Niska/aivovamma tuo sähköyliherkkyyden esille!

Niskan retkahdusvammaan ja aivovammaan liittyvät aiheet laidasta laitaan

Niska/aivovamma tuo sähköyliherkkyyden esille!

ViestiKirjoittaja japexs » 20 Touko 2011, 21:32

Saipa taas kärsiä ukkosen ja matalapaine rintamasta ihan mukavana takaraivosärkynä ja piän jomotuksena. Vaikka ei tarvii olla ihan lähellä rintama, mut tiedetään omassa kehossa tarkasti sää muutokset, ukkos rintamat on pahimpia, koska ilmassa on sähköä! Sit helpottaa kun rintama laukiaa, onneksi disberiinistä saa pikkasen apua. Mut välillä ei kärsi kirjotella tietokoneella, iskee jännitys rankaan ja varsin vaikea olon.

Tästä sähköyliherkyydestä löytyy hyvää tietoa täältä:

http://www.suomensyh.fi/tietoa.htm

http://www.suomensyh.fi/

kannattaa tutustua ja miettiä omia ongelmia, sähkösäteily lisää rankaongelmista kärsivien taivalta. On sitä tutkittu ja todettu, mutta iso velijärjestelmä ei anna hyväksyä, samalla tavalla käynyt asbartaanilla. Tutkittu aiheúttavan mittavia ongelmia, mut kun se maailman markkinoilla, sitä ei voi poistaa elintarvikkeista :!:
japexs
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja anzqu » 22 Touko 2011, 16:02

Tuttu tilanne jo ajalta ennen niskavammaa.

Minulla on lisäksi fibromyalgia ja reagoin kosteuden- ja paineenvaihteluun kiputiloilla ja jomotuksilla, ukkosen osaan ennustaa päivää-paria ennen juuri vannemaisena päänsärkynä ja noin puolituntia ennen ukkosta alkaa hillittömät kivut käsivarsissa ja nilkoissa.

En ole ikinä ajatellut sähköyliherkkyyden mahdollisuutta, sillä itse liitin oireilun enemmän kosteuteen ja ilmanpaineeseen. Koneen ääressä istuin ennen niskavammaa todella paljon. Mutta mielenkiintoinen sivusto, kiitos linkistä!
anzqu
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja japexs » 22 Touko 2011, 19:47

olen saana paljon tietoo miten rankaongelmat sotkee ihmisen sähkökenttää. Omalla sisarruksella vakava ranka/aivovamma, hermosto sotkeutuu tai tuo pahan olon, esim:jos kävelee sähkölinjan alite, pari kertaa ukkonen meinana tappaa....Itse voin työpäivän jälkeen huonosti, koska olin voimakkaiten koneitten äärellä töissä, mut lääkärit piti höpö, höpönä... :evil:
Kun ihmisen sähkökentä häiriöityy, se ei jaksa suojata ulkopuoliselta sähköltä...Esim: 10 vuotias poika jolla tuli hermostollinen kohtaus kun kännykkä soi hänen lähettyvillä, ollut pienenä autokolarissa....

Jos ihminen olisi kunnossa, sen oma sähkökenttä suojaa hyvin ulkopuolisesta sähkösäteilyltä, ym ilmaston muutoksilta, mut valitettavasti taitaa olla melkein kaikilla vuatava suojaus. :roll:

Julkinen valta ei varmasti tunnusta tätä, muuten pitäs kieltää migroaaltouunit, kännykät...Vanhat kännykät polttana muutamalta korvanseudun aivorakenteita...näkyy magneettikuvissa... :evil:
japexs
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja japexs » 25 Elo 2011, 20:03

Elokuun 13 ja 14 päivän iltasanomissa oli kolmesivunen juttu sähköallergiasta!! Miten ympäristön sähkösäteily tuo herkistyneille ihmisille ongelmia, joita ei osata huomijoida. En löytänä juttua netistä, kiireessä en kerinä koko juttua lukeman, mut paljon oli hyvää tietoa ja miten lääkärikunta suhtautuu tähän sähköaltistumiseen.
japexs
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja japexs » 11 Tammi 2012, 09:22

Suosittelen kaikille niska- ja aivovammaa kärsivien perehtyä sähkösäteilyn taustaan..itse luvin Erja Tammisen kirjottamat kirjat aiheesta. Voin todeta, että nykyaika sairastuttaa ihmisen, kuin ihmisen :evil:

Sähköä ilmassa (2002)
Ihmiskunta ja langaton peili (2005)
Matkapuhelinteknologia-Mitkä on terveysriskit (2007)
Langaton teknolokia ja terveys (2011)

lisätietoa löytyy
www.sahkoailmassa.fi

-DD korjannut linkin 11.1.2011
japexs
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

Paluu Yleinen keskustelu - (Whiplash ja aivovamma)