Tänään iloitsin...

Aihe vapaa

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 25 Huhti 2009, 18:32

Mitä? :shock: Saitko sä meiltä yöllä jotain ohjeita, vai mistä ohjeista sä puhut? :wink:
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja fedja » 25 Huhti 2009, 23:33

jumppaaja kirjoitti:Heräsin ilahtuneena aamulla; olin koko yön jumpannut unissani, luulin, ettei tänään enää tarvitse.

T. Jumppaaja (maitohapoilla :D )

Tää oli kyllä päivän, viikon ja kuukauden paras. :lol: :lol: :lol:
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 27 Huhti 2009, 22:07

- ihanasta viikonlopusta maalla
- joutsenista
- hyrräävästä voimasta ilmassa
- uudesta kodista
- suoristuneesta rangasta
- limen vihreestä kuminauhasta
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

Mukavaa Vappua!

ViestiKirjoittaja fedja » 30 Huhti 2009, 19:44

Mukava kun ilmat lämpenevät ja aurinko paistaa enenevässä määrin. Elämä helpottaa kummasti, kun ei tarvi paksut vuoraukset olla päällä jatkuvasti. Ohuet vuoraukset kesälläkin vielä silti tarvii. Kaula suojattuna ja pää, ja tuulelta koko kroppa ü, mutta siihenhän on jo totuttu.

Mukavaa Vappua kaikille!

Täällä on potku pois, niin ettei ole jaksanut tännekään kirjoitella, vaik asiaa olisi ollut.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lumiukko » 30 Huhti 2009, 22:03

Hyvää Vappua kaikille.

:D
Ota neuvoja kaikilta, mutta päätä itse.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja Nani » 02 Touko 2009, 13:11

lumiukko kirjoitti:Hyvää Vappua kaikille.

:D

Kiitos samoin!

Olen aika vähän ehtinyt kirjoitella tänne, on ollut työreissuja ja työkiireitä... Uusi pomo & ilmeisesti ylennys tulossa ja se teettää kaikenlaista. Vapaa-aikanakin tulee mietittyä työasioita tämän tästä.

Onneksi niska on nyt ollut kohtalaisessa kunnossa, joten siitä iloitsen joka päivä!

Nani
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Vapun jälkeen

ViestiKirjoittaja fedja » 02 Touko 2009, 18:13

- auringosta
- lämmöstä
- ihanasta loikoilusta meren rannalla
- siitä, että en ole täysin "kuollut", vaikka olen sosialisoinut l. viettänyt aikaa ystävien kanssa
- muistin, että lyhennetyt housut voi hakea stokkalta ja ystävä haki ne. En laittanut muistutusta, niin en tiennyt, että muistanko housujen olevan Stokkalla.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja fedja » 02 Touko 2009, 18:14

Nani kirjoitti:Olen aika vähän ehtinyt kirjoitella tänne, on ollut työreissuja ja työkiireitä... Uusi pomo & ilmeisesti ylennys tulossa ja se teettää kaikenlaista. Vapaa-aikanakin tulee mietittyä työasioita tämän tästä.

Onneksi niska on nyt ollut kohtalaisessa kunnossa, joten siitä iloitsen joka päivä!

Siitä voikin olla tosi iloinen!

Vain taivas kattona noissa ylennyksissä Nani :D .
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nani » 02 Touko 2009, 20:23

fedja kirjoitti:Siitä voikin olla tosi iloinen!

Vain taivas kattona noissa ylennyksissä Nani :D .

Kiitos fedja :-)

Vai taivas kattona...hih! En kyllä ollut toivonut tätäkään ylennystä enkä siis toivo lisääkään... En ole kunnianhimoinen luonteeltani eikä mulla ole uratoiveita eli mulle olis riittänyt ihan se näpertely webbisivujen parissa, mut kun kerran meinaavat ylentää, niin minkäs sille voi - toinen vaihtoehto on kävellä ovesta ulos joten kai se on pakko sitten ottaa vastaan.
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 04 Touko 2009, 18:01

- että on suht leppoisa tyyppi, vaikka vois olla syytä myös muuhun
- ihanat mummin S-pikkuleivät
- uus kämppä
- lande
- että on hyvä sydän
- on hyvien tyyppien seurassa täällä
- ei stressaa muusta kuin olennaisesta
- näkyy ikkunasta nousevat ja laskevat
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

Ihanat tuoksut ja kukat

ViestiKirjoittaja fedja » 04 Touko 2009, 19:12

- Kävin puutarhalla ostamassa multaa ja siellä oli ihanaa. Ihanat kukat, ihanat tuoksut. Olisin halunnut ostaa sieltä kämpän täyteen kukkia. Mutta hinta :( . Pitää olla kärsivällinen ja kasvattaa itse.
- Puutarhamyymälä oli tosi viehättävä heti ovelta alkaen, ihan syötävä...asetelmia nätissä astioissa...uuuh
- Mukavat porinat taksikuskin kanssa joka oli kaverina kantamassa ja tuosta vähän matkan päästä naapurista
- Oli eka kerta, kun käytin sitä ominaisuutta, että taksikuski toimii saattajana ü.
- Vammaispalvelu mahdollisti mulle mullan hakemisen.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tomssu1 » 09 Touko 2009, 07:05

Tänään aamulla seitsemän aikaan ihmettelin, mitä ne koirat pihalla haistelee. Siilihän siinä puhahteli ja köpötteli ihan issekseen.

Jotenkin on niin ihanaa kun on pala luontoa omalla pihalla. Siilit syövät etanoita ja muita ötiäisiä eli auttaa ihan ilmaiseksi.

Ne myyrät ja cityjänikset sitten syövät pensaat ja kukat, mrr. Onneksi kanit eivät vielä ole tänne asti ehkä tulleet. Aika näyttää.
tomssu1
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

pulloposti, kivitasku , meren ranta

ViestiKirjoittaja fedja » 12 Touko 2009, 21:53

Tomssu siehän oot aamuvirkku.

Minä iloitsen tänään siitä, että
- sain kammettua itseni petin pohjalta pienelle pyörälenkille
- Mukava kun vähän maisemat vaihtuivat, sai tuoksutella kevätkesän tuoksuja (sekä hyviä (metsä), että pahoja (jätelaitos))
- Kävin merenrannassa ja löysin paprun, jossa luki

PULLO POSTI , avaa :D

Pulloa ei näkynyt, mutta posti oli siinä. Postin oli lähettänyt 11 vuotias Aaron Kempeleestä. Hän pyysi soittamaan tai lähettämään kirjeen, mistä posti on löydetty ja kuka on löytäjä :D :D :D

- ei tällaista joka päivä satu, kannatti kammeta itsensä ylös

- Alkaa palautua tuntuma kehoon lääkkeen lopettamisen jälkeen, huomenna luultavasti olo alkaa kohenemaan ü

- istuin merenrannalla olevassa maasta ja ruohosta tehdyssä sohvassa. Odottelin, että hurjana laukannut sydän rauhoittuisi. Nautiskelin auringonlaskusta, veden liplatuksesta ja vesilintujen ääntelystä hetken. Sen verran ärtsynä hermosto on, että varmaan 140-150 laukkasi ihan normipyöräilyssä. Siinä levätessä tuntui kuin älyttömät vedot on päässä. No, ehkä huomenna helpottaa.

- Tullessa törmäsin pikkulintuun, joka matki kuovia. Aika hassulta tuntui ja näytti. Taisi olla kivitasku ü.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Minä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 13 Touko 2009, 13:05

Tänään iloitsin itsestäni. Harva pystyy tekemään parissa päivässä kahteen tieteelliseen kirjalähteeseen perustuvaa esseetä aiheenaan feministinen tiedonkritiikki sovellettuna markkinoinnin tiedeyhteisöön Tampereen yliopiston kauppakorkeakoulussa. Ja kirjoittamaan sitä 11 sivua pääosin puhelimella vaakatasosta. Hyvä minä, nyt taputan itselleni ja lepään loppupäivän. Onpahan opintotuki lunastettu. ;) Opinnot ei ollutkaan edenneet sitten 3 vuoteen...
tahdonvoimaa

Re: Minä

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 13 Touko 2009, 13:20

tahdonvoimaa kirjoitti:Tänään iloitsin itsestäni. Harva pystyy tekemään parissa päivässä kahteen tieteelliseen kirjalähteeseen perustuvaa esseetä aiheenaan feministinen tiedonkritiikki sovellettuna markkinoinnin tiedeyhteisöön Tampereen yliopiston kauppakorkeakoulussa. Ja kirjoittamaan sitä 11 sivua pääosin puhelimella vaakatasosta. Hyvä minä, nyt taputan itselleni ja lepään loppupäivän. Onpahan opintotuki lunastettu. ;) Opinnot ei ollutkaan edenneet sitten 3 vuoteen...

Waude! Aika mieletön uroteko! :D :shock: :D Mistä sä löydät energian tohon?!? :shock: Multa ei kyllä tollanen suoritus varsinkaan tässä tilassa onnistuis, ei energiat riitä - ehkei kyvytkään... No, onneks on paperit jo taskussa... :wink:
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa