Tänään iloitsin...

Aihe vapaa

Tänään iloitsin...

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 11 Maalis 2009, 17:52

Tämä on vastakkainen ketju "Eniten vituttaa" -aiheelle. Tämän aiheen tarkoitus on muistuttaa siitä, että maailmassa on paljon hyvääkin, vaikka vamma syökin monelta kivalta jutulta pohjan pois.

- Että aamupuurossa oli tuoreita mansikoita
- DirtyDeedsin tanssivasta avattaresta (toisaalta se myös vituttaa, kun ei voi itse tehdä noin...;)
- Sain vihdoin vaihdettua uuden avattaren itselleni (olen miettinyt sitä 3 viikkoa;)
- Sain leikattua uuden etutukan ylipitkän tilalle
- Pää kääntyy edelleen, vaikka onkin tosi väsynyt niska
- Oon pystynyt tekemään koko hoitovälijakson (25.2. - 10.2.) ajan kaulan koukistajia
- Näköhäiriöt on mennyt pois, kun yläniskaan on tullut poweria
- Sain pestyä pyykit ilman katastrofia
- Ei ole sattunut päähän kuin hetkittäin (viime CST:n jälkeen)
- Sain ihanan postikortin ystävältäni
- Kahvinkeitin (ovh 89 e, lähes uusi...) ei avannut itsestään suodatinluukkua löystyneen jousen takia niin, että kaikki porot ois lentänyt ympäri lattiaa ja minä keräillyt niitä
- Kelasta ei ole otettu yhteyttä ja Pohjolasta ei ole kuulunut ilmoitusta, että asiani olisi mennyt Vakuutusoikeuteen, mikä on hyvä merkki. Päättäisköhän ne sittenkin mun eduksi, koska pystyin vetoamaan lakiin siinä valituksessani ja ne vetos YLEISIIN ELÄMÄNKOKEMUSSÄÄNTÖIHIN

:shock:
:lol:
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Nani » 11 Maalis 2009, 19:57

Kiitos muistutuksesta, Tahdonvoimaa!

Tänään onkin jo parempi päivä niin fyysisesti kuin henkisestikin :-)

Minä iloitsen

- siitä, että kuitenkin olen omatoiminen, vaikka vamma rajoittaakin monia asioita
- siitä, että minulla on ihana mies ja lapsi
- siitä, että pystyn työskentelemään
- siitä, että pidän työstäni todella paljon
- siitä, että työnantaja panostaa minulle sopiviin työvälineisiin ja ottaa rajoitukseni huomioon
- siitä, että saan hoitoa vammaani, vaikken paranekaan
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Tänään iloitsin...

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 12 Maalis 2009, 23:11

- siitä ettei kuuppa ole ihan jumissa, vaikka C0 on taas kyrvähtänyt.
- ettei hermostoni vedä enää niin hirveitä separeita kuin aiemmin
- siitä, että fyssariin on enää 5 päivää
- saan hyvällä omalla tunnolla maata koko v-lopun, kun mies lähtee kertauksiin
- löysin vanhoja haauskoja haalarikuvia opiskeluajalta X
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

Re: Tänään iloitsin...

ViestiKirjoittaja Temssi » 13 Maalis 2009, 00:56

tahdonvoimaa kirjoitti: löysin vanhoja haauskoja haalarikuvia opiskeluajalta X

Haalarit ovat olleet minunkin intohimoni joskus...ja hankinkin itselleni pari Grunsteinin haalaria. Tulisivatpa taas muotiin...
Temssi
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Hyvä olo

ViestiKirjoittaja fedja » 13 Maalis 2009, 13:46

Vakio hyvä olo joka päivä näistä

- Mukava, viihtyisä, tilava asunto
- Mukava asuinympäristö
- Vettä voi juoda suoraan hanasta ja sitä toistaiseksi riittää juotavaksi.
- Lämmintä vettä hanasta, ettei itse tarvi lämmittää
- Sähköä tulee katkotta
- Lämmitys toimii joka päivä ja joka tunti. Ei tarvitse esim. viikkoja olla kylmässä
- Suomessa ei ole sotatila päällä. Ei siis tarvi koko ajan pelätä, että pommeja tippuu niskaan.
- Toistaiseksi ei tarvi pihistellä ruo'asta vaan voi ostaa hyvää ja ravitsevaa ruokaa. Välillä voi käydä syömässä jotain pientä myös kahvilassa tai ravintolassa.
- On vielä vaatteita, joita viihtii pitää

Ja nyt:
- Saan 8krt/kk kuljetuspalvelua. Haluaisin tosin enemmän, kun 4matkaa kuukaudessa sujahtaa hetkessä.
- On tuloja tiedossa ensi tammikuun loppuun, jonka turvin saan sairastaa ja ei tarvi yrittää pärjätä työelämässä tämän rasittavan oireiston kanssa.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Bluetoothista, jonka sain toimimaan!

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 13 Maalis 2009, 23:32

Vihdoin voi skypettää kamujenkin kanssa, eikä tartte chattaa.
tahdonvoimaa

Juttelin..

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 14 Maalis 2009, 19:41

- Juttelin pitkästä aikaa hyvän ystäväni kanssa, joka antoi hyviä neuvoja safkoihin, ravintoterapeutti kun on
tahdonvoimaa

Re: Juttelin..

ViestiKirjoittaja fedja » 15 Maalis 2009, 05:47

tahdonvoimaa kirjoitti:- antoi hyviä neuvoja safkoihin, ravintoterapeutti kun on

Haluaisiko Tahdonvoimaa ilahduttaa myös meitä pikku briiffillä neuvoista ? :)
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

En ...

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 15 Maalis 2009, 20:20

- koska sä tiedät Fedja jo kaiken, ja ne on n. 40 eri dokumentissa, eli ei pysty plaraan läpi just nyt. ;)

Sen sijaan voin lähetää meilillä kiinnostuneille tuhdin infopaketin. Että antaas tulla vaan yksityisviestinä toimivaa meiliä, jos kiinnostaa.
tahdonvoimaa

Gluups

ViestiKirjoittaja fedja » 15 Maalis 2009, 21:30

Gluuups! Että ihan kunnon dokupakkaus. Minun omaksumismäärä on n. 3 sivua kerralla tällä hetkellä.

En taida ihan kaikkea kumminkaan tietää :wink:. Ja tuo Lumiukon motto on erittäin hyvä asiaan kuin asiaan. Aina sitä voi uutta tietoa valua sekaan, vaikka entistäkin on tullut tämän kolmen vuoden suolistotappelun aikana.

Oletko sää Tahdonvoimaa sellainen tietoa syövä hamsteri, joka ahmii tietoa yhdessä illassa sivukaupalla, kymmeniä tai satoja, jos vaan on nälkä?
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Englannissa hampaat kalisee

ViestiKirjoittaja fedja » 15 Maalis 2009, 21:42

fedja kirjoitti:- Lämmitys toimii joka päivä ja joka tunti. Ei tarvitse esim. viikkoja olla kylmässä

Ystävä tuli juuri Englannista. Kertoi, että asunnosta napsaistiin lämpö pois päältä 11 aikaan illalla. Monesti hänellä oli niin kylmä, että hampaat kalisi, joten entistä enemmän iloitsen lämpimästä asunnosta.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Oon...

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 16 Maalis 2009, 00:06

Kaverit sanoo, että olen elävä wikipedia. Ja mulla on helvetin hyvä lukunopeus ja muisti. Mä luen ab. kirjan päivässä ja isä on samanlainen... Siltä opittu. Tosin nyt teen kaikki rauhallisemmin kuin ennen, niin jaksaa enemmän.
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja lumiukko » 17 Maalis 2009, 09:59

Olen myös huomannut et Fedja olet tosi tietopakkaus, onnittelut.
Itsellä menee puolet ohi vaikka luen näitä juttuja. En jaksa sisäistää tekstii paljoa kerralla.
Ota neuvoja kaikilta, mutta päätä itse.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Re: Oon...

ViestiKirjoittaja fedja » 17 Maalis 2009, 21:58

lumiukko kirjoitti:Olen myös huomannut et Fedja olet tosi tietopakkaus, onnittelut.

Mukavahan tuo on kuulla, jos siltä vaikuttaa. :) Foorumin hyvä puoli on se, että jokainen tuo tietonsa mukaan, niin yhteinen retkutieto-vuoremme kasvaa koko ajan.

lumiukko kirjoitti:Itsellä menee puolet ohi vaikka luen näitä juttuja. En jaksa sisäistää tekstii paljoa kerralla.

Joops. Tuo on varmaan usealla retkulla sama juttu ja itelläki. Välillä olen kiinnittänyt huomiota siihen, että kirjoitan viestit selkeästi jo ulkoasultaan, että aivovammaisen olisi helpompi hahmottaa ja ymmärtää teksti. On itsekin mukavempi myöhemmin palata sellaiseen tekstiin. Välillä sitten tulee sekasotkupurkaus tekstiä.

tahdonvoimaa kirjoitti:Ja mulla on helvetin hyvä lukunopeus ja muisti. Mä luen ab. kirjan päivässä.

Se on hyvä, että meillä on palstalla tällainen nopea tiedonomaksuja. Onko tuo lukunopeus ollut sulla aina hyvä, vai oletko sitä tietoisesti harjoittanut? Mulla ei koskaan ole ollut erityisen nopsa, mutta jossakin vaiheessa tajusin, että sitä voi opetella. Siinä vaiheessa tosin piti siirtyä äänikirjoihin, kun ei enää pystynyt juurikaan lukemaan. Joten myöhäistä oli. Hoksasin yhdestä hissaa opiskelevasta kaverista, että se oli jossain välissä oppinut nopsaksi lukijaksi ja luki 500 sivuisen tenttikirjan tosta vaan iltapalaksi. Alkujaan ei ollut nopsa lukija.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Lämmin halaus ja siisti asunto

ViestiKirjoittaja fedja » 17 Maalis 2009, 22:03

Siivooja kävi ja täällä asunnossa on ihanan siistiä :D .

Näin ystävää ja sain häneltä ihanan lämpimän halauksen heti kun tavattiin. Vielä anteeksipyynnon sievänä suloisena kuiskauksena hänen viimeisestä oharistaan. Sydän heltyi heti.

Otettiin arskaa merenrannalla olevilla isoilla puisilla alustoilla. Oli aika hieno keli. Kevättä ilmassa.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Seuraava

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa