Iho-oireet tulesvaivojen yhteydessä?

Muut vammat/sairaudet kuin niskaongelmat (Selkäsairaudet, fibromyalgia, reuma, jne.)

Iho-oireet tulesvaivojen yhteydessä?

ViestiKirjoittaja Eippi » 13 Syys 2013, 07:46

Minulla on näiden kipujen ja jumien lisäksi iho oireillut. Puoltoista vuotta sitten puhkesi ilmeisesti ruusufinni ja tänä vuonna iho on mennyt niin ohueksi, että rikkoontuu etenkin yläniskasta hierottaessa. Mitä ihmettä?
Eippi
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Eippi » 13 Syys 2013, 12:44

Mustelmia tullut aina herkästi. Ihoni ei ole kuitenkaan kuiva, koska pidän siitä hyvää huolta. Ihmetyttää tuo ihon rikkoontuminen ainoastaan niskasta. Luulis rikkoutuvan etupuolelta jos kiristyksestä johtuu... Eikä se hierottaessakaan muualta rikki mene.
Eippi

ViestiKirjoittaja anzqu » 13 Syys 2013, 13:45

Minulla taasen puskee iho pientä punaista pattia kauttaaltaan.
anzqu

ViestiKirjoittaja Eippi » 19 Syys 2013, 09:53

Eilen oli fyssari ja johan alko taas iho niskasta punottaa ja meni sitten illan aikana ihan vereslihalle...?
Eippi

Re: Iho-oireet tulesvaivojen yhteydessä?

ViestiKirjoittaja Rautanaula » 01 Joulu 2013, 23:17

Voisko olla, että ärtyy jatkuvasta käsittelystä? Mulla meni yhdessä vaiheessa yläselkä ihan punaiseksi OMT:n käsittelyn jäljiltä. Yhdessä vaiheessa olin varma ihosyövästä tms., kun yhdessä kohtaa oli viikon ajan punainen painauma :roll: Ja sitten mulle tulee tosi herkästi pieniä mustelmia. Siis sellasia 1-3 mm halkaisijaltaan. Mielestäni ihan itsekseen, koska tulevat omituisiin paikkoihin (esim. rintojen yläpuolelle, enkä varmasti sitä paikkaa ole voinut kolauttaa huomaamattani) :shock: Myös luomia on noussut kuin sieniä sateella. mut sitä en tiedä liittyykö mitenkään muihin vaivoihin. En oikein usko.
Rautanaula

ViestiKirjoittaja Rautanaula » 01 Joulu 2013, 23:19

Ootko Eippi jo saanut selville, mistä iho-oireet johtuvat? Ovatko ne helpottaneet?
Rautanaula

ViestiKirjoittaja Eippi » 02 Joulu 2013, 10:27

Enää ei oo menny iho rikki käsittelyistä onneks, mut on minulle fyssarikin sanonut, että minulla on todella ohut iho, että johtuisko sit siitä.
Eippi

Paluu Yleinen keskustelu - (Selkävammat ja selkävaivat + Muut sairaudet)