Jouluista mieltä ja aina parempaa Ensi Vuotta 2012!

Aihe vapaa

Jouluista mieltä ja aina parempaa Ensi Vuotta 2012!

ViestiKirjoittaja fedja » 23 Joulu 2012, 12:33

Olen pitänyt taukoa palstalta. Yritän vähentää netin käyttöä, kun on aika vähän käytettävissä olevaa toimintakykyä ja netti huomaamatta varastaa sen. Enkä oikein hallitse sellaista kuin kontrolloitu netin käyttö. Olin myös välillä aika huonossa kunnossa. Laitoin nyt, että yksäreistä tulee ilmoitus sähköpostiin.

Kaikille teille Mahdollisimman Mukavaa Joulun Aikaa ja Ensi Vuotta!

Kuva
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kojootti » 27 Joulu 2012, 18:09

No onpas kurja juttu Jansku :cry:

Sait sairaalassa varmaankin Zinacef antibioottia suonensisäisesti. Kannattaa kyllä syödä antibiootti kuuri loppuun, munuaistulehdus ei ole mikään leikinasia. Paranemista :D
kojootti
kojootti
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja lentis » 29 Joulu 2012, 11:21

Toivotetaan nyt kaikille onnea vuodelle 2013 myös!
lentis

ViestiKirjoittaja fedja » 29 Tammi 2013, 21:56

Mulla fluorokinoloni Cibrofloksasilliini aiheutti jännekipuja ja kalvojen kiristymistä. Söin 2 viikon kuurin Yersinia-bakteeriin sitä muutama vuosi sitten. Kuurin loputtua kunto oli pahin, mitä siihen asti. Kävely oli tosi tuskallista ja koko keho jumissa yltäpäältä. Kerran tuon jälkeen kokeilin sitä vielä 3-4 tablettia ja jännekivut tulivat jälleen. USA:n FDA (USA Food and Drug Administration) varoitus:
FDA ALERT [7/8/2008]: FDA is notifying the makers of fluoroquinolone antimicrobial drugs for systemic use of the need to add a boxed warning to the prescribing information about the increased risk of developing tendinitis and tendon rupture in patients taking fluoroquinolones and to develop a Medication Guide for patients. The addition of a boxed warning and a Medication Guide would strengthen the existing warning information already included in the prescribing information for fluoroquinolone drugs.

Fluoroquinolones are associated with an increased risk of tendinitis and tendon rupture. This risk is further increased in those over age 60, in kidney, heart, and lung transplant recipients, and with use of concomitant steroid therapy. Physicians should advise patients, at the first sign of tendon pain, swelling, or inflammation, to stop taking the fluoroquinolone, to avoid exercise and use of the affected area, and to promptly contact their doctor about changing to a non-fluoroquinolone antimicrobial drug.

Ihmisen mitokondriot ovat alkuperältään bakteereita, joten antibiooteilla on aina mahdollinen riski vaikuttaa mitokondrioiden toimintaan haittaavasti tai tuhoavasti. Fluoroquinoloneista on aika paljon juttua netissä ja ovat myrkyttäneet joidenkin ihmisten kehon lopullisesti, mutta en joillakin muilla antibiooteilla yhdistettynä tiettyyn geeniperimään voi olla myös radikaaleja vaikutuksia. En tiedä sitten onko fluoroquinolonit antibiooteista myrkyllisimmästä päästä. Suomessa fluoroquinoloneja tunnutaan käyttävän todella huolettomasti, eikä juuri kukaan lääkäri ole kommentoinut mitään noihin minun jännekipuihin. Tiedänpä nyt kuitenkin itse, että niiden käyttö pitää heti lopettaa, jos tulee jännekipuja.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa