Tänään iloitsin...

Aihe vapaa

ViestiKirjoittaja jumppaaja » 10 Huhti 2009, 01:48

Moi, mua ilahduttaa

1. Palautin tällä vkolla 20 kirjaa kirjastoon erissä, salamyhkäisesti huppu päässä. Hokasin, että velka 44e yhtäkkiä, eli oli toimittava. Vielä on vajaat 20 lainakirjaa hyllyssä. (Ei selkä- ja niskakirjoja :o ).

2. Silmien lihasten armoton, ulospäin näkyvä nyintä lakkasi tänään, voin kohdata muiden ihmisten katseita taas.

3. Kissani palasi, tosin töyhtöjä täys, huudettuaan karmivasti ulkona, juoksentelin yöpaidas, aamutohveleis, tukka päälaelta poninhännällä pitkin pihoja sen peräs, kauhistuneena :shock: .

4. Pystyn vielä juoksentelemaan kissani perässä.

5. Hommasin Tvinsin mikropallokuitutyynyt, ja kannettvan, joka tosin toimii vain monien, ympäri kämppää risteilevien johtojen varassa, en tiedä miksi.

5. Tämä palsta ja te!

T. Jumppaaja
jumppaaja
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Hieno homma!

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 10 Huhti 2009, 02:04

jumppaaja kirjoitti:2. Silmien lihasten armoton, ulospäin näkyvä nyintä lakkasi tänään, voin kohdata muiden ihmisten katseita taas.

Että lakkasi, mulla taas alkoi! ;)
No, yleensä menee ittestään ohi... ;)

jumppaaja kirjoitti:5. Tämä palsta ja te!

SAMOIN! :)
Viimeksi muokannut tahdonvoimaa päivämäärä 10 Huhti 2009, 02:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

Myös se

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 10 Huhti 2009, 02:05

... ilahduttaa, että sain vihdoin kerättyä musalinkkejä tonne toiseen ketjuun! :)

http://niskavamma.munfoorumi.com/viewtopic.php?t=211
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja jumppaaja » 10 Huhti 2009, 03:14

Kiitos Tahdonvoimaalle,

tämä AYO on tosi hyvä. Niistä videoista palautuu suhteellisuudentajua. On mulla sentään vielä sähköt (paitti jos masentuneena unohdan maksaa senkin), lämmintä vettä ei ole. Länsimainen ihminen on yksin, just yläkerran alkoholisti tuli kaatuileen ja mylviin kotionsa.

Koitin sanoa jotain, mutta toisella kertaa. Katson vielä pari AYO:n videoa, aivan hienoa!

T. Jumppaaja
.
jumppaaja
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Ei iloa

ViestiKirjoittaja fedja » 10 Huhti 2009, 19:12

jumppaaja kirjoitti:2. Silmien lihasten armoton, ulospäin näkyvä nyintä lakkasi tänään, voin kohdata muiden ihmisten katseita taas.

No hyvä! Tuommoinen on rasittavaa. Onko sulla silloin hankala katsoa myös toista. Mulla on tuossa näön kohdistuksessa jotain tosi pielessä. Ei pysty katsomaan toista ihmistä tai lähellä olevaa 1m olevaa esinettä, se näkyy välillä osittain kahtena ja tausta menee jotenkin kummalliseksi ja silmät pitää sulkea. Jos taas katsoo kaukana olevaa, niin lähistö menee oudoksi. Ihan lähelle katson vaan oikealla silmällä.

Mulla ei nyt ole ilon aiheita. Olen väärässä ketjussa, mutta koittakaa kestää. :(
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Moi Jumppaaja!

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 10 Huhti 2009, 21:10

Onko sulla muuten Jumppaaja kanssa niskan retkahdusvamma vai kasa outoja niskaoireita diagnoosina? Juu, Ayo on loistava! :) Tykkään hänestä ihan mahdottoman paljon. Hyviä sanoja... Kiva persoonallinen ääni!

Ja hei, tänään iloitsin siitä, etten voi olla alkoholisti, koska huimaa muutenkin. Sen sijaan syön kolmiolääkkeitä kipukynnyslääkkeinä. ;)
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja Nani » 11 Huhti 2009, 18:14

Tänään iloitsen siitä, että

- olen voinut kohtalaisen hyvin uuden lääkkeen ja hoitojen myötä
- aurinko paistaa
- sain kuin sainkin laukun pakattua, tunnin päästä nokka kohti USAa (työmatka)
- tällä kertaa minulla on vähän vapaa-aikaakin tuolla työmatkalla

Aurinkoista Pääsiäistä kaikille, palaan linjoille viikon päästä!

Terkuin,
Nani
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 11 Huhti 2009, 18:27

Nani kirjoitti:Tänään iloitsen siitä, että
- aurinko paistaa

Hyvää matkaa! Koitahan tulla yhtä hyvässä kunnossa tänne niskavammaisten päiväkerholaan takaisin kuin lähdit :>.

Mikä lääke se oli?
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Hyvää matkaa!

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 11 Huhti 2009, 21:47

Eiks se ollut joku kipukynnyslääke? Vai muistanko väärin... Jos Nani lähti jo matkaan, niin Fedja saa vastauksen, joka saattoi mennä sinne päin. ;)
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja jumppaaja » 12 Huhti 2009, 03:51

Tervehdys (yön kukkujalta),

Tsempit Nanille! Sieltä lentokoneesta katsottuna maailma varmaan näyttää erilaiselta :) . Tule takaisin.

Tahdonvoimaa kyseli niskastani, kirjoitan tarinani, kunhan saan siitä eka itse jotain tolkkua, niska on vääntynyt, rakennevika kehittynyt, luulin, että sinne kasvaa niskakyttyrä, leuat vinksallaan. Nanin oirelistat vastaa omiani ja jalat putoilee :? Nuo silmäoireet vaivanneet jo vuosia, joista Fedja kyseli.

Mua on ilahduttanut noi kirahvit! Juu, ei tässä parane viä alkoholistiksikin ryhtyä, yksinäisissä kalsarikänneissään kaatuilisi ja mylvisi täällä kilpaa yläkerran alkoholistin kanssa... Vaikka ei se naurun asia ole. En juo, en siedä alkoholia juuri ollenkaan. En pystyisi ajamaan autoaka yhen oluen jälkeen, tosin ei mulla ole korttiakaan. Joskus ostan jotain hyvää viiniä.

Palaillaan, mun tarvii aina yhdistellä näitä piuhoja mun langattomaan, mtta silti. Ja kiitokset huomiosta!

T. Jumppaaja
jumppaaja
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Mäkin kukun

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 12 Huhti 2009, 04:40

jumppaaja kirjoitti:Tahdonvoimaa kyseli niskastani, kirjoitan tarinani, kunhan saan siitä eka itse jotain tolkkua, niska on vääntynyt, rakennevika kehittynyt, luulin, että sinne kasvaa niskakyttyrä, leuat vinksallaan. Nanin oirelistat vastaa omiani ja jalat putoilee :? Nuo silmäoireet vaivanneet jo vuosia, joista Fedja kyseli.

No hittolainen. Eli kuulut todellakin päiväkerhoomme. ;) Joo, kirjoittele joskus, kun jaksat. Ja jos tarttet vielä diagnoosia tai hyviä hoitajia, niin kysele vaikka priva-viestinä lekureita meiltä, niin vinkkaillaan. Mutta hyvä, jos asiat on kunnossa, ja saat apua.

jumppaaja kirjoitti:Mua on ilahduttanut noi kirahvit! Juu, ei tässä parane viä alkoholistiksikin ryhtyä, yksinäisissä kalsarikänneissään kaatuilisi ja mylvisi täällä kilpaa yläkerran alkoholistin kanssa... Vaikka ei se naurun asia ole. En juo, en siedä alkoholia juuri ollenkaan. En pystyisi ajamaan autoaka yhen oluen jälkeen, tosin ei mulla ole korttiakaan. Joskus ostan jotain hyvää viiniä.

Vähänkö nauroin tolle kommentille, etten voi ajaa autoa oluen jälkeen, ja ettei ole korttiakaan! ;) ihan loistava! Ja mä voin vaihtaa noi tappelevat vanhemmat alkoholistiin. Ne huutaa kilpaa naapurissa joka helvetin päivä, ja hirveintä on, että se mies vielä hakkaa sitä vaimoa. AIna kun soitan poliisit, se äijä on ehtinyt lähteä ja nainen leikkii, että kaikki on hyvin. :(

Öitä, jos muutkin kukkaa. Itse vasta lopetin turisemisen puhelimessa äitin kanssa. ;)
tahdonvoimaa

Mielihyvä

ViestiKirjoittaja fedja » 12 Huhti 2009, 11:10

jumppaaja kirjoitti:Tahdonvoimaa kyseli niskastani, kirjoitan tarinani, kunhan saan siitä eka itse jotain tolkkua

Juu. Elä nosta rimaa liian korkealle. Kyllä tänne kelpaa ihan tolkutonkin teksti ü. Ei sitä tarvi selvillä olla mistä asiat johtuu. Kaikenlainen teksti kelpaa.

Mukavia noi sun kirjoitukset jumppaaja ü. Saa hymyilemään.

Alkoholista. Mää olen absolutisti ja en uskalla edes maistaa. Tällä hetkellä ainakin olen niin addiktoituvaa sorttia, että tulisi sitten varmaan lipiteltyä useinkin ja haettua sellaista kevyttä mielihyvää.

Etsin aina jonkin asian mistä sitä mielihyvää saa ja yleensä liittyy ruokaan tai juomaan, kun muuta säännöllistä ei tällä hetkellä ole tarjolla. Puolimakeat leivonnaiset teen kanssa olisi hyvä mielihyvän lähde, mutta kuuluvat kategoriaan kielletyt tällä hetkellä. Silti sorrun niihin katastrofaalisin seurauksin. Vesi on jotenkin vähän liian mautonta. Vichy-vedestä olen saanut hyvän korvikkeen.

Tässä fundeerasin yhtenä iltana, että taidan opettaa itseni addiktoitumaan tuohon veteen. Liitän siihen sellaiset rituaalit, että vedenjuomishetkestä tulee nautinnollinen :D. Tietynlainen kädennosto. Hitaasti lasi huulille... :wink: . Sais siten sekä hyödyn, että huvin yhtäaikaa. Katsotaan onnistuuko. Ajattelin myös miettiä muita pieniä juttuja, joista tulee hyvää oloa.

On niin jaksu lopussa, että pitää tosiaan etsiä ne jutut, joista sais jotain positiivistä. Tänään aamulla tajusin, että taidan keskittyä vain siihen miten jaksan tämän hetken. Silloin voi olla sellainen olo, että kaikki on hyvin, vaikka fyysinen olotila olisi mikä. Jos ajattelee tulevaisuutta, niin ei jaksa. Edes huomista päivää ja siitä selviytymistä ei kannata ajatella. Siitä tulee vaan mieleen kuinka kaikki on pinnistelyä.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nani » 13 Huhti 2009, 04:23

fedja kirjoitti:
Nani kirjoitti:Tänään iloitsen siitä, että
- aurinko paistaa

Hyvää matkaa! Koitahan tulla yhtä hyvässä kunnossa tänne niskavammaisten päiväkerholaan takaisin kuin lähdit :>.

Mikä lääke se oli?

Kiitos, täällä olen perillä Portlandissa ja koetan jaksaa sinnitellä vielä vähän aikaa hereillä. Täällä klo on n. 18:20 ja siellä kotona 04:20... olen ollut nyt 24h hereillä...huh! Niskaa väsyttää, taidan kohta antaa periksi ja mennä pitkälleen.

Lääke on Noritren eli ns, kipukynnystä nostava lääke, jota kuulemma nykyisin sanotaan mieluummin hermokipulääkkeeksi.

Kiitos muillekin toivotuksista, en jaksa nyt vastailla erikseen, kun silmät luppaa...

Öitä ja palaillaan!

Nani
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 13 Huhti 2009, 14:26

Nani kirjoitti:Lääke on Noritren eli ns, kipukynnystä nostava lääke, jota kuulemma nykyisin sanotaan mieluummin hermokipulääkkeeksi.

No, johan on markkinat... Miksi sitä pitää kaunistella... Siihenhän se teho perustuu että bloggaa kivut ennen kuin ne ehtii aivoihin tulkittavaksi, mutta ei se niitä poista... Maailma, maailma, mihin meet... ;) Jos Norotrenistä tulee sivuvaikutuksia, niin sit samaan sarjaan menee sit Klotriptyl + Triptyl. Samaa ainetta mutta ekassa mukana unettava ainesosa. Ja uudempia kipukynnyslääkkeitä, vähemmän pahoja vaikutuksia monella...

Have fun Naniiiiiiiii! :)
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja jumppaaja » 14 Huhti 2009, 00:29

Moi, (Öitä)

En ole vielä oppinut lainaamaan teidän juttuja. Kun koitin lainata Fedjalta niitä vesijuttuja, kauhukseni huomasin sotkeneeni alkuperäisen kirjoittajan tekstin, palasin palstalle, ihan ok oli :oops:

Olette kivoja, en ole tahtonut päästä kävelemäänkään pariin pvään, heittää selästä jalan pitämättömäksi. Työkykyni on supistunut osapäiväiseksi, ranka toisaalta menee mäsäx aina lomilla, vaikka kuinka jumppaisin.

Eikös palaillaan, Tahdonvoimaalle voimia vielä niiden naapureiden kanssa!

T. Jumppaaja
jumppaaja
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

EdellinenSeuraava

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa