Eniten harmituttaa...

Aihe vapaa

ViestiKirjoittaja lumiukko » 02 Huhti 2009, 21:18

Kiitos Fedja!

Mukavaa kuulla et on ymmärtäväisiä ihmisiä olemassa. Ja toi pitäisi sana on täällä myös turhan yleisesti käytössä. Kun vain sais jotenkin kitkettyy pois mutta...

Odottelen täs pääsyä Käpylään.
Kelasta on haettu eläkettä mutta ensisijainen maksaja on vakuutusyhtiö tulee vastaukseksi. Mutta sain tossa postia et tälle vuotta onneksi voiko niin sanoa mutta on uudet käräjät asioiden tiimoilta. Apuva pelottaa tuleva mut onneksi on lakimies jolla on hommat hanskassa ainakin siltä vaikuttaa nyt.
Täällä on samoja ajatuksia et olen vain tällänen omituinen matkalainen.

Mutta kaikesta kurjudesta huolimatta elämä jatkuu
:shock:
Ota neuvoja kaikilta, mutta päätä itse.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Oikeus ja kohtuus

ViestiKirjoittaja fedja » 02 Huhti 2009, 21:44

lumiukko kirjoitti:Ja toi pitäisi sana on täällä myös turhan yleisesti käytössä.

Just so!!!

lumiukko kirjoitti:Kelasta on haettu eläkettä mutta ensisijainen maksaja on vakuutusyhtiö tulee vastaukseksi.

Noinhan ne toimii. Ei myönnä, koska eläkeyhtiökään ei myönnä. Noin ei saa toimia. EMME HYVÄKSY TÄTÄ! Kyllä julkinen sektori ja yksityinen vakuutusyhtiö on ihan eri instanssi. Julkisen sektorin pitää huolehtia, jos ei yksityinen vakuutusyhtiö kanna vastuutaan.

lumiukko kirjoitti:Mutta sain tossa postia et tälle vuotta onneksi voiko niin sanoa mutta on uudet käräjät asioiden tiimoilta. Apuva pelottaa tuleva mut onneksi on lakimies jolla on hommat hanskassa ainakin siltä vaikuttaa nyt.

Toivotaan, että hyvin menee tuo asia. Tai ei toivota, vaan oletetaan. Hyvin se menee. :)
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lumiukko » 03 Huhti 2009, 11:45

Joo sitä toivon minäkin et lopulta saataisiin vakuutusyhtiö vastuuseen kaikesta mikä sille kuuluu.

Nytkin vitut... niskakipu ja pitkä automatka edessä ah.. ihanuutta mitä tiiossa. Mutta täytyy vain jaksaa ja ottaa lääkettä niin eiköhän se siitä.

:roll: :!: :?
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 17 Huhti 2009, 18:59

Kun kuntoutuksessa ei voi juosta eteenpäin, vaan kaikki on tehtävä hitaasti, rauhallisesti ja fiksusti. Ei mulla ole siihen aikaa... ;) Miksei vaan voi hankkia syviä lihaksia ja nivelsiteitä jostain poistomyynnistä?
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 19 Huhti 2009, 02:15

Kun syö ittelleen huonon olon sipseillä... ;) Eikä nukuta, vaikka väsyttää. Missä mun yö - Jumppaaja -kaveri.

Ei vais, pakko pistää silmät kiinni ja nukkuu vaan.
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja lumiukko » 19 Huhti 2009, 11:12

Onpa taas olotila, vasen puoli niskasta pois pelistä käsi ei oikein toimi. Pientä kramppii meinaa pitää yllä.. täytyis jaksaa ku kaverin muutto eessä..

Vituttaa toi mut eipä auta lääkittykin on jo tälle aamuu.

Sipsit sais lailla kieltää kaupasta koska niistä tulee huono olo täälläkin.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 19 Huhti 2009, 14:26

Mulla onneksi maha kestää mutta on paha tapa syödä koko pussi kerralla ja sitten kärsiä... noh, ne on niitä pieniä iloja, joista en luovu. Onhan tuo ruokavalio muuten jo hinkattu aika terveelliseksi. Välillä tietty lipsuu ... ;)
tahdonvoimaa

Silmäsärky

ViestiKirjoittaja fedja » 10 Touko 2009, 20:37

Tympäsee. Aloitin tiistaina uuden lääkkeen kokeilun. Sen seurauksena tai sitten hermostotulehduksen seurauksena on ollut jatkuva oikean puolen pään/silmän särky. Välillä juivii ihan tosissaan. Ja lähtee kallonpohjasta. Auts.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lumiukko » 10 Touko 2009, 21:54

Kävin vähän kävelyllä äitienpäivä kakkua sulattelemassa.. no alku meni aika hyvin mutta matkaa taitettua n. 800 m niin tulipa kiva tuska alaselkään. No jatkoin matkaa mutta olipa askeltaminen loppua viime metreillä ennen kotiovea. Soitin avomiehelle et tulepa avuksi et pääsen kotiin matkaa jäljellä vaivaset 50 m. Täytyy sanoo et toi urkka on vaarallista ainaki meitsille. No unet/lääkettä ja liike jatkui taas.
Harmittaa todella mutta toivottavasti joku toinen päivä pystyisin käveleen pitemmästi.

:(
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 10 Touko 2009, 22:08

Ikävä kuulla... :cry: Tsemppiä kuitenkin sulle, lumiukko!
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lumiukko » 12 Touko 2009, 13:57

Kiitos vain.

En tiedä mitä pitäisi vai eikö pitäisi mitään tehdä ku nytkin on niin armoton väsymys päällä että.. pienet unet auttaisi muttei "mukamas" ehtis nukkumaan. Kurjaa!!! Aamukin alkoi taas lääkityksellä.. mut eipä auta ulkohommiiki haluttais tehdä MUTTA! kärsimystähän se vain on jälkeen päin. No kattotaan kuis muijan täs käy.

Tämmösii tällä kerralla täällä päin.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 12 Touko 2009, 18:47

Kantsii Lumiukko ehtiä nukkua. Se tekee aivovammaiselle aina hyvää.

Täällä ryydyttää kanssa ihan tosissaan. Ikkunasta katotaan kuinka nätti ilma on, samoin kuin eilen.

Grrrrrrrrr :evil: . Väliaikaisesti taas ottaa päästä kaikki :x . Ihan kaikki ja vähän vielä lissää :x :x . Eniten tää oma kunto. :x :x :x
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 12 Touko 2009, 20:51

Joo, samoin. Oma kunto. Romahdin taas oikein kunnolla kuiluun sen kahden viikon hyvän jakson jälkeen... :( :( :( Niin se sit menee. Heti, kun lisää käveyrasitusta, tulee stoppi.
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja fedja » 12 Touko 2009, 21:57

Joo. Onkohan sulla TV taipumusta heti vetää koneesta irti niin paljon kuin pystyy, jos vaan siltä tuntuu. (Paraneminenhan tapahtuu vähitellen). Niillä joilla se tapahtuu :( plääh. Ei ne kalvot oikein yhtäkkiä kestä hirveitä. Tai voi kestää jonkun aikaa, mutta takapakki on odotettavissa sitten. Joskus sitten ei oo sitä takapakkiakaan enää.

Toivottavasti mullakin alamäki kääntyy jossain vaiheessa ainakin lieväksi ylämäeksi. :roll: :roll: :roll:
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 12 Touko 2009, 22:08

fedja kirjoitti:Joo. Onkohan sulla TV taipumusta heti vetää koneesta irti niin paljon kuin pystyy, jos vaan siltä tuntuu. (Paraneminenhan tapahtuu vähitellen). Niillä joilla se tapahtuu :( plääh. Ei ne kalvot oikein yhtäkkiä kestä hirveitä. Tai voi kestää jonkun aikaa, mutta takapakki on odotettavissa sitten. Joskus sitten ei oo sitä takapakkiakaan enää. Toivottavasti mullakin alamäki kääntyy jossain vaiheessa ainakin lieväksi ylämäeksi. :roll: :roll: :roll:

Noup, tosta kaasuttelusta oon jo päässyt eroon mutta en suostu uskoon sitä samperin kävelykieltoa. Vissiin parempi vaan ois, kun on se fyssari mua niin paljon viisaampi. Mutta kun mä halua liikkua. En mä kontatakaan voi, vai voinko? ;)

Voi hitto sitä päivää, kun ei tuu takapakkia. Fyssari just sanoi, että AINAKIN vielä puoli vuotta menee, ennen kuin ois terve - eli ne pahiten loukatut paikat ois kuosissa... Niin, ja siis "terve".

Mä uskon, että sun ylämäkes loivenee vielä Fedja.
tahdonvoimaa

EdellinenSeuraava

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa