Voi kun mun ongelma oliskin tämmöinen... ;)

Aihe vapaa

Voi kun mun ongelma oliskin tämmöinen... ;)

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 12 Tammi 2009, 20:01

Eli onko ok tilata vaatteita HM-tiliin vai ei... ;)
Ja hirvee polemiikki koko hommasta, kun koko 2+-yhteisöllä on oma mielipiteensä... ;)

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1288630
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Nani » 09 Maalis 2009, 13:23

Juu tollasille tekis miel sanoo ett Get a life! :twisted:

Ja sit mua raivostuttaa ne, jotka kuultuaan mun sen hetkisestä kipeysasteesta tän niskan suhteen sanoo ett "joo kyl mullakii on nää hartiat jotenkii niin jumissa, tarttis vissii tilata hieroja"

Prkl! ne ei tiedä MITÄÄN niska-hartia-ranka-alueen kivuista!!!!!
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Niinpä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 10 Maalis 2009, 23:03

Ja nää "osanotot" on hirveimpiä:

- Mä tiedän, miltä susta tuntuu. (Vitut, et tiedä, josset ole itse läpikäynyt)
- On kyllä niin kurja juttu, no menee se ohi. (Jaah...)
- Hei, onneksi sulla ei ole aivokasvain tai rintasyöpä (Vitut, kyllä tääkin on aikamoista helvettiä... Ja välillä toivoisikin, että kuolisi johonkin, eikä aina kituisi)
- Liikut vaan, sillä se lähtee (Aijaa, no eikun rodeoon ja steppaamaan)
- No, jos lohduttaa mullakin murtui just sormi (Saatana, luu uusiutuu, älä valita)
- Koitat vaan jaksaa. Se mikä ei tapa, vahvistaa (Just, voi perse, mä oon jo tarpeeksi vahva)
- Et sentään kuollut (Joskus aattelee, että sekin ois ollut helpompaa... ;)

Lisää saa keksiä näitä helmiä... ;)
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

Re: Niinpä

ViestiKirjoittaja Nani » 11 Maalis 2009, 10:55

tahdonvoimaa kirjoitti:Ja nää "osanotot" on hirveimpiä:

Lisää saa keksiä näitä helmiä... ;)

Joo, tollasia mäkin oon kuullu... mut ehkä ihmiset vaan ei oikein tiedä mitä sanoia ja sanovat sitten vaan jotain yrittäen lohduttaa... vaikkeivat kyllä siinä onnistu.

Mua ärsyttää, kun eräs lähipiirin ihminen alkaa usein neuvomaan mitä mun nyt kannattais tehdä. Tietty ihan hyvyyttään, mutta kun sen ohjeet ei todellakaan sovi mulle...

"sun kannattais nyt kyl kokeilla jotain vaihtoehtoishoitoja, niistä se naapurin Pirkkokin sai apua, se oli kyllä niiiiin kipeä ja nyt se on ihan täysin parantunu, kokeile säkin"

"tilaapas aika kuule sille Maija Meikäläiselle, se on naapurin Pirkon serkun kummin kaima ja se on todella taitava, se on parantanu tosi monta ihmistä"

"kuule sun kannattais säännöllisesti käydä hierojalla."

"mees hei vyohyketerapiaan, se auttoi naapurin Pirkkoakin. Sil ei enää oo ollu yhtään kipee se ja se paikka..."

"nyt sun kyllä kannattais alkaa syömään vitamiineja ja luontaistuotteita ja välttää lisäaineita. Sul on varmaan niin paljo kuona-aineita sun kehossa, ettei oo ihme jos kolottaa. Joku puhdistava kuuri, niin varmasti on keveämpi olo."

Arvaat varmaan, että tollasten 'hienojen neuvojen' kuunteleminen ottaa koville... pitää purra hammasta ettei sano rumasti...
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Täräyttänytkin ....

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 11 Maalis 2009, 17:36

Kyllä mä olen alkanut täräyttämäänkin aika suoraan "neuvojille". Usemmiten sen suuntaista, että enköhän mä jos joku tiedä, mikä on tilanne ja mitä pitää tehdä. Ja kyllä aina muistan kiittää ihmisiä, että huoletivat... :) Mutta, mutta ... Kakspiippuinen juttu...
tahdonvoimaa

Re: Täräyttänytkin ....

ViestiKirjoittaja Nani » 11 Maalis 2009, 19:46

tahdonvoimaa kirjoitti:Kyllä mä olen alkanut täräyttämäänkin aika suoraan "neuvojille". Usemmiten sen suuntaista, että enköhän mä jos joku tiedä, mikä on tilanne ja mitä pitää tehdä. Ja kyllä aina muistan kiittää ihmisiä, että huoletivat... :) Mutta, mutta ... Kakspiippuinen juttu...

Näin on... hyväähän ne tietenkin tarkoittavat...
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa