelevat ja vastailevat täällä - Palstan virallinen kiropraktikko

D.C. kiropraktikko Petri Vainikainen kutsuttu palstalle!

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 08 Marras 2013, 11:12

Hei, kaikki!

Olen kutsunut palstalle D.C. kiropraktikko Petri Vainikaisen Kiropoli Oy:stä. Olen Petrin vastaanotolla käynyt itse vuodesta 2005 lähtien ja tiedän hänet päteväksi kiropraktikoksi.

Sopimuksemme on sellainen, että Petri kirjoittelee silloin tällöin oman aikataulunsa mukaan kiropraktikon näkökulmasta niskan, selän yms. alueiden vammoista, hoidosta ja kuntoutuksesta oman valintansa mukaan. Hänelle voi myös esittää kysymyksiä täällä AMMATTILAISNURKASSA ja hän vastailee oman aikataulunsa mukaan.

Vastineeksi olen luvannut (palstan toisen ylläpitäjän Fedjan suostumuksella), että hän voi vapaasti mainostaa omia kiropraktikkopalveluitaan foorumillamme. Samalla muilta kiropraktikoilta kielletään omien palveluidensa mainostaminen foorumillamme tästä hetkestä lähtien.

Tämä AMMATTILAISNURKKA on tarkoitettu Petrin ja mahdollisesti muiden jatkossa kutsuttavien eri terveydenhoitoalan ammattilaisten ensisijaiseksi temmellyskentäksi, mutta Petri voi halutessaan kirjoitella myös muilla alueilla.

Tervetuloa, Petri!

Edit: Petrin www-osoite: http://www.kiropoli.fi
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Re: D.C. kiropraktikko Petri Vainikainen kutsuttu palstalle!

ViestiKirjoittaja torvelo » 24 Marras 2013, 20:22

tervetuloa retkun puolesta palstalle. ja on täällä paljon muitakin hyviä tyyppejä

-torvelo-
torvelo
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

Paluu Terveydenhoitoalan AMMATTILAISNURKKA