kramppien/ kouristuksien hoito

Niskan retkahdusvammaan ja aivovammaan liittyvät aiheet laidasta laitaan

kramppien/ kouristuksien hoito

ViestiKirjoittaja kamalus » 03 Maalis 2013, 11:39

huomenta päivää! aattelin kysellä minkälaista hoitoa, kuntoutusta, apua olette saaneet niskan retkahdusvamman tuomiin kouristuksiin? ite olen jäänyt tyhjän päälle vaikka käpylästä sain diagnoosit mutta julkinenpuoli kieltää ja sanoo että vika on korvien välissä..... ja kirjattiin ulos neuronpolilta. (muistutus tehty)

Eilen sain taas kohtauksen
-koko kropan ravistelut
-alaraajojen jäykistyminen
-hirveät kivut
-lantion lukkiutuminen
-niskassa paineen tuntua
-sen olen itse oppinut että kohtauksen aikana ei saa vaihtaa asentoa tai yrittää liikuttaa jäykistyneitä raajoja (laukasee uuden koko kropan ravistelun)
Mutta tarviisin kipeästi apua miten kuntoutan itseäni!

Helena huhmareen lausunnolla pääsin käpylään

Olin viime syksynä käpylässä kelan harkinnan varaisella josta pamahti aivovammojen myöhäisvaikutukset sekä niskanretkahdus vammojen myöhäisvaikutukset
Siellä mua ymmärrettiin mutta koti kunnassa ei.

Olen käynyt myös Tayssissa (Tampereen aivovammapoli)
ja sieltä sain diagnoosiksi toiminnalliset neurologiset häiriöt

Mutta itse henkilökohtasesti uskon käpylän lausuntoon kun ne on mua eniten tutkineet.

Takana on useita tapatumia (5) jossa olen pääni pahemmin lyönyt ja samalla niskat retkahtanut.
kamalus
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja torvelo » 04 Maalis 2013, 09:42

moi kamalus

eipä ole sulla paljon vaihtoehtoja. pitäisi löytää lääkäri joka ymmärtää synapsian lausuntojen päälle. toisaalta ne ovat vain suositusluontoiset ennen kuin julkinen puoli ne hyväksyy ottaen hoitovastuun. mulla kanssa lausunnot synapsiasta ja olin myös neuronpolilla asiakkaana kunnes hoitovastu siirrettiin takaisin terveyskeskukseen. sieltä lähinnä kipulääkkeen justerraus. synapsian lausunoilla ei ole ollut paskaan arvoa nyt olevassa valitusprosessia. toiveet vakossa.
yritä löytää ymmärtävä lääkäri ja toisaalta pitäisi olla mahdollisimman neutraali elämä ja rauhallinen ympäristö.
voimia

-torvelo-
torvelo
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

Paluu Yleinen keskustelu - (Whiplash ja aivovamma)