Tavarat tippuu käsistä kokoajan! Miksi ihmeessä?

Niskan retkahdusvammaan ja aivovammaan liittyvät aiheet laidasta laitaan

Tavarat tippuu käsistä kokoajan! Miksi ihmeessä?

ViestiKirjoittaja Zafi » 14 Marras 2012, 20:00

Onko teillä muilla whiplash ongelmaisilla tämä ongelma? Minulla tippuu nykyään ihan jatkuvasti tavarat käsistä, viime päivien aikana olen mm. onnistunut tiputtamaan sähköhammasharjan vessanpönttöön, lasin lattialle, joka tietysti levisi tuhannen palasiksi, ja tietysti noin yleisesti ottaen jokatoinen tavara/pyykki tms. putoaa ainakin kerran kädestä ennenkuin saan sen laskettua pois.

Kädet on toki turrana muutenkin, ja ranteet naksuu, jokohan olen tässä kaikkien näiden niska ja selkävaivojen lisäksi onnistunut hankkimaan vielä jonkun muunkin ongelman, vai voiko tämäkin liittyä niskan ongelmiin?

Fysiossa olen käynyt edelleen, ja harvinaisen asiantunteva fyssa onkin tk-fysioksi! Soitti jopa lääkärille, ja antoi oman lausuntonsa siitä, että hänen mielestään niska on kuvattava, sillä fysiokäynneistä ei hyötyä ole nimeksikään..Lääkäri oli laittanut lähetteen röntgeniin(!?), mutta parempi kai sekin kuin ei mitään.

Mutta kysymys siis kuului, putoileeko teillä muilla tavarat päivittäin käsistä?
Zafi
Zafi
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja Rautanaula » 14 Marras 2012, 20:26

Mä ainakin oon tosi kömpelö, tosin mulle ei ainakaan lähivuosina ole tapahtunut mitään tapaturmia eli uskon tuon johtuvan mun kohdalla siitä jännitysniskasta. Yhtenä iltana kun pesin hampaita niin se harja tuntui jotenki tosi huonolta käteen :shock: Vanhana luulotautisena rupesin tietty hysteerisenä tutkimaan käsien pikkulihaksia, josko mulla onkin joku lihasrappeumatauti, vaikka lääkäri vasta pari viikkoa sitten totesi, että ei lihasatrofioita :roll:

Ja tavarat putoilee myös, yleensä pienet sellaset. Kahvipannunkin pudotin yhtenä päivänä, mutta se johtui enemmän siitä että laitoin sen kiireessä huonosti paikoilleen. Lasit ja lautaset on toistaseks pysyneet ehjänä.
Rautanaula
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja kojootti » 15 Marras 2012, 19:28

Käsien kovan vapinan lisäksi myös tavarat tippuu entistä useammin :shock:
kojootti
kojootti

ViestiKirjoittaja Zafi » 15 Marras 2012, 19:43

No tuotakin saamarin vapinaa on täälläkin alkanut ilmaantua..kaiken muun hyvän lisäksi. :evil:
Zafi
Zafi
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja anzqu » 16 Marras 2012, 15:39

Samanlainen nakkisormi täälläkin, tavarat joko putoilee tai kirjaimellisesti lentelee käsistä kun viestitys päästä sormiin ei aina oikein toimi :roll:
anzqu

ViestiKirjoittaja JT » 24 Marras 2012, 17:23

Sujuvasti putoilee, varsinkin väsyneenä. Tuo pudottelu yhdstettynä lisääntyneeseen kömpelyyteen meinaa hieman ärsyttää.

Tavallaan hauskaa se, että siinä vaiheessa kun käsissä ollut asia/esine lattiaan kolahtaa, niin vielä ei ole edes huomannut sitä käsistään päästäneensä. Jossain jotain vikaa?
JT
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

Paluu Yleinen keskustelu - (Whiplash ja aivovamma)