Eniten harmituttaa...

Aihe vapaa

ViestiKirjoittaja fedja » 12 Touko 2009, 22:43

Entäs kävelyn sijaan pyöriminen makuuasennossa :lol:

Tiiäksää. Sitä mitä lapset tekkee ja hassut aikuiset. Vois tehdä hyvää niksalle. Ja tasapainoaitsille.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 13 Touko 2009, 00:30

No hitto, tota harrastan niitä päivinä, kun ei pysty oleen mitenkään... ;) Täytyy pidentää matkaa. Mitähän naapurit sanois, kun rullaan vaakatasossa autolle. No, olin missä kunnossa vaan, pe lähden taas mökille. Kyllä, söpöläisen kanssa... ;)
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja lumiukko » 13 Touko 2009, 21:05

Joo nukkuminen kyllä auttaa mutta kun en mukamas ehdi. Joku tekee sen kiireen... itseäni voin siitä syyttää.
Ota neuvoja kaikilta, mutta päätä itse.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 14 Touko 2009, 21:55

- Se, että yläniska kyrvähti täysin. Vanha tuttu C0 lipsahti jumiin ja taas keikkuu maa jalkojen alla. Takaisin kuiluun siis. Sen siitä saa, kun leikkii voivansa paremmin. Aina tulee takapakkia, jotem turha iloita mistään liikaa.
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

Älä lue jos kiroilu tekee kipeää

ViestiKirjoittaja tomssu1 » 28 Touko 2009, 12:26

Tuli joku eläkevalitushylkäyspäätös.

On se niin vaikeeta kun mun pitäisi lausunnon mukaan olla täysin työkykyinen. Silti en jaksa päivässä neljää tuntia kevyttä työtä tehdä.
Se on nyt todettu tuolla työkokeilussa.

Nyt kyllä vituttaa taas tää vääntäminen. Täysin tuntemattomat ihmiset kirjoitti aika tarkastikin oireistani mutta nuo oireet eivät muka haittaa mitään.
Mun pitää vissiin halvaantua tai aiheuttaa joku kunnon onnettomuus niin sitten voisi mielet ehkä muuttua.

Toisaalta, työttömyyskorvaus on suurempi kuin mahdollinen eläkkeeni, joten jatketaan sitten tällä tyylillä. Kun en kerran kokonaista päivää pysy hereillä niin eihän kukaan työnantaja mua pidä pitkään töissä. Vaihteluahan sekin on tähän arkeen sitten jos vaikka jossain työssä hetken aikaa käykin nukkumassa. Toivottavasti löytyy hyvä sohva sitten.

Eli oikeestaan aika positiivista noin rahan suhteen. :twisted:
Kiitos eläkepäättäjät, toivottavasti ette koskaan lyö päätänne tai satuta selkäänne, voisi nimittäin tulla jotain oivalluksia ihmisen työkyvystä ja sehän nyt olisi tavatonta.
tomssu1
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja lumiukko » 28 Touko 2009, 14:32

Harmi juttu.

Itsekin olen miettinyt tuota eläkepäätös juttuja koska olen saanut myös kielteisen päätöksen tässä taannoin. Et mitähän siel päässä liikkuu kun lukevat paperit ja tekevät kielteisen päätöksen. Liekö heillä omatunto kolkuta missään vaiheessa et jos itsellä olisi kyseinen vaiva niin pystyiskö tekemään töitä. No pohdittua asiaa olen tullut siihen tulokseen ettei siel ainakaan ketään normaalia ihmistä jolla vähänkään inhimillisyyttä toisia kohtaan niin ei ole tekemässä päätöksiä.

No tulipas paasattua mutta kuitenkin..

Täällä on tilanne se et jos kaksi tuntia aamusta jaksaa olla terävänä ja silleen niin kuka ottaa töihin? ei kukaan varsinkaan nykypäivänä.

Voimia sinulle Tomssu1 kaikesta huolimatta.
Ota neuvoja kaikilta, mutta päätä itse.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Plaah

ViestiKirjoittaja carnival » 09 Heinä 2012, 15:49

Eniten vatuttaa kaikki mutta voishan sitä eritelläkkin...

-jatkuva epätietoisuus siitä että mikä oikein vaivaa
-mistään ei saa apua
-kaikkialla kysellään enimmäisenä "ettei vaan oli henkistä?"
-suurin osa luulee luulosairaaksi ja neuroottiseksi
-paineen tunne päässä ja tunne että siellä aivoissa on jotain ylimääräistä mikä painaa niitä
-kuolemanpelko ja ahdistus
-toljottavat ihmiset
-tyhmät ihmiset JOTKA EI VAAN TAJUA ja joilla ei ole maalaisjärkeä
-se, että kesä menee menojaan eikä pääse nauttimaan kun aika menee murehtimiseen, pelkäämiseen ja lääkärissä/muilla tahoilla ravaamiseen
-en osaa nauttia enää mistään
-mikään ei tunnu enää miltään
-se, miten tämä kaikki muuttaa mua turhautuneeks, katkeroituneeks ja masentuneeksi ihmiseksi
-eniten kaipaan entiseen aikaan kun kaikki oli "hyvin" = olo oli normaali ja koko ajan ei pelottanut kuolema ja yksin oleminen

tulipahan vähän avautumista...mutta tännehän ei mitään positiivista saanutkaan kirjoittaa..

ainiin, ja

-ne satmaanan huutavat kakarat siellä bussissa mille ei voi äiti sanoa että HILJAA!
carnival
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja torvelo » 09 Heinä 2012, 20:31

tervetuloa carnival mukaan tähän sekavaan joukkoon

-torvelo-
torvelo

ViestiKirjoittaja carnival » 09 Heinä 2012, 20:43

Kiitos!

On hyvä huomata, ettei ole "yksin" ongelmiensa kanssa. Mun ikäiset kun eivät yleensä tämmöisiä juttuja ymmärrä, kun ovat niin saamarin terveitä ja jaksavia.

Nimimerkki viittaa muuten "karusellinpyörittäjään" - semmoinen olo kun nykyään aika usein on :lol:
"Elämä on kuin maratonjuoksu - koko ajan sattuu ja *ituttaa" - Helsingin Herra
carnival
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja carnival » 10 Heinä 2012, 22:05

Joo stressi pitäisi hoitaa pois, mut joskus nää ottaa niin vallan et siinä ei meinaa enää omat keinot auttaa.. Oon suunnitellut aloittavani meditoimisen ja joogan uudestaan, mikäli niska tuota astangajoogaa kestäis.

Terveydenhuolto on kyllä mennyt todella väärille urille siitä, mikä sen alkuperäinen ajatus on ollut.
"Elämä on kuin maratonjuoksu - koko ajan sattuu ja *ituttaa" - Helsingin Herra
carnival
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja anzqu » 11 Heinä 2012, 16:02

Sosiaaliturvasta puhumattakaan...

Nimimerkillä "Eräs, joka istui juuri tunnin puhelimessa selvittämässä Kelan kanssa 1) kadonneen kuntoutussuosituksen kohtaloa 2) onko kuntoutustuen hylkäyksen valitus ja uuden kuntoutustukijakson hakemus käsittelyssä 3) miksi saan kielteisiä sairauspäivärahapäätöksiä ajalta, jolle haen kuntoutustukea."
anzqu

ViestiKirjoittaja lentis » 05 Marras 2012, 07:38

Argh! Mun valitusvirren tilalle olikin päätynyt jonkun muun viesti. :evil:
Täkin vielä.

Tässäpä sitä listaa uudelleen.

Eniten laittaa ketuttamaan se, kun
- ei saa aikaseksi mitään järkevää, hyödyllistä niinkuin muut.
- kukaan ei tunnu pääsevän niin jyvälle olotilastani, että ymmärtäisivät.
- koko ajan kokee kipua ja tuskaa!
- elämä tuntuu olevan taas niin h*****in vaikeaa.
- hammastakin kolottaa.
- jokainen päivä on samasta muotista.
- suoritusyhteiskunta vetää maton jalkojen alta.
- silmät sumenee eikä näe mitään.

Tällasia ne eilenkin olivat... Huonosti lähtee siis tämäkin viikko.
lentis

ViestiKirjoittaja anzqu » 05 Marras 2012, 12:08

Minulla muuten hammaskivutkin tulevat niskasta...

Yritän tänään olla "normaali" ja istun parhaillaan käräjäoikeuden aulassa odottamassa ystävääni huoltajuuskiistan esivalmistelusta. Klo 13 alkaa käräjät, jos eivät pääse sovintoon, mitä kyllä epäilen. Minut on kutsuttu todistajaksi ja pitä yrittää tsempata itseään ja olla mahdollisimman täysipäinen. Käy työstä tämäkn :P
anzqu

ViestiKirjoittaja fedja » 05 Marras 2012, 18:28

Sorry Lentis. Taisin minä tuhota eilisen viestisi. Oli tarkoitus lainata viestiäsi ja vahingosssa painoin Muokkaa (minkä ylläpitäjä voi tehdä). Huomiokyky ei ole parhaimmillaan, niin välillä meinaa aina käydä erehdys ja näköjään joskus käy.

Mutta muistan sanoneeni, että kuulostaa tutulta tuo, että kokee elämän kaoottiseksi ja sitä on vaikea selittää muille.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja anzqu » 05 Marras 2012, 19:14

Minulle on meinannut käydä monta kertaa sama homma kuin fedjalla, mukamas vastaan ja klikkaankin muokkaa nappia ja hupsista sentään. Onneksi jossain vaiheessa on alkanut ihmetyttää sen entinen teksti :lol:
anzqu

EdellinenSeuraava

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa