Pitkästä aikaa...

Aihe vapaa

Pitkästä aikaa...

ViestiKirjoittaja Nani » 19 Loka 2010, 21:21

... moi kaikille!

Tulin käväisemään täällä, ja kyselemään kuulumisia niiltä, joiden kanssa olen ollut tekemisissä.

Itse olen voinut melko hyvin, itse asiassa paras vuosi takana tässä "kaularankahistoriassani". Olen käynyt Ortonissa 2 x vuodessa ja näillä näkymin viimeinen satsi on tammikuussa. Sitten koetan pärjäillä omineni.

Taisi se Ortonin fysiatrin muutaman vuoden takainen ennustus siitä, että vanhenemisen myötä tapahtuvat muutokset kehossa saavat kivut lieventymään pitää paikkansa.

Terveisin
Sari
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja CH » 21 Loka 2010, 16:58

Mukava kuulla hyviä uutisia! :) Moni on varmaan tahollaan miettinyt, että minkälainen vanhuus tässä on vielä luvassa, mutta kuka tietää, vaikka nuo fysiatrisi sanat pätisivät meihin muihinkin! :D Muhun ainakin pätee siinä suhteessa, että vanhuudenkankeuden myötä yliliikkuvien nivelten liikealueet pienenevät... Tai toivotaan ainakin, että niin käy ;)
CH
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 27 Loka 2010, 12:30

Kiva kuulla Nani!

Täällä oli kesä parempi kuin ennen, ja luulin jo harpanneeni ison askeleen eteenpäin kunnon kanssa. Nyt taas puolitoistakuukautta huonoa: lievää jatkuvaa tulehdustilaa elimistössä, joka jumittaa koko kehon.

Vanhuutta tai tulevaisuutta olen ajattellematta. Pitää yrittää elää hetki kerrallaan ja nauttia siitä aina kun pystyy.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa