Tänään iloitsin...

Aihe vapaa

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 20 Huhti 2009, 13:56

DirtyDeeds kirjoitti:
tahdonvoimaa kirjoitti:Jaa, ketä? No, mä ainakaan oo. Oon tosi tiukkapipoinen. Vähän kuin Harri Kirvesniemi Marja-Liisan hiihtohatussa.

Se on totta. Sen takia suunnittelinkin, että sulle hankin joululahjaksi vielä kireämmän pipon. :lol: Niinkuin vanha turkulainen sanonta kertoo, niin "kyl piukka ain hyvä on!" Tää on tietty sellaisesta erikoismateriaalista tehty, että joka pesun jälkeen se kutistuu aina vähän lisää... 8)

Mielenkiintoista nähdä sitten, mitä sun nahkakantises siitä tykkää... :? :roll:

MÄ OON NIIN OTETTU! :)
KIITOS, toi on niin mun juttu!!!!

Mä lähetän sun keittiöön vastalahjana 100 litraa luonnonjugurtti-vadelma-mysli-Joge -aamupalaa. Se on 10 litraa per päivä, että saat syötyä ennen kuin jugurtti pilaantuu. ;)
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 20 Huhti 2009, 14:28

DirtyDeeds kirjoitti:Se on totta. Sen takia suunnittelinkin, että sulle hankin joululahjaksi vielä kireämmän pipon. Tää on tietty sellaisesta erikoismateriaalista tehty, että joka pesun jälkeen se kutistuu aina vähän lisää...

Vau mikä tuotekehitys. Ilmeisesti vaikutus menee siten, että mitä äärimmäisempi reaktio toiseen suuntaan, sitä lähempänä ollaan sitä toista äärimmäistä.

Eli ensi vuoden keväänä Tahdonvoimakin ehkä sitten on huumorintajuinen jo :lol:
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 20 Huhti 2009, 14:43

fedja kirjoitti:
DirtyDeeds kirjoitti:Se on totta. Sen takia suunnittelinkin, että sulle hankin joululahjaksi vielä kireämmän pipon. Tää on tietty sellaisesta erikoismateriaalista tehty, että joka pesun jälkeen se kutistuu aina vähän lisää...

Vau mikä tuotekehitys. Ilmeisesti vaikutus menee siten, että mitä äärimmäisempi reaktio toiseen suuntaan, sitä lähempänä ollaan sitä toista äärimmäistä.

Eli ensi vuoden keväänä Tahdonvoimakin ehkä sitten on huumorintajuinen jo :lol:

No, en oo. Murjotan koko ensi kevään, kun totean, etten pysty tekeen sitä Core-kyykkyä siinä voimistelupallon päällä... ;) Ei vaiskaan. Jos päätän sen pystyä tekeen, niin mähän pystyn.
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja fedja » 20 Huhti 2009, 14:49

Tosin DD:n puheet kuulostaa vähän siltä, että se olisi vieläkin hermona siitä, että löysi itsestään videon tuolta Tomssun vitsipalstalta.

Voisitko sää Tahdonvoimaa lepytellä sitä. Mää kun en osaa. Mää tiedän, miten miehet saadaan hermostumaan, mutten sitten haltsaa sitä miten ne lepytetään. Sää varmaan hallitset senkin puolen tuon ensimmäisen osion lisäksi. :roll:
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nani » 20 Huhti 2009, 16:48

tahdonvoimaa kirjoitti:No, johan on markkinat... Miksi sitä pitää kaunistella... Siihenhän se teho perustuu että bloggaa kivut ennen kuin ne ehtii aivoihin tulkittavaksi, mutta ei se niitä poista... Maailma, maailma, mihin meet... ;) Jos Norotrenistä tulee sivuvaikutuksia, niin sit samaan sarjaan menee sit Klotriptyl + Triptyl. Samaa ainetta mutta ekassa mukana unettava ainesosa. Ja uudempia kipukynnyslääkkeitä, vähemmän pahoja vaikutuksia monella...

Have fun Naniiiiiiiii! :)

Takaisin Suomessa, oi maamme a-aarmahin Suomen maa, ihanuuksien ihmemaa...

Tuosta Noritrenista vielä sen verran, että yksi tabu ei pitänyt päänsärkyä poissa kuin 4 päivää ja sitten nostin annoksen 2 tabuun (purkissa lukee 1-2 iltaisin) ja sitten alkoi tehota.

Mitään sivuoireita en ole itse huomannut, tiedä sitten mitä muut immeiset huomaavat :lol:

Aikanaan vuosia sitten söin pari kuukautta Klotriptyiliä ja se teki minut niin äkäiseksi, että melkein itsekin loukkaannuin itselleni niistä kiukutteluista. Sitä en siis nyt suostunut vastaanottamaan, joten fysiatri kirjoitti sitten tuota Noritrenia.

Tuli muuten kutsu taas Ortoniin, toukokuun lopulla siis sinne taas 'hemmoteltavaksi'.

Terkuin
kaikki rahansa USAssa tuhlannut Nani
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 20 Huhti 2009, 19:36

Nani kirjoitti:Tuosta Noritrenista vielä sen verran, että yksi tabu ei pitänyt päänsärkyä poissa kuin 4 päivää ja sitten nostin annoksen 2 tabuun (purkissa lukee 1-2 iltaisin) ja sitten alkoi tehota.
Mitään sivuoireita en ole itse huomannut, tiedä sitten mitä muut immeiset huomaavat :lol: Aikanaan vuosia sitten söin pari kuukautta Klotriptyiliä ja se teki minut niin äkäiseksi, että melkein itsekin loukkaannuin itselleni niistä kiukutteluista. Sitä en siis nyt suostunut vastaanottamaan, joten fysiatri kirjoitti sitten tuota Noritrenia.

Yleisesti hyvin siedettyjä on Noritren + Triptylit ja Klotriptyylit, sanoi lekuri. Kai sen takia yritetään aina ensin niillä, ettei tarttis mennä opiaattijohdannaisiin. Sain Noritrenia 2003 mutta mulle taas tuli niin hillitön käsien tärinä, että vedin ne pöntöstä alas. ;)

Nani kirjoitti:Tuli muuten kutsu taas Ortoniin, toukokuun lopulla siis sinne taas 'hemmoteltavaksi'.

Hei, ihan loistava juttu! :)

Nani kirjoitti:Terkuin

No, mihin törsäsit? :)
tahdonvoimaa

Iloitsin siitä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 20 Huhti 2009, 19:38

Että tämä ketju on jo näin pitkä!!! :)
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja fedja » 20 Huhti 2009, 22:46

Tervetulloo Nani takasi. Ei annettu sun päivähoitopaikkaa vielä pois tältä foorumilta, vaikka viivyitkin poissa vähän aikaa. ü

Iloitsin tänään illalla miellyttävästä hetkestä tyynen salmen rannalla. Hieno väritys. Sorsien raakuntaa. Punarinnan tiksuttelua ja lauleskelua.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nani » 21 Huhti 2009, 14:24

tahdonvoimaa kirjoitti:
Nani kirjoitti:Terkuin

No, mihin törsäsit? :)

Nooooo... itselleni ostin rannekellon, rannekorun, kaksi puseroa, hajuveden, puuterin, ripsarin, huivin ja LOTR -posterin (se kartta, jos joku tietää). Sitten tuliainen tai kaksi miehelle, lapselle, äidille, siskolle, siskontytölle, siskon miehelle, anopille ja kummipojalle... :)
Siellä oli niiiiiin edullista... varsinkin kun on tax-free osavaltio ja dollarin ja euron suhde on varsin hyvä meidän kannalta :wink:

Nani
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja Nani » 21 Huhti 2009, 14:25

fedja kirjoitti:Tervetulloo Nani takasi. Ei annettu sun päivähoitopaikkaa vielä pois tältä foorumilta, vaikka viivyitkin poissa vähän aikaa. ü

Oi, kiitos :D
Käväisinhän täällä yhtenä yönä sieltä kaukaa käsin eli en unhoittanut teitä maailmallakaan :lol:
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Tänään iloitsin...

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 21 Huhti 2009, 15:36

... siitä olen selkeästi paremmassa kunnossa kuin koskaan sen motskarikolarin jälkeen 2003. Ja toisaalta mietin, millaisessa tilassa kehoni on ollut kaikki nämä vuodet ja oksensin. No, tulipahan pullat ulos.

... Toivottavasti osaan nyt ottaa tarpeeksi rauhassa, vaikka oonkin paremmassa kunnossa...

... siitä, että sain oikke mukavan ateenalaisen miehen FB-kaverikseni ... ;)

.. äiti tulee huomenna kyläilemään 3 päiväksi - tiedossa riisipuuroa ja namia ...
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja lumiukko » 23 Huhti 2009, 13:57

Iloitsin siitä että aivovamman vertaistuki henkilö soitti minulle ja sain purkaa mieltäni hänelle.
:)
Ota neuvoja kaikilta, mutta päätä itse.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 23 Huhti 2009, 19:29

Mukavaa mieltä tulee siitä, että

*hieno ilma, aurinko paistaa
*lämpimämpi ilma, helmpompi olla ulkona
*niskassa tapahtui jotakin eilen ja toissapäivänä, kroppa muutoksessa
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja jumppaaja » 25 Huhti 2009, 15:41

Heräsin ilahtuneena aamulla; olin koko yön jumpannut unissani, luulin, ettei tänään enää tarvitse.

T. Jumppaaja (maitohapoilla :D )
jumppaaja
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja jumppaaja » 25 Huhti 2009, 16:38

P.s. kiitos kaikista oppaista! 8) T. Jumppaaja
jumppaaja
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

EdellinenSeuraava

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa