Tänään iloitsin...

Aihe vapaa

ViestiKirjoittaja lumiukko » 17 Maalis 2009, 22:21

Olen iloinen siitä tänään että pääsin kävelylle kaveri porukalla. Tietysti pienen tuskan kera mutta sinnittelin kuitenkin loppuun asti.

Olen kyllä kateellinen sinulle Fedja kun siivooja oli käynyt, kävispä meilläkin. Mun täytyy alkaa huomen siivoon itse et perjantaihin mennessä on huusholli siivottu.

Tuosta tiedon omaksumisesta/ilmaisemisesta.. jotenkin se on niin vaikeeta ja tulee sekoiltuu turhankin paljon. Toivottavasti kuitenkin ihmiset ymmärrätte mitä yritän kirjoittaa. Ajatus lentää mutta ulos anti on mitä sattuun. Ymmärrystä please??! Olen sanonutkin et kun ois tonne päähän varaosia niin vaihdattaisin heti.
Ota neuvoja kaikilta, mutta päätä itse.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 18 Maalis 2009, 18:18

Tänään iloitsin siitä, että... ei tarvii enää niin pahasti stressata ton toimeentulon takia ja käydä jatkuvasti toisten kukkarolla "lainaamassa" rahaa, jota ei koskaan pysty maksaan takasin. Vakuutusyhtiö nimittäin jokunen viikko sitten vihdoin viimein myönsi täyden työkyvyttömyyseläkkeen, ja nyt on yksi stressitekijä poissa. Nyt voi vaan keskittyä näihin kuntoutumisyrityksiin ja haaveilla kuntoutumisesta... :D

Tavoite on tietysti päästä pois eläkkeeltä ja takasin työelämään, oli se sitten realistista tai ei... 8)
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lumiukko » 18 Maalis 2009, 21:53

Saanen onnitella asian johdosta.

Se on itselläkin suuri stressi tekijä toi raha, onneksi toinen osapuoli on töissä mutta kuitenkin ei paljon kelan peruspäivärahalla juhlita. Mutta toivon kuitenkin et minunkin taistelu vakuutusyhtiötä vastaan päättyy tänä vuonna minun hyväksi.

Onneksi on tämäkin päivä jo illassa ja lapset nukkumassa siitä olen iloinen tällä hetkellä. huh huh..mikä päivä.

tämmössii
:)
Ota neuvoja kaikilta, mutta päätä itse.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Rahoihin palatakseni...

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 18 Maalis 2009, 23:31

- Sain myöntävän opintotukipäätöksen + lainan ... ;) Hyvä juttu, ongelman siirtoa. Nyt sit pitäis vaan opiskella.
- Sain yhden artikkelin valmiiksi tänään
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 20 Maalis 2009, 22:16

DirtyDeeds kirjoitti:Tänään iloitsin siitä, että... Vakuutusyhtiö nimittäin jokunen viikko sitten vihdoin viimein myönsi täyden työkyvyttömyyseläkkeen, ja nyt on yksi stressitekijä poissa. Nyt voi vaan keskittyä näihin kuntoutumisyrityksiin ja haaveilla kuntoutumisesta... :D

Great. Kannattaa kyllä iloita. Nyt on sitten tieten mustaa valkoisella asiasta.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nani » 21 Maalis 2009, 18:33

Tänään iloitsen siitä, että huomenillalla lähden Ortoniin. Ma-pe siis hoitoa ja asiantuntemusta:-)

Täytyy koettaa muistaa kertoa maanantaina siellä kaikki viime aikojen jutut, joita on ollut. saa nähd mitä sanovat siihen - onko tyypillistä vai onko rappeuma edennyt vai mikä nyt on.

Nani
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 21 Maalis 2009, 23:13

Onnea matkaan Nani.

Minä iloitsen siitä, että tänään on ollut niskasta alaspäin helpompi olo. :)

Yhdessä välissä sänky kieppui ja koko maailma, mutta asettui aika pian ja palattiin takaisin lähtöpisteeseen.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nani » 21 Maalis 2009, 23:53

Kiitos Fedja!

Toivottavasti olo paranee myös niskan yläpuolella!

Nani
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja Temssi » 21 Maalis 2009, 23:59

Tapasin tänään ihanan ystäväni ja nauroin hänen kanssaan katketakseni, siis nauroin....!?
En edes muista, milloin viimeksi olen nauranut sydämeni pohjasta...., ehkä mulla on vielä toivoa iloisemmasta elämästä... :?
Temssi
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Existäni

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 23 Maalis 2009, 04:14

Kirjoitin jutun existäni ja totesin, että onpas hieno, kun olen saanut tavata noin erilaisia ja ihania ihmisiä. :) Ja jutustakin tuli hauska.

AIvan kun Temssikin, nauroin siis omille hölmöilyilleni parisuhteessa lähes koko eilisen päivän, mitä artikkelia väänsin. :) Hyvä me!
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja tomssu1 » 23 Maalis 2009, 12:53

Muistin yllättäen kovan mietinnän jälkeen, että tämäkin palsta on olemassa :lol:

Ehkä tunnin sisällä lähden polkasemaan pyörällä. Katotaan sitten mitä selkä ja niska siihen sanoo.

Eilen sunnuntaina iloitsin kun pystyin kävelemään ystävän ja koirien kanssa metsässä vaikka lauantaina selkä meinasi viedä jalat alta.
Sain kuitenkin hieman niksauteltua selkää, hyvä minä.
tomssu1
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

Tänään iloitsin...

ViestiKirjoittaja fedja » 28 Maalis 2009, 22:13

hetken, kun olin meren jäällä hiihtämässä kantohangilla kohti aurinkoa! :D :D :D

Uskomaton tunne. Päästä hetkeksi pois 300m:n kävelyreviiriltä. Hiihtää meren jäällä, jota on ympärillä kantamattomiin valkoisena ja sen kuntoisena, että ihan sama mihin suuntaan hiihtään. VAPAUS! Hetkellinen.

Nyt ei ole kovin iloinen olo enää. :( Mut kyllä se taas tästä, kun olo vertyy.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Siitä, että ...

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 29 Maalis 2009, 00:33

Pystyn ehkä auttamaan tietämykselläni + ohjeillani muita niskansa loukanneita ihmisiä, etteivät he joudu käymään läpi samaa pitkän linjan vittuilua, vääriä diagnooseja + hoitoja kuin itse.
tahdonvoimaa

Muutama ilon aihekin löytyi

ViestiKirjoittaja fedja » 02 Huhti 2009, 21:37

Täältä ankeudesta ja raskaudesta löytyi kuin löytyikin muutama hyvää oloa antava asia.

1. Sain keitettyä punajuuret, jotka ovat odottaneet keittämistä 4vk jääkaapissa. En ole jaksanut aiemmin valmistaa niitä. Nyt on sitten tiedossa riisin ja kalkkunan kera muutamaksi päiväksi aitoa luomujuuresta onnettomien ja melko pahojen pakastevihanneksien sijaan!!!

2. Laitoin tänään mukavan näköiset vaatteet ylle. Oli kiva katsoa peilistä. Pitkään aikaan en ole jaksanut tuota tehdä. Niin pitkälle en jaksanut mennä, että hiuksetkin olisin laittanut, mutta sain leikattua otsarit parissa minuutissa ja jälki oli ok :>!

3. Sain laitettua sähköpostia Treen fysiatrille (kävin joulukuussa) ja fyssarille ja kysyttyä, ottaisivatko hoiviinsa muutamaksi viikoksi, jolloin katsottais voiko mun tilanteelle tehdä mitään. Tuntuu helpottavalta, että lopulta sain päätettyä, että lähden Treelle, jos ottavat vastaan. Ja myös sain toimittua. Ettei kaikki asiat aina vaan veny ja vanu.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 06 Huhti 2009, 00:52

- Että olen jo monesti kokenut, miten niskan pitäisi olla, jotta olisi hyvä olo, ja ymmärrän, ettei se voikaan vielä pysyä niin kuin sen pitäisi.
- Hermosto kestää jatkuvasti enemmän ja enemmän rasitusta.
- Sain tilattua kreikankielen oppikirjan, täytyy alkaa preppaan
- Kirjoitin helvetin hyvän jutun
- Äiti teki käydessään riisipuuroa, makaroonilaatikkoa ja jauhelihaa, joita vedän varmaan 2 viikoa pakastimesta
- Että olen keksinyt loistavan aamu- ja iltapalaherkun: miksaan luonnon juksaa (rastavaton), Joge kollageenihydrosylaattia, marjoja ja mysliä.
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

EdellinenSeuraava

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa