Eniten harmituttaa...

Aihe vapaa

ViestiKirjoittaja lentis » 05 Marras 2012, 20:29

Ai niin siinä olikin käynyt. Mietin myöhemmin päivällä, et olisinko ite kuitenki kirjottanu, enkä vaan muistanu. Mutta en siis kanna kaunaa. ;)

Mutta kaoottisuus on kyllä kuvaava sana. Itekään ei pysy perässä, mitä ihmettä täällä tapahtuu, saati sitten joku ulkopuolinen joka kuulee vain osia sieltä täältä.

Parhaillaan ketuttaa
- kielen puutuneisuus (taisin vetästä vähä turhan tiukan niska treenin :( )
- vihlova otsakipu.
- kun kysytään, no mikä sua sitte vaivaa tmv. Ei siihen voi vastata stna, ainakaan jos meinaa vastata jotakin muuta kuin että särkee pää, jonka just ja just voi joku ymmärtää.
lentis
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 06 Marras 2012, 00:13

Lentis. Tee lista ja anna aina se, kun kysytään ü.

Anzqu, pääsetkö sää muokkaamaan muiden tekstejä vai vaan omia? Ei pitäis rivijäsen muokkaamaan toisten tekstejä.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lentis » 06 Marras 2012, 06:34

Nii, toimiiks tuo? Hyväks havaittu? Ku tuntuu et ne, joille uskaltaa kertoa kaikkoavat ja muutoin ei pysty avautua, kun epäilevät kaikkea...
Ohmismieli on kummallinen!
lentis

ViestiKirjoittaja anzqu » 06 Marras 2012, 14:47

fedja, minulla on jostain syystä moderaattorin oikeudet, eli pääsen muokkaamaan kaikkien tekstejä :shock: Tosin enpä ole niitä koskaan käyttänyt ;) Tuolla kutsuttujen puolella sen huomasin aluksi ja luulin vain että siellä olisi laajemmat oikeudet kuin täällä normipuolella. Mutta nyt vasta hokasin, että täälläkin näyttää tuo muokkaa-nappi näkyvän kaikilla.

*** Eikun mitä minä oikein häröilen. En voi muokata muiden tekstejä kuin ainostaan kutsutulla puolella :roll: Pää tukossa, psykan käynti takana ja aamulla oli paha migreenikohtaus...
anzqu

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 06 Marras 2012, 15:24

anzqu kirjoitti:fedja, minulla on jostain syystä moderaattorin oikeudet, eli pääsen muokkaamaan kaikkien tekstejä :shock: Tosin enpä ole niitä koskaan käyttänyt ;) Tuolla kutsuttujen puolella sen huomasin aluksi ja luulin vain että siellä olisi laajemmat oikeudet kuin täällä normipuolella. Mutta nyt vasta hokasin, että täälläkin näyttää tuo muokkaa-nappi näkyvän kaikilla.

*** Eikun mitä minä oikein häröilen. En voi muokata muiden tekstejä kuin ainostaan kutsutulla puolella :roll: Pää tukossa, psykan käynti takana ja aamulla oli paha migreenikohtaus...

http://niskavamma.munfoorumi.com/viewtopic.php?t=557
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja anzqu » 06 Marras 2012, 16:16

Kiitos DD! Nyt kun tuon näin, niin olenhan minä tuon ennenkin lukenut... Tämä muisti kun on mitä on :roll:
anzqu

ViestiKirjoittaja fedja » 06 Marras 2012, 17:39

Multa oli näköjään jäänyt lukematta tai unohtunut kokonaa...Terävä ylläpitäjä foorumilla :D
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Re:

ViestiKirjoittaja JT » 06 Joulu 2013, 18:07

Välillä on sellanen "eniten vituttaa kaikki" -tilanne, kun ei just mikään oikein etene...

-viime viikonloppuna väsäsin lumiukon kakaroitten kanssa, kivaa oli, mut OMT-fyssarikin sen huomas
-taas homehtu yks turvaistuin, vissiin tulee vähän liikaa kosteutta Rättäriin sisälle :mrgreen:
-pieni hetki lumisotasilla pihan kakarootten kanssa, pari omaa ja muutama vieras kaverina, ny ei pää käänny mihinkään
-pitäs saada vaikka mitä aikaan noiden harrasteajopelien kanssa, mutta jotenkin on parikymmenkertaistunu kaikki askarteluajat verrattuna kolaria edeltävään

lumiukko kirjoitti:Itsekin olen miettinyt tuota eläkepäätös juttuja koska olen saanut myös kielteisen päätöksen tässä taannoin. Et mitähän siel päässä liikkuu kun lukevat paperit ja tekevät kielteisen päätöksen. Liekö heillä omatunto kolkuta missään vaiheessa et jos itsellä olisi kyseinen vaiva niin pystyiskö tekemään töitä. No pohdittua asiaa olen tullut siihen tulokseen ettei siel ainakaan ketään normaalia ihmistä jolla vähänkään inhimillisyyttä toisia kohtaan niin ei ole tekemässä päätöksiä.

Tämä oli sit se mitä alkujaan meinasin kommentoida. Pariin kertaan tällä viikolla saanu tuon kysyä, siis että nukkuvatko hyvin päätöksiensä jälkeen. Pohjolan täti oli tovin hiljaa, miettien, ja totesi ettei kommentoi. ACE:n täti taasen sanoi jotta enimmäkseen hyvin nukkuis. Mitä näistä sitten päätellä pitäisi...

Kelassakin on tuo kysymys tullut esitettyä, vieläpä niin pitkälle vietynä että olen pyytänyt asettumaan tilalleni. Diagnosoidun oirelistauksen lukemisen jälkeen on ilmeet olleet aika hämmentyneitä, kun yrittävät kuvitella miten se oma elämä menisikään enää näillä "pikkuharmeilla" höystettynä.

Ehkä tämä on sitten sitä mustaa huumoria, yksi tekijä mikä auttaa jaksamista tässä tuulimyllyjä vastaan taistelussa?

Nii, sekin ottaa sujuvasti toisinaan päähän ku pitää miettiä mitä laukasee. Aina kun ei kaikki olis ihan suositeltavaa noille 4 ja 5 vuotiaiden korville kuultavaksi. :-D
JT
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

Edellinen

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa