Kuormittuminen

Aihe vapaa

Kuormittuminen

ViestiKirjoittaja tomssu1 » 23 Tammi 2009, 14:30

Noniin. Olen tässä aika-ajoin käynyt lukemassa omia kirjoitelmiani siellä täällä. Vaikka näen, että asiat hajoaa ja pomppii sinne tänne niin en pystyisi tällä hetkellä edes jälkikäteen rivejä korjailemaan.

Huomasin jo Ortonissa ollessa, että jotkut oireet alkoi tulla hiukan päälle. Meinasin yllättäen kaatua selälleni ja muutaman kerran muuten vain maa ei ollut kuten pitäisi eli paikallaan. Koin myös tunteita, etten ole muka koskaan aiemmin ollut kyseisessä hississä tai käytävällä. Saattaa olla että olen näistä jo kertonut toisessa kohtaa mutta kun en pysty varmuudella muistamaan.
Ajatukset sumenee ja sekoan todella äkkiä sanoissa ja aiheissa.

Nyt olen huomannut, että on todella vaikea kirjoittaa edes jollain tapaa selkeästi ja puhettakin on vieraamman hankala ymmärtää. Eipä itsestäkään mukavalta tunnu kun kiva aihe yhtäkkiä katoaa pois mielestä. Puhua papatan paljon jos olen innoissani, kuten yleensä ihmisten keskellä käy.

Tavallaan taas kyllästyttääkin koko aihe mutta on ollut pakko kertoa yhdelle sun toiselle näitä asioita ja joka kerta muistaa asioita eri tavoin.

Pari kertaa olen tuolla kaupallisessa maailmassa hiljaa sanonut, että minulla on lievä aivovamma enkä oikein pysy kärryillä mitä pitäisi tehdä. Tämä kyllä parantaa asennetta selkeästi.
Erilaisia mokia ja hämmentäviä tilanteita tulee eteen ihan kassalla ja jotain tuotetta etsiessä.

Elikkäs tämä plikka lähtee nyt ulos tuulettumaan ja niin...olen miettinyt, että mitähän muita sivuja sitä voisi välillä tutkailla mutta en vaan keksi.
Auttakaas tyhjäpäätä ja laittakaa kivoja linkkejä.
Selkäfoorumilla nauroin vitseille niin, että lapset luuli minun lähes seonneen.
tomssu1
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 23 Tammi 2009, 15:33

Kerro, tomssu1, minkälaisia kivoja linkkejä kaipaisit? Vitsi- vai asialinkkejä, vai mitä?
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tomssu1 » 23 Tammi 2009, 16:55

Heti on ritari reipas paikalla :D

Vitsit ois kivoja. Puutarha ja eläinsivuja on tullut katsasteltua.

Mietin, että taidan olla hiukan tylsistynyt. Maailma menee välillä liian pieneksi kun on kotosalla. Tuttu tunne varmasti kaikille sairastaville tai muuten kotona oleville.

Ulkona olo teki hyvää ja kyllä pitäisi muistaa jumpata. Pitää vaan ottaa ne ohjeet esille ja alkaa vatkaamaan.

Tuo mielikuvitus tosiaan on nyt aivan hukassa. Tykkään siis vitseistä -saa olla härskiäkin 8)

Thaimaan matkailusivuja sun muita tulee vähän luettua.

Aivojakin olis hyvä jumpata eli mitä lie älykkyystestejä sun muita. On vaan saamaton olo ja töllötän googlea ja plääh.

Maanantaina mennään systerin kanssa shoppailemaan, saa nauraa käkättää. Selkä on onneksi vain hiukan kiukutellut eli nätisti kun olen niin pääsen liikkumaan.
tomssu1
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 23 Tammi 2009, 17:43

Aloitetaan lontoonkielisellä:

How do you get a blond to go up on the house's roof?
Tell her the drinks are on the house...

Ja sitten lähes itse keksittyjä:

Päivää, sanoi blondi astuessaan miestenpukineliikkeeseen.
- Ajattelin ostaa miehelleni lahjaksi autoilijan käsineet.
- Jaaha, ja mikä olikaan numero.
- MKR-510

Blondi meni yhdettätoista kertaa autokouluun. Tympääntynyt ajo-opettaja pitkän ympäripuhumisen jälkeen:
- voi ei, sinä taas, okei, mihinkäs me sitten viime kerralla jäätiinkään?
- siihenhän me raitiovaunun ja bussin väliin jäätiin siellä Manskulla.

Blondi päättää mennä ratsastamaan, vaikka ei ole ennen ollut hevosen selässä. Hän pääsee omin neuvoin satulaan, ja heppa lähtee heti liikkeelle. Se laukkaa tasaiseen tahtiin, mutta blondin ote alkaa lipsua ja hän rupeaa liukumaan alas satulasta.
Kauhuissaan hän tarrautuu hevosen harjaan, mutta ei saa kunnon otetta. Hän yrittää kietoa kätensä hevosen kaulaan, mutta liukuu alas pitkin hevosen kylkeä siitä huolimatta. Hevonen laukkaa edelleen ilmeisen piittaamattomana luisuvasta ratsastajastaan.
Pahaksi onneksi blondin jalka on takertunut jalustimeen. Naisparka on lopulta täysin kavioiden armoilla, samalla kun hänen päänsä hakkaa maahan. Blondi alkaa häälyä jo tajuttomuuden rajamailla hänen päänsä iskeytyessä maahan yhä uudestaan ja uudestaan, kun kaikeksi onneksi Stockmannin vartija huomaa uhkaavan tilanteen ja sammuttaa hevosen.

MIKSI blondi nousee Finnairin lentokoneeseen takaperin?
- Hän oli onnistunut saamaan peruutuspaikan.

Mitä yhteistä on ufoilla ja viisailla blondeilla?
- Sellaisista aina kuulee, mutta niitä ei näe koskaan.

Blondi souteli veneellä viljapellossa. Paikalle tuli toinen blondi joka alkoi huutaa soutajalle:
- Tule pois sieltä, ilmankos meitä pidetään tyhminä kun sä teet noin!
Toinen kieltäytyi keskeyttämästä souturetkeään ja siitä vihaisena toinen:
- Kuule, jos mulla olis uimapuku, niin tulisin ja hakisin sut pois!

Miksi Jumala loi blondit?
- Koska lampaat eivät pystyneet kantamaan olutta jääkaapista.

Blondi ajoi autonsa puuhun. Kömmittyään ulos autosta hän kuuli sihinää jäähdyttimestä.
- Luojan kiitos, se hengittää vielä, blondi huokasi.

Blondi ajaa syyspimeällä polkupyörällä ilman valoja, ja poliisi pysäyttää hänet:
Poliisi: "Teillä ei ole pyörässä valoja."
Blondi: "Tiedän"
Poliisi: "Siinä tapauksessa teidän pitää taluttaa pyörää."
Blondi: "Olen kyllä kokeillut sitäkin, mutta ei se mitään auta.

Blondi pyytää poikakaveriltaan apua:
- Auta mua, mä en saa mun palapeliä rakennettua.
- Mikä siitä pitäisi tulla?
- Kukko. Se on tuolla keittiön pöydällä.
Poikakaveri käy keittiössä ja tulee takaisin ja sanoo:
- Pistä nyt ne Corn Flakesit takaisin siihen pakettiin...
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tomssu1 » 23 Tammi 2009, 18:50

:D tak so mykket. Taisin jopa ymmärtää kaikki vitsit. Heti tuli hiukan hupakko olo 8)

Hyvää tekee nuo lontoon murteetkin. Siinä joutuu hiukan eri tavalla miettimään, en muuten ole blondi, usko pois.

Oot näköjään irrotellu kun on tuo beibi (omakuva?) joraamassa.
tomssu1
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 23 Tammi 2009, 19:05

Jes, mä aina jorailen itsekseni! Joku mulle joskus sanoikin, että sullahan näyttää olevan rytmi veressä! 8) Ja jatkoi sitten, että harmi vaan, ettei veri kierrä jalkoihin asti... :shock:
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tomssu1 » 23 Tammi 2009, 19:31

Kaikki ei kato ymmärrä taidetta. Sä oisit varmaan siis tosi notkee jos... siis jos...miten se olikaan? Ei vaineskaan.

Tuli karjuttua kakaroillekin tänään. Oi että, vaatehuone myllätty vaikka justiinsa kielsin sinne menemästä. Pari matkalaukkua jo ennestään kuin katujyrän alle jääneitä.
Yhdellä kahdeksan vuotiaalla vierailevalla tähdellä joka toinen sana vi**ttu ja kovalla äänellä. Koitan saada sitä hiukan kitkettyä pois, vaikka kiroilen kyllä itsekin mutta paaaljon vähemmän.
Ajoin kakarat pihalle ja relasin. Ulkonahan on niin ihana ilma ja luntakin. Mitä ne nyt sisällä terveet lapset aamusta iltaan.

Otin oikein yhden siiderin kun tuli semmonen olo. Nyt on ihan rela.

Nyt tuli sitten näköjään noita murrkuikäisiä yläkerta täyteen tai no kymmenkunta kenkäparia tuolla näkyy. Jostain syystä pärjään näiden nuorten kanssa paremmin. Heidän kanssa voi jutella niin monesta asiasta, että vanhempansa ei varmaan tiedäkään.

Käyn aina yläkerrassa jorisemassa kunnes kuuluu: joo joo eiks sulla olis jotain tekemistä :shock:
Äitin pikku kullannuput. Jo alkoi poppi soimaan. Taidan laittaa vastalauseen ja lyödä heviä koneeseen. Jee jee.

Nyt meen vähän kiusaamaan. Taidan olla seurankipee, aika yllätys :wink:

Koskas viritetään niskavaivaisten tapaaminen. Mä oon valmis tulemaan vaikka toiseen päähän Suomea, täältä etelän tuulista.
tomssu1
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 23 Tammi 2009, 20:12

Nyt mä alan vähän pelätä, että sä aiheutat niille murkkuikäisille elinikäisiä traumoja... :wink:

Hevi kuulostaa hyvältä. Onko tällanen mieleen?

http://www.youtube.com/watch?v=odqZAGNv ... =1&index=1

Niskavaivaisten tapaaminen kuulostaa hyvältä! Yksillä selkävaivaisten treffeillä mä olenkin jo ollut. Hauskaa populaa!

Meiän täytyy varmaan hetki oottaa, että saadaan muutama muukin palstailemaan, niin vois muutama tyyppi päästäkin tapaamiseen... :? Mistä suunnasta sä sitten olet?
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 23 Tammi 2009, 20:16

Mitä muuten tarkoittaa, kun F-Secure sanoo että viruksia havaittu?
Pitäiskö tästä sitten marssia terveyskeskukseen, vai? :shock: :wink:
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tomssu1 » 23 Tammi 2009, 22:39

hyvää musaa.

Juu'u juttelin tuon nuorimmaisen kanssa illalla niin hän oli vähän pelästynyt raukka kun äidiltä meni käämit savun kanssa.
Hyvä aina käydä läpi näitä tilanteita. Onneksi alkaa älyä tulla pikkuhiljaa ja harvemmin tarvii hermostua.
Yleensä ihan puhumalla ollaan yritetty...

Kesällä pesin ikkunat ja muutaman päivän päästä oli jotain ihme rähmää ikkunoissa ja seinissä siis ulkopuolella. Poikaviikarit oli ampunueet sulkapallomailalla raakoja luumuja ikkunaan ja seinään. Voihan toki olla, että niiden piti jäädä kiinni puihin mutta muljahtivatkin läpi....Siis ikkunan edessä puita.

Silloin en ärjynyt. Aika huvittavaa miten lapset keksii kaikenlaista.

Olin tuossa kaupassa käymässä ja sillä aikaa oli pari nuorta käynyt saunassa ja viuhahtelivat tuolla kadulla. :lol: Äitin pikku mussukkahan se siellä, voi perkele.

Saako perua puheet ja laittaa kaikki lapset myyntiin?
Sovittiin, ettei juosta munasillaan koska muuten äiti alkaa -taas- kulkea ilkosillaan kotona. Loput jätän mielikuvituksen varaan.

Keski-uudella maalla asutaan, ei taida uskaltaa tarkemmin vielä kertoa jos vaikka poliisi etsii...

Toi viirus on tiätysti se härpes virus. Äkkiä arvauskeskukseen niin saat masennuslääkettä.
:twisted:
tomssu1
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 24 Tammi 2009, 12:38

Joo, laita vaan lapset myyntiin. Hyvähän niitäkin on välillä vaihtaa, ettei aina vaan huonekaluja... :D

Kaipasit jottain askarteltavaa. No, ainoastaan nyt tällaisen pikkujutun keksin. Eli käypä täällä

http://avatars.jurko.net/

Ja valitse itselles sieltä sopiva avatar-kuva/-animaatio ja laita se itselles nimimerkkis omakuvaks. Jollet tuolta löydä mieleistäsi, niin googlaa vaikka sanoilla "free avatar"...
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Tarjous lapsista ;)

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 24 Tammi 2009, 19:53

Tomssu, mä voin ostaa ne lapset avokaupalla, kun oon terve ja jaksan kaitsea. Oiskin ihanaa, kun tervehtyy ja vois jäädä himaan kotiäidiksi! Ainakin osaksi aikaa... Tällä kropalla tuskin omia lapsia muutamaan vuoteen vielä kannellaan.

Hahaa... Toi oli kyllä hyvä uhkaus, että äiti alkaa kulkee ilkosillaan, jossei elimet pysy piilossa tai ainakin lapset sisällä munasillaan... Onko Keski-Uusimaa siellä Mäntsälä, Sipoo, Kerava -seudulla?
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

DD --> lekuriin mars

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 24 Tammi 2009, 19:54

Siitä Härppeksestä on puhuttu paljon töllössä... Kuulemma kiusaa niska- ja selkävammaisia nyt. ;)
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 24 Tammi 2009, 22:58

Se oli, tomssu1, niin että sulle kelpas härskitkin vitsit? No, yhden muistin. Tietystikään härskejä vitsejä en tiedä kuin tämän yhden ainoan :twisted: , ja tämänkin varmaan moderaattori pian sensuroi. Mutta tässä se:

- Mitä eroa on Sirkulla ja Pulmulla?
- ?
- Tietty se, että Sirkkua pannaan enempi...
- :shock: :?: :shock:
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja fedja » 29 Tammi 2009, 20:26

Tomssu, joko sää olet palajannut sieltä Ortonista ja tuliko mitään jatkoo?

Täällä toinen, joka meinoo tylsistyä, kun ei saisi täs koneellakaan ollo. Eikä mitään muutakaan tehdä, kuin makoilla ja jumpata ja makoilla ja jumpata ja kuunnella äänikirjoja ja makoilla ja jumpata ja soittaa puhelimella ja kuunnella äänikirjoja ja makoilla ja jumpata ja soittaa puhelimella ja....käydä ulkona välillä ja syömässä ja sitten taasa makoilla ja jumpata. Show must go on.

Ja olen siitä huolimatta, koneella. Jo kolmannen kerran tänään.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa