Hyvät tyynyt ja patjat / Orton

Vammaisen/Työkyvyttömän etuudet, Vammaispalvelu, Apuvälineet, Koti- ja Työergonomia, Muut elämistä helpottavat kikat ja ratkaisut

Hyvät tyynyt ja patjat / Orton

ViestiKirjoittaja Nani » 10 Maalis 2009, 22:04

Heips,

tässä lista tyynyistä ja patjoista, joita Ortonissa saa kokeilla eli ilmeisesti suosittelevat niitä. Kukin tietysti löytää omansa ja kaikki ei käy kaikille.

Sit lisänä V-tyynyn ompeluohje sekä asento-ohjeita. Mä nukun aina Ortonissa ton V-tyynyn kanssa, saa niiiiiiin hyvän asennon sekä rintarangalle että lantiolle. Vanua parempi täyte on 'säkkituolintäyte' (se rouhe) ja sitä saa kuulemma Etolasta.

Nani

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Loistavaa, Nani - kiitos!

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 10 Maalis 2009, 22:55

Näitä osattaneen arvostaa! Ja tuommoinen V-tyyny on huippu. :) Tukee sitä luontaista nukkuma-asentoa.
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Nani » 11 Maalis 2009, 10:03

Mä en ole vielä saanut aikaiseksi teettää tuota V-tyynyä, mutta käytän sellaista putkimaista paksua tyynyä juuri samaan tapaan. Tosin se ei ole noin pitkä.

Laitoin muuten kuvan ja tietoa niistä dermapunktiolevyistä sinne viestiini niistä.
Nani
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

V-tyyny, kommentti

ViestiKirjoittaja fedja » 12 Maalis 2009, 22:39

Hyvä vinkki Nani!

Kuulostaa hyvälle tuo V-tyyny. Pitää tässä miettiä ketä työllistäisi ompelupuuhiin. Miten olisi DD onnistuisiko ompelu, kun olen sua noissa paperihommissakin työllistänyt?
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Mä voin alkaa...

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 12 Maalis 2009, 23:16

... mutta en vielä! ;)
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

Paluu Vammaisetuudet, apuvälineet, ergonomia