Kummallisuuksia

Aihe vapaa

Kummallisuuksia

ViestiKirjoittaja fedja » 02 Huhti 2009, 21:40

Ruotsissa broilerin seassa on löytynyt lasinsiruja ja niiden käyttö on kielletty joissakin päiväkodeissa ja kouluissa.

Nyt on lasinsiruja löytynyt myös makkarasta.

Kaikkea sitä kuulee ja tapahtuu. :roll:

Jotenkin hyvin sopii teemaan, kun olen juuri kuunnellut Maarit Verrosen kirjaa Karsintavaihe, tulevaisuusskenaariota yhteiskunnasta. Siinä yhteiskunta on täynnä turvamiehiä, mutta moraalia ei löydy juuri mistään. Ns. normi-ihmiset saavat yhtäkkisiä raivonpuuskia.

Että olisko nyt Ruotsissakin kyseessä joku pölvästi, joka on saanut päähänsä työvuorossaan rikkoa lasiruutuja vähän massan sekaan. :roll:
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jumppaaja » 18 Huhti 2009, 18:35

Kai ne pölvästit ovat hokanneet, että pistämpä tuonne lasinsiruja ja katson koska se on uutisissa, sairas.

T. Jumppaaja (itsekin pakannut elintarvikkeita, todella helppoa jollekin hullulle. ) Syön kaikkea, en jaksa piitata tässä tilassa mokomista.
jumppaaja
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja jumppaaja » 25 Huhti 2009, 15:01

No moi, kaikkea sitä kirjoitteleellekin ajattelemati;

korjaus 1: Vaatii luonnetta ja karismaa jaksaa pakata. (Tarkoitin että häiriintyneillä on mahkut levitellä lasinsiruja siellä).

korjaus 2: mua kiinnostaa lasinsirutapaus, mutta en tutki ruokiani.

T. Jumppaaja
jumppaaja
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 25 Huhti 2009, 23:32

jumppaaja kirjoitti:korjaus 1: Vaatii luonnetta ja karismaa jaksaa pakata. (Tarkoitin että häiriintyneillä on mahkut levitellä lasinsiruja siellä).

Juu kyllä se ensimmäinen versiokin oli ihan ymmärrettävä. Minä keksin kaksi selitystä asialle

a) Sellainen ryhmä ihmisiä, jotka ovat vastaan sitä, että koneet ovat syrjäyttäneet ihmiset, järjestivät yllätyksen, jotta huomataan kuinka helppoa on sabotaasi, kun ihminen ei hoida hommia vaan joku muu
b) Joku tosiaan halusi uutisiin ja nauraa ittekseen, kun sai noin mehevän sotkun aikaseksi
:D
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jumppaaja » 03 Touko 2009, 02:40

Niinpä.
Kuka pelkää sikatautia? Itselläni jo kaikki pahat ollu, yksi kesä olin 40-41 kuumeessa koko ajan, menin aamulla terv.hoitajalle, kuume 40,5, ihmetteli sekin, että yleensä se aamuksi laskee. Ei ollut ees mitään liikkeellä, lihakset niin kipeet, että tuskin pääsin liikkumaan, eikun kotio.

Makasin 41 kuumeessa 4vrk yxin. Ei laskenut alle 40 kertaakaan. En tiedä mikä se oli, mutta sen jälkeen en ole saanut mitään lunssaa.

Olen aina ihmetelly, miten eläimet pärjää ilman kipulääkkeitä. Organismi alkaa tuottaan omia morfiininkaltaisia kipulääkkeitä tosipaikassa. Ilmankos olo on aina, kuin olisi vähän huumattu omasta takaa :o T. Jumppaaja
jumppaaja
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa