Subjektiivinen tunne

Aihe vapaa

Subjektiivinen tunne

ViestiKirjoittaja fedja » 07 Helmi 2009, 21:44

Tunne. Minusta nyt tuntuu siltä, että niskani alkaa olla aika kireällä. Siis tuntuu, eihän se oikeasti :) . Ja minusta tuntuu, että korvani soivat ja päässäni kiristää. Eihän siellä oikeasti. Tuntuu vain siltä :) . Minusta tuntuu, että koko kroppaani kiristää ja jalkoja palelee. Eihän niitä oikeasti, mutta tuntuu vain siltä :) .
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja fedja » 07 Helmi 2009, 22:08

Nyt on kyllä jo sellainen tunne, että pitää istua ihan kippurassa sikiöasennossa, että pystyy olemaan tässä koneen äärellä. Mutta tämähän vain tuntuu tältä.

On myös sellainen tunne, että nyt pitää lopettaa, että ehtii venytellä tarpeeksi ettei mene yöunet kokonaan. Viime yönä meni, kun niin kirras päähän. Mutta tämähän on vain tunne. Ja jos uskon tunnetta, niin silloinhan en voi nukkua yöllä, koska tunnen, että kirraa, vaikkei kirraakaan. :)
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 07 Helmi 2009, 22:58

Nå mutta toihan nyt on taas vaan sun subjektiivinen näkemys. Ei sillä ole merkitystä. Sun pitää nyt tåi tieteellisesti tådistaa. :twisted:
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Usi » 25 Helmi 2009, 15:15

Joo ja mulla vaan oli sellainen tunne ettei vatsa toimi mutta sehän on vaan tunne- varmaan vaihdevuodet? syömishäiriö?
Tietenkin se on syömishäiriö jos ruoka ei tuukkaan ulos! Subjektiivinen tunne ettei vatsa toimi.... yeah right lopputulos SELKÄYDINVAURIO- todella subjektiivinen tunne vai mitä? 8)
Elä päivä kerallaan joskus minuutti, pidä huolta lakimiehestä ja puolusta oikeuksiasi"
Mulla on oikeus elää hyvää elämää
Usi
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Minulla on...

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 27 Helmi 2009, 19:46

... puolestaan sellainen tunne, että hulluja me kaikki ollaan, kun kuvitellaan tämmöisiä subjektiivisia tuntemuksia... ;) Ehkä vaihdamme palstan nimeksi "Niskavammat ja vaivat tai sellaisilta vaikuttavat tuntemukset". ;)

Tämän päivän (subjektiivinen) tunne on blogissa kuvattu...
http://taistelijat.blogspot.com/2009/02/nyt-on-pyykit-kuivumassa-tahdonvoimaa.html

Eli minusta tuntuu siltä, että ytimeni on toipumassa mutta vielä joistain kohdista hakee... Ihanaa, että voin selittää fsioterapeutilleni juuri blogin sanoilla, miltä TUNTUU, ja hän itse saman eläneenä ymmärtää fiiliksen ja tietää, onko se hyvä vai huono. Kuulemma se on hyvä, että TUNTEE jotain. Ennen en TUNTENUT mitään...

Muistin tänään, että mun ft harrastaa sukellusta. Miettikää, selkäydinvaurio on niin täydellisesti hoidossa, että hän voi tehdä, mitä haluaa! Toki se välillä oikuttelee mutta kuitenkin... Vitsi, vähän siistii, jos meikä vielä joskus pääsee ees käveleen normaalisti.
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

Tietty...

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 27 Helmi 2009, 19:49

Usi kirjoitti: ... vaihdevuodet? syömishäiriö?

Siis tottakai, josset pysty muuta todistamaan tieteellisesti! ;) Oikeasti se vatsaa toimii kyllä, mutta susta vaan tuntuu, ettei se toimi... Niinkuin mäkin olen oikeasti terve, vaikka välillä tuntuu muulta... ;)

Hyvää v-loppua tuntijoille!
tahdonvoimaa

Ja sinä kanssa...

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 27 Helmi 2009, 19:51

fedja kirjoitti:Nyt on kyllä jo sellainen tunne, että pitää istua ihan kippurassa sikiöasennossa, että pystyy olemaan tässä koneen äärellä.

Mitäh?? Selkä suoraksi vaan, toi on vaan tunne... Siis niinkuin mun muut kuin guru-lekuri sanoi: "No, eihän se selkäydin voi tuntua siltä, että se jumittaa".. Niin, ei, niin...
tahdonvoimaa

Tunne, vatsa ei toimi

ViestiKirjoittaja fedja » 28 Helmi 2009, 23:38

Usi kirjoitti:Joo ja mulla vaan oli sellainen tunne ettei vatsa toimi mutta...

Niin, toihan on vaan tunne.

Hyvä puoli tuossa tunteessa on, että Oikeasti sää pystyt sen todistamaan, kun viet päivän kakka-annokset purkissa kuukauden ajan terveyskeskukseen. Voivathan sittenkin tieten ajatella, että valehtelet...
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Re: Ja sinä kanssa...

ViestiKirjoittaja fedja » 28 Helmi 2009, 23:42

tahdonvoimaa kirjoitti:
fedja kirjoitti:Nyt on kyllä jo sellainen tunne, että pitää istua ihan kippurassa sikiöasennossa, että pystyy olemaan tässä koneen äärellä.

Mitäh?? Selkä suoraksi vaan, toi on vaan tunne... Siis niinkuin mun muut kuin guru-lekuri sanoi: "No, eihän se selkäydin voi tuntua siltä, että se jumittaa".. Niin, ei, niin...

Okkei Tahdonvoima. Hahaa. Se olikin tunne. Oikaisin seljän ja nyt ei kiristä mitään.

Ja uskoit tietenkin tuon tunteen. :roll:

Ihan tuntuu siltä, että kaameasti kiristää päästä ja rintarankaa vihloo. Varokaa, että ette anna pikkulasten antaa halata itseänne. Minä hommasin itselleni kolmesta kovasta rutistuksesta itselleni lisäshokkia tuonne niskaan. Huhhuh. Tuntuu ihan siltä, että tää on melkko herkkää hommaa.

Minusta vaan tuntuu siltä, että niskan kunto on nyt karmea.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Minusta tuntuu siltä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 02 Maalis 2009, 19:19

Että fysioterapeuttini on varsinainen noita-akka, kun osasi heti maaliskuussa 08 opettaa oikean halaus/kaulailutavan. Kuulemma kolmen koon sääntö, kevyesti,kaukaa ja kakaroita vältellen. Mun parisuhde tykkää tosta metodista ihan hirveesti. ;)

Toi kakkajuttu oli hyvä! Mutta voitaisko kuitenkin viedä se sittenkin Kelaan, Tampereelle? Mulla ois yksi asiantuntijaleku + vitun nyrpeä virkailija, jotka ne ansaitsis.
tahdonvoimaa

Re: Ja sinä kanssa...

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 02 Maalis 2009, 19:23

tahdonvoimaa kirjoitti:Siis niinkuin mun muut kuin guru-lekuri sanoi: "No, eihän se selkäydin voi tuntua siltä, että se jumittaa".. Niin, ei, niin...

Niin, ja nyt en puhunut siis siitä oikeasta Gurusta, vaan muka-gurusta. ;) Oikea Guruhan ymmärsi heti, että kun selkäydinkalvot on shokissa, voi tuntua ihan miltä vaan. ;)
tahdonvoimaa

Re: Minusta tuntuu siltä

ViestiKirjoittaja Nani » 08 Maalis 2009, 12:00

tahdonvoimaa kirjoitti:Että fysioterapeuttini on varsinainen noita-akka, kun osasi heti maaliskuussa 08 opettaa oikean halaus/kaulailutavan. Kuulemma kolmen koon sääntö, kevyesti,kaukaa ja kakaroita vältellen. Mun parisuhde tykkää tosta metodista ihan hirveesti. ;)

Siis mä tykkään kyl tosta sun fyssarista: tää kolmen koon sääntö ja sit se liikesarjan nimi Anna persreiälle valoa.. hih! Upeeta :-)
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Se on Jumalan ilmentymä ihmisen kehossa

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 08 Maalis 2009, 18:24

siis mun fyssari. En tiedä, mitä tekisin, jossen ois löytänyt sattumalta häntä. Ja kun itse ex-retku, niin tietää AINA, kun mä selitän jotain "epämääräistä". Niinkuin vaikka just blogissa nämä Kalvokoulukunta kommunikoi -tekstit. Ei kukaan muu kuin itse herkkä hermostoinen + retkun elänyt voi tajuta noita... ;)

http://taistelijat.blogspot.com/search?q=kalvokoulukunta
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa