kauppakin voi olla selkävaivaiselle vaarallinen paikka

Muut vammat/sairaudet kuin niskaongelmat (Selkäsairaudet, fibromyalgia, reuma, jne.)

kauppakin voi olla selkävaivaiselle vaarallinen paikka

ViestiKirjoittaja Goodie » 14 Huhti 2013, 08:43

kävin prismassa perjantaina ja katselin siinä kaikkia leivontajuttuja, joku pariskunta oli takanani ja katseli mausteita, yhtäkkiä se mies lähtee liikkeelle yhtään ympärilleen kattomatta ja heidän kärryistä se kohta mistä työnnetään osuu mua selkään lapaluiden alle. Eihän se nyt ihan hirveän lujaa tullut mutta mun selkä kun on tommonen kakkoslaatuinen ni se meni heti ihan jumiin, kun ei tykkää mistään yhtäkkisestä liikkeestä. Hetkeen en meinannu saada henkeä vedettyä ja nyt on sit ihan jumissa ja kipeä. Keskiviikkona tarvis mennä täältä Porista Turkuun koulutukseen, en lkehtaisi sairaslomaakaan hakea mutta miten selkä kestää autossa ja koko päivän koulutuksessa istumisen :(
Huono oon itteeni kehumaan mutta vertaistani en oo löytäny.
Goodie
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 14 Huhti 2013, 11:23

:shock: :x :shock:
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja kojootti » 14 Huhti 2013, 17:02

Voi hitto, tuota mä oon aina pelänny. Sekin on yksi syy miksei tule mihinkään lähdettyä( auton kyydin lisäksi).
kojootti
kojootti
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja anzqu » 15 Huhti 2013, 08:48

Useamman kerran on tullut leikittyä flipperin palloa Prismassa mummojen ja pappojen tönittävänä :( Ja risa ranka tykkää hyvää...
anzqu

Paluu Yleinen keskustelu - (Selkävammat ja selkävaivat + Muut sairaudet)