Tänään iloitsin...

Aihe vapaa

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 14 Huhti 2009, 02:31

Moi, yökyöpeli! Vai on sulla selkäkin hankala? Toivottavasti joku päivä jaxat kirjoittaa oman tarinas, se olis mielenkiintoista lukea!
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Täällä kanssa yökyöpeli - kokeiles näin Jumppaaja

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 14 Huhti 2009, 02:36

Et saa sotkettua muiden tekstejä, vaikka kuinka kokeilisit. ;)

Kokeileppas saavasti:

Valitse sen teksti, ketä haluut lainata, auki kohdasta "lainaa".
Mä voin heittää testitekstin sulle kohta. ;)

Tekstiruutuun ilmestyy hakasulku auki, quote, =merkki, sit sen tyypin nimi, ja hakasulku kiinni eli näin:

[ quote="jumppaaja" ]

Sitten AIVAN tekstin lopussa VIIMEISENÄ sama settiä hakasulut jne. eli:

[ /quote ]

Niiden tehtävä on merkitä kohta, josta lainaus alkaa ja mihin loppuu.

Ekat hakasulut on koodi lainauksen aloitukselle, ja se tekstin lopussa oleva on koodin lainauksen lopetukselle.

Siihen väliin jää sit teksti, joka näkyy valkoisella pohjalla lainattuna. Sit vaan kirjoitat lainauksen alle oman kommenttis.

Sit kun haluut uudestaan lainata tyyppiä, sun täytyy TAAS merkitä se lainaus noilla edellä mainituilla koodeilla.

Eli kopioit taas alkuun:
[ quote="jumppaaja" ]

, jätät haluamasi lainattavan tekstin väliin, ja sit kopioit loppuun taas:
[/quote ].

Ja taas voit kirjoittaa omaa juttua ton lainauksen perään. Eli periaatteessa sun pitää 'jakaa' se lainattava teksti palasiin, ja antaa nuo 'ohjeet' eli 'koodit', mistä lainaus alkaa:

[ quote="jumppaaja" ] ja mihin se päättyy eli

[ /quote ]

Ja mä löin nyt tonne noita välilyöntejä hakasulkujen ja sisällön väliin, että koodi näkyis koodina, eikä foorumi tulkitsis niitä lainaukseksi ja jättäis koodin piiloon. ;)

Kokeile! Et voi tuhota muiden tekstiä. Se ei onnistu. :) Koitahan pärjää vihoittelevan rangan kanssa! Meikä menee nyt nukkuun.
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

Play with this ... ;)

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 14 Huhti 2009, 02:38

Tässä teksti jumppaajalle. Lainaa teksti niin, että lainaat jokaisen lauseen ja kommentoit omia juttuja sinne väliin. Et voi tuhota tätä. Ja vaikka tuhoaisitkin, niin tämähän on pelkkää kakkaa... ;)
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

Re: Play with this ... ;)

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 14 Huhti 2009, 02:39

tahdonvoimaa kirjoitti:Tässä teksti jumppaajalle.

Mäkin voin lainaa itseeni, ilman, että alkuperäinen teksti tuhoutuu.

tahdonvoimaa kirjoitti:Lainaa teksti niin, että lainaat jokaisen lauseen ja kommentoit omia juttuja sinne väliin.

Katos vaiks!

tahdonvoimaa kirjoitti:Et voi tuhota tätä. Ja vaikka tuhoaisitkin, niin tämähän on pelkkää kakkaa... ;)

Mäkään en onnistu, ja oon aika käsi... ;)

Hyvät yöt.
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja lumiukko » 17 Huhti 2009, 16:11

Nyt ois fiilikset vaikka mihin.. aamu alkoi lääkityksellä niin oispa intoo vä
vaikka lähtee joraamaan, mut eipä toi hyvä fiilis kauaa kestä. Se on niin tuttuu et ku on hyvä olo niin kylläpä muistuttaa se huonompi olotila itsestään.
Miksei saa olla iloinen edes jostain kun siitä saa kuitenkin loppupeleissä kärsii..
:cry: :P :!: :!:
Ota neuvoja kaikilta, mutta päätä itse.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 17 Huhti 2009, 18:32

Mä iloitsen siitä, että hermosto vörkkii jo sinne päin mutta vielä C7 ja C2 -kombinaatio pitäis saada toimiin... :) No, siinä menee aikaa...
tahdonvoimaa

Iloitsen lievästi

ViestiKirjoittaja fedja » 17 Huhti 2009, 20:52

Iloitsen lievästi, kun asunnossa tuoksuu Sri Lankan Curry Sauce.

Stockka autta minua nyt saamaan mielihyvää ruoasta, mistäkäpäs muusta. Reissu oli tuskallinen ja olo edelleen tuskallinen, mutta ruoka vielä tuottaa mielihyvää. En siis kokonaan ole siellä haudan pohjalla vielä.

Löysin sieltä valmikastiketta Sri Lankan Curry Sauce. Nyt saan vaihtelua ruokavalioon. Vielä passaa minulle, koska No Preservatives, No Colourings, No Artificial Additives. Pakastevihanneksia sekaan ja O-la-la.

DD tieten nuokin suomentaa vanhasta tottumuksesta, kun on nyt viralliseksi kääntäjäksi alkanut. :D
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Re: Iloitsen lievästi

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 17 Huhti 2009, 21:44

fedja kirjoitti:DD tieten nuokin suomentaa vanhasta tottumuksesta, kun on nyt viralliseksi kääntäjäksi alkanut. :D

Tottakai. Toi olalaa on swahilia ja tarkoittaa suomeks herkullista. Mikä on venäjäks ootsen vkuusna (очень вкуснo).

Noista muista en muista kun, että additive on suomeks laatusana ja sri lanka on herra Lanka. 8) :P
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 17 Huhti 2009, 22:00

Ja kun nyt ruokaan päästiin, tein aivan helvetin hyvän salsa-vihannespannarin. :) Vielä jatkossa vaihtuu vehnäjauhot tattarijauhoon, niin avot.
tahdonvoimaa

pannariohje

ViestiKirjoittaja fedja » 17 Huhti 2009, 22:02

Vihannes-salsa Pannariohje tuonne reseptiosastoon?
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Siitä, että oli CORETEX-HOUSUT...

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 18 Huhti 2009, 17:10

Ulkona penkillä ja perse ei kastunut, vaikka penkki ja tyyny oli märkiä. Ou jeah. Pienet ilot on parhaat... ;)

Sekä siitä, että kroppa ei ole räjähtänyt, vaikka ranka on väsähtänyt.

Ja ettei ole särkynyt muualle, paitsi välillä ylirasituksen myötä nenään.

Olen myös ruskettunut.

Ja kun lähden lomalle Kreikkaan, voin jäädä sille tielleni, koska saan töitä Kreikasta, kun osaan kieltä. ;)
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 18 Huhti 2009, 20:04

Moi! Mua ilahduttaa... (jumppaajan sanoin...) ja huvituttaa että :D :D :D

1. palstalla on huumorintajuisia kirjoittajia, joiden monen lyhyitäkin kommentteja lukiessa tulee hyvä fiilis ja huvituttaa...

2. on oma sauna, joka odottaa vaan lämmityskäskyä tänäänkin

3. on uudet hyväntuntuset jumpat

4. selässä tuntuu välillä sopivasti maitohappojen ja muiden kuona-aineiden iloinen sekamelska, joka saattaa tarkoittaa sitä, että jumppa voi joskus tehotakin... ehkä... :D

5. ja ettei mun tarvii salakuljettaa kirjoja kirjastoon huppu päässä... :D ainakaan vielä... :shock:
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 18 Huhti 2009, 23:25

DirtyDeeds kirjoitti:Moi! Mua ilahduttaa... (jumppaajan sanoin...) ja huvituttaa että :D :D :D

1. palstalla on huumorintajuisia kirjoittajia, joiden monen lyhyitäkin kommentteja lukiessa tulee hyvä fiilis ja huvituttaa...

Jaa, ketä? No, mä ainakaan oo. Oon tosi tiukkapipoinen. Vähän kuin Harri Kirvesniemi Marja-Liisan hiihtohatussa.

DirtyDeeds kirjoitti:2. on oma sauna, joka odottaa vaan lämmityskäskyä tänäänkin

Piä tunkkis - siellä kiukaassa siis. Toi on epistä. ;) Mäkin haluun saunaan. Menin maaliskuussa 08 ja meinas tulla sairaalakeikka,

DirtyDeeds kirjoitti:3. on uudet hyväntuntuset jumpat

Samoin... Tosin ei niin uudet mutta alkaa tuotta 12 kuukauden jlk jotain tulosta,

DirtyDeeds kirjoitti:4. selässä tuntuu välillä sopivasti maitohappojen ja muiden kuona-aineiden iloinen sekamelska, joka saattaa tarkoittaa sitä, että jumppa voi joskus tehotakin... ehkä... :D

Nauttikaamme yhdessä krampeista sekä maitohapoista! Jälkimmäisiä menee myös vatsaan 2 kapselia päivässä.

DirtyDeeds kirjoitti:5. ja ettei mun tarvii salakuljettaa kirjoja kirjastoon huppu päässä... :D ainakaan vielä... :shock:

Samoin, koska en yleensö muista palauttaa ollenkaan. Ja nyt kun muistan, voin nakittaa sen muille koska en saa kantaa painavia.

Ps. Kohtaa saapuu tilauslähetykseni SIPSEJÄ JA DIPPIÄ.
Elinkin ihan liian terveellisesti koko viikon - paitsi salsa-vihannespannari ... ;)
tahdonvoimaa

Re: pannariohje

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 18 Huhti 2009, 23:29

fedja kirjoitti:Vihannes-salsa Pannariohje tuonne reseptiosastoon?

Ei tipu. ;) Säästän sen mun pannariyrityksen salaiseksi reseptiksi mutta nimestä voi päätellä paljon... ;)
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 20 Huhti 2009, 13:35

tahdonvoimaa kirjoitti:Jaa, ketä? No, mä ainakaan oo. Oon tosi tiukkapipoinen. Vähän kuin Harri Kirvesniemi Marja-Liisan hiihtohatussa.

Se on totta. Sen takia suunnittelinkin, että sulle hankin joululahjaksi vielä kireämmän pipon. :lol: Niinkuin vanha turkulainen sanonta kertoo, niin "kyl piukka ain hyvä on!" Tää on tietty sellaisesta erikoismateriaalista tehty, että joka pesun jälkeen se kutistuu aina vähän lisää... 8)

Mielenkiintoista nähdä sitten, mitä sun nahkakantises siitä tykkää... :? :roll:
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa