Taistelijat muutti uuteen osoitteeseen

Aihe vapaa

Taistelijat muutti uuteen osoitteeseen

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 07 Huhti 2010, 04:19

Uusi osoite 1.4.2010 alkaen:
http://lifeandleben.wordpress.com

Vanhaa blogia ei enää päivitetä, mutta kommentit luetaan ja niihin vastataan uudessa blogissa. Tervetuloa messin! Wordpressissä kommentoiminen on vielä helpompaa kuin Bloggerissa. Uudesta blogista voit selailla juttuja aiheiden tai avainsanojen perusteella.

About me/Kirjoittajasta: Päivi

Hellumarei!

Aloitin bloggaamisen jäätyäni sairaslomalla maaliskuussa 2008 vakavan niskavamman ja selkäytimen venytysvaurion takia. Onnistuin kaatumaan omiin jalkoihini koulutusristeilyllä ja seuraukset olivat kohtalokkaat. Liikuntakyky lähti, mutta onneksi ajattelu- ja kirjoituskyky jäi. Nyt huhtikuussa 2010 myös ensimmäinen alkaa olla palautunut melko hyvin.

Olen kirjoittanut toipilasvaiheeni ajan Taistelijat-blogia, mutta nyt alkaa tuntua siltä, että kuntoutustaistelun tilalle on astumassa jotain muuta. Niinpä jätän Taistelijat taakseni ja toivon sen palvelevan muita vakavista vammoista kuntoutuvia. Blogista löytyy n. 2500 juttua, joista toivottavasti on apua kenelle tahansa toipilaalle tai hänen omaisilleen.

Tätä blogia kirjoitan siviilipersoonassani sosiaalialan ja kaupallisen alan korkeakouluopiskelijana sekä pirkanmaalaisena markkinointialan yrittäjänä ja freelance-kirjoittajana. Kaikki tekstit ovat henkilökohtaisia mielipiteitäni. Tämän blogin pohjimmainen tarkoitus minulle on oivaltaa ja oppia jotain uutta ja auttaa minua kehittymään niin kirjoittajana kuin ajattelijana.

Tulen kirjoittamaan laajasti erilaisista aihepiireistä ja teemoista, mutta eniten tällä hetkellä motivoidun ihmisistä, sosiaalisesta vuorovaikutuksesta, markkinoinnista, viestinnästä, yhteisöllisyydestä, johtamisesta, vaikuttamisesta sekä pienistä arjen iloista, onnen hetkistä ja aivoituksista.

Tämä on minun totuuteni asioista, muodosta sinä omasi ja jaa se kanssani. Kaikki palaute on tervetullutta! Löydät minut mm. täältä:
...
Antoisia lukuhetkiä!
- Päivi

Ps. Kirjoitusvirheet menee pää/niskaiskun piikkiin ainakin vuoteen 2012 ;)

About me/Kirjoittajasta: Marja

Heippa hei,

Tulin tänne Life and Lebenin puolelle tyttäreni Päivin jalan jäljissä kuinkas muutenkaan. Itse olen jo ylittänyt puolen vuosisadan rajapyykin, mutta mieleltäni olen yhä nuori, innostunut ja elämänjanoinen.

Asustelen mieheni kanssa kahden rivitalossa, ja kaikki kolme lastani ovat jo lentäneet maailmalle. Poika vasta reilu kuukausi sitten, tytöt taasen heti ylppärikirjoitusten jälkeen. Jokaisen kotoa lähtö oli kuin pieni kuolema, koska olemme aina olleet hyvin perhekeskeisiä. Tuntui sanomattoman surulliselta kantaa muuttonyyttejä autolle ja halata lujasti tietäen heidän muuttavan lopullisesti omiin uusiin pesiinsä.

Mutta toisaalta tiesin, että vaikka he nyt muuttavatkin kotoa pois, he eivät silti koskaan unohda vanhempiaan. Ja niinhän siinä onkin käynyt. Näemme toisiamme mahdollisimman paljon ja soitellaan maratonpuheluita ja tekstaillaan näppäimet sauhuten. Iloitsen heidän kanssaan, annan lohdutusta heidän sitä tarvitessaan ja kannustan eteenpäin elämässä päämäärän saavuttaakseen.

Äiti ja tytär bloggaavat teille kaikille lukijoille hauskoja, mielenkiintoisia, haikeita, kantaaottavia tekstejä. Olkaa mukana, kommentoikaa, parannetaan yhdessä maailmaa.

- Marja
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa