Kunhan rutisen ja valitan...

Aihe vapaa

Äitillä toi sama..

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 16 Maalis 2009, 00:04

On kanssa pari kertaa nyt selvinnyt antsabioteilla mutta sitten jossei ala ruokavalio muuttua, se on puukkoa kehiin. Hirveitä ne kohtaukset... Viimeksikin kun tuli meille, niin makasikin HaSassa vuorokauden tiputuksessa... ;) HIrveetä... Äippä oli käy syönyt liian isoina paloina lihaa tuolloin. Mutta kurjia juttuja.

Nani, sulla katos oireet sen pöllityn 70 sentin mukana?
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

Re: Äitillä toi sama..

ViestiKirjoittaja Nani » 16 Maalis 2009, 09:49

tahdonvoimaa kirjoitti:Nani, sulla katos oireet sen pöllityn 70 sentin mukana?

Juu sinne menivät oireet patologin kautta polttouuniin. Nyt ei tarvitse kärsiä massun takia eikä olla niin tarkka syömisistään (toisinaan vaikeaakin työmatkoilla maailmalla).

Musta kuulosti kauhealta, ett poistetaan noin paljon, mutta käteviä ovat ne kirurgit, kun 'napsaavat' palan pois ja yhdistävät jäljelle jääneiden kanssa yhteen.

Nani
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Ärsyttävä kiristys

ViestiKirjoittaja fedja » 17 Maalis 2009, 22:06

Rutisen ja valitan tänne vähän, koska olo fyysisesti ihan kaamea. Kiristys päähän hirvittävä. Tuntu, että tosi vaikea olla seisallaan ja ei meinannu jaksaa raivat siivoojan apuna tavaroita, että hän pystyi siivoamaan ja parissa tunnissa siivottua asunnon ja kuorittua/raastettua mulle palsternakkaa.

Mua ärsyttää tuo kiristys. Vihaan sitä :evil: . Mun vankila.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Ärsyttävä kiristys

ViestiKirjoittaja fedja » 17 Maalis 2009, 22:07

Rutisen ja valitan tänne vähän, koska olo fyysisesti ihan kaamea. Kiristys päähän hirvittävä. Tuntu, että tosi vaikea olla seisallaan ja ei meinannu jaksaa raivat siivoojan apuna tavaroita, että hän pystyi siivoamaan. Ja että hän parissa tunnissa saa siivottua asunnon ja kuorittua/raastettua mulle palsternakkaa.

Mua ärsyttää tuo kiristys. Vihaan sitä :evil: . Mun vankila.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lumiukko » 08 Huhti 2009, 09:13

Aamulla herätessä oli niin kyllästynyt olotila että meinasipa pistää ihan vihaksi.

Kyllästyttää tämä elämä kun mennään päivästä toiseen samaa rataa. Jos vain voisin niin haluaisin töihin. Mutta kukapa sitä nykypäivänä palkkaa tämmöstä ei tervettä ihmistä ku ei ole aina terveillekään töitä.

Välillä on aikoja parempia kun ei kuulu missään mitään mutta kyl viimeistään illalla saa kuunnella tuskaa joka puolella vartaloa. Ja ennen kaikkea silloin on fiilis et kunpa voisin tehdä töitä. Ja takapakkii tulee aika pian siitä sitten. Ei voi iloita siitäkään hetkestä et vointi on ok. Tympäsee todella!!!!

Mutta eipä auta alanpa täs touhuileen uhallakin pääsiäispullia, josko ilo irtoaisi siitä sitten.

Välillä menee muutenkin ton aivovamman puitteessa niin v..ksi kaikki että.. laskut jää maksamatta, unohtelen tärkeitä juttuja.. ja sekun pistää myös vihaksi itelle tosiaan. Täytyisi vastuu siirtää avomiehelle mutta..

Tälläsii rutinoita tällä kerralla.. auttakee jaksamaan..

:? :( :?:
Ota neuvoja kaikilta, mutta päätä itse.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Turhauttavaa

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 08 Huhti 2009, 18:33

Joo, turhauttavaa tämä on, jos jotain. Mieli tekis tehdä vaikka mitä, mutta keho ei anna. Ja sitten, kun tekee jotain, aina tulee turpaan - henkisesti.

Mua rankaisee kävely. Vituttaa, kun ei pääse ulos/pysty tekemään mitään, kun kävely vetäsee koko yläniskan + hartiat heti jumiin. Eikö teillä muilla ole kävelyn kanssa ongelmia? Siis muilla kuin Fedjalla?

Pystyttekö täräyttämään askeleen maahan tosta vaan? Ei satu päähän?
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

Ja totta puhut ...

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 08 Huhti 2009, 18:35

lumiukko kirjoitti:Ei voi iloita siitäkään hetkestä et vointi on ok. Tympäsee todella!!!!

Ja juu, hyvistä hetkistä on turha iloita, kun joka kerran tulee takapakkia! :) Tippuu vaan paljon korkeammalta, kun tuudittautuu siihen uskoon, että jesh, kaikki jees, nautinpa tästä... Mieluummin vaan pyrkii elämään tasapaksua elämää/arkea ja tietää, että ylös alas tässä mennään kuitenkin.
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja lumiukko » 08 Huhti 2009, 22:07

Kävelystä sen verran et ei munkaan kävely aina ole mitään herkkua. Pehmeetä askellusta ja sievästi astumalla menee hyvin.

Niin täällä on pitänyt alkaa opettelemaan elämään hiljaista elämää. En muista kuka tämän on mullle joskus sanonut mutta pitää kyllä paikkansa.

Niin tulee täälläkin henkisesti turpaan lähes päivittäin. Olen sitä miettinyt usein et kauanko ihmisen pitää tätä kestää, tulee se jaksamisen loppu tällekin vaikka suomalaisella sisulla on menty jo monia monia vuosia.

Tämmöttii..
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Joo

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 09 Huhti 2009, 00:08

Kyllä se sietokyky on koetuksella jokainen päivä. Itte oon kuitenkin kitunut vasta vuoden, eli nostan todella hattua niille, jotka on tämän vitun paskan kanssa sinnitellyt vuosia. Ja kun päälle iskee vielä aivovamman, niin kunnioitusta löytyy vähintään saman verran kuin sotiemme veteraaneille - eli PALJON.

Nauratti niin, kun kattelin tänään The Secretin, jonka mukaan vetovoiman laki toteutuu kaikessa ja aina. Eli jos ajattelee hyviä juttuja, ne toteutuu. Huh, huh. Eipähän ois tätäkään foorumia, jos vetovoiman laki olisi oikeudenmukainen ja toimisi aina.

Tiettyyn pisteeseen asti juttu oli ok, mutta sitten alkoi vituttaa koko ylioptimistisuuspaska niin paljon, että nakkasin cd:n seinään. :)
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja lumiukko » 09 Huhti 2009, 12:48

Jepulista kyllä todella vaatii sinniä ja sisua tää taistelu. Jotenkin alkaa olla turtunut ja kun kuuntelee noita vaivoja niin ei jaksa jotenki ottaa edes vakavasti josko tulee uusia kolotuksia. Käy mielessä et ei nää lopu ennen kuin hautaan pääsee sitten joskus.

Toi aivovamma ottaa myös useesti kupoliin kun ei tajuu/ymmärrä selvää suomee ja ennen kaikkea vastaaminen ku on sellasta hepreaa että oksat pois. Tulee usein mieleen et ku oisin pystynyt pitämään suuni kiinni. Alapa oikoon jälkikäteen ei aina jaksa. TODELLAKAAN!
Onneksi mun vara-aivot hoitaa nää tärkeimmät puhelin asiat(avomies).
Mutta olen aatellut sitäki et paljon hänenki pitää kestää ja jaksaa.. mutta täähän on vain elämää. Ei varmaan olisi kattellut näin pitkään jos olisi alkanut jutut ahistaan. Tavattiin nääs samana keväänä kun olin ajanut kolarin.

:shock: :roll:
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Joo, ei jaksa....

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 09 Huhti 2009, 15:54

Niin mäkin aattelen, että olkoon! Ihan sama, mitä tulee, pistän aina nisan piikkiin. Ei vaan jaksa uskoa, että johtuis enää jostain muusta... ;)

Sulla on onneksi ihana mies, joka on ollut jo pitkään rinnallasi ja hyväksyy sinut ja rakastaa sinua juuri sellaisena, mitä olet: hänelle täydellisenä.

Itse olin seurustellut vain vuoden ennen kaatumista, joten suhdekaan ei ollut kovin vakavalla pohjalla... Nooh, kattellaan, mitä tästä tulee... Helpompaa olisi olla yksin, kun pilata toisenkin nuoren ihmisen elämä, jolla olisi vielä kaikki hieno edessään - toisin kuin itselläni.
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja lumiukko » 09 Huhti 2009, 16:24

Älä lannistu, mekin olimme silloin parikymppisii molemmat kun aloteltiin seukkaamaan. Mut kyl on käynyt usein mielessä sekin vaihtoehto et jos oisin yksin niin olisin kyl aika pihalla näistä asioiden hoitamisista.

Meillä on onneksi yhteisii juttuja joita voidaan vielä yhdessä tehdä ja joista saa voimia jaksamiseen ja ajatukset ovat muualla kuin tässä kipuhel...
Avomieheni harrastaa urheilua niin se vie aikaa paljon ja ajatuksia myös ihan eri asioihin.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja lumiukko » 11 Huhti 2009, 16:55

Onpas kiva sää tuolla pihalla, mutta eipä paljon kiinnosta mennä ulkoilemaan. Eilen satuin olemaan moottorikelkan pulkan kyydissä ja eiku putosin ja jalka jäi vähän kiinni pulkan vetoaisaan, kävi tuuri et kenkä jäi kiinni mut jalka lipesi kengästä irti onneksi. Nyt on jalka kipeä vähän ja turvoksissa. Tympeetä!

Ja muutenkin onpa taas huteran tuntunen olotila pienen autoreissun puitteissa ja satuin vähän kuoriin pottuja.. ei kestäis tehä mitään..

Jos ottais pari virvoitusjuomaa näin pääsiäisen kunniaksi niin helpottaiskohan??!

Mukavaa pääsiäistä kaikille!
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 11 Huhti 2009, 17:12

lumiukko kirjoitti:Mukavaa pääsiäistä kaikille!

Samoin! Täällä on kanssa nättiä auringonpaistetta ja lämpöä näyttää olevan 15,5 astetta... 8)
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Lunastin aikomukseni

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 11 Huhti 2009, 17:46

Ja todella menin ulos! 15 minuuttia riitti tosin, mutta sai silläkin pisamat esille... Ja ens viikosta taas altaalle, että sais yläniskaan powerii...

Todistusaineistoa, että olin ulkona, huom. auringonpaiste!
http://1.bp.blogspot.com/_zWXN5ilWBS8/SeCPT7fTNFI/AAAAAAAAAow/7LGJtYJmrc0/s1600-h/DSC00335-719358.JPG
tahdonvoimaa

EdellinenSeuraava

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa