Olen iloinen

Aihe vapaa

Olen iloinen

ViestiKirjoittaja SariEliisa » 31 Joulu 2014, 09:39

Haluaisin kiittää tässä tätä kautta kaikkia jotka ovat tekemisissä terveydenhuollon kanssa. Olen hoitoni myötä saanut täydellisesti omat voimavarani käyttöön. Nyt kun olen vielä nuori minulla on vielä aikaa toteuttaa elämässä niitä asioita joita olen aina halunnutkin toteuttaa. Siihen että olen päässyt tähän pisteeseen olen kyllä saanut parhaan avun. Haluaisinkin tietää mitkä asiat sairastuneiden elämässä ovat niitä voimavarat käyttöön saavia asioita. Ja millä tavalla saataisiin sairastuneet enemmän osallistumaan hoitoon itse? Useimmiten se miten sairastunut hieman tietämättäänkin hoitaa itseään, voi auttaa elämää eteenpäin enemmän kuin lääkärin neuvot. Ja lääkärit voivat sitten kehittää näistä sairastuneen omista konsteista jotain hieman lääketieteellisempää. Eli kaippa tässä keskustelun avauksessa on pointtina se kuinka olette hoitaneet itse itseänne? Vaikka olisikin joku outo keino hoitaa, niin kiinnostaisi tietää ihan kaiket kommelluksetkin mihin olette joutuneet sairautenne kanssa :)
SariEliisa
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Paluu Kaikenlaista turinaa ja porinaa