Päässa tuntuva kiristys?

Niskan retkahdusvammaan ja aivovammaan liittyvät aiheet laidasta laitaan

Päässa tuntuva kiristys?

ViestiKirjoittaja lumiukko » 10 Syys 2009, 13:19

Heippa vaan

Olen tässä kuulostellut uutta oiretta tai mitä lie on mutta ympäri päätä tuntuu aina välillä sellanen kiristävä tunne. Niinkuin olisi jokin ahtaalla tuolla verisuonistossa. Puristava tunne joka ei ole tosiaankaan mitenkään miellyttävän kuulosta. Pelottaaki osin et joku suoni repeää..
Osin vaikuttaa silmiinkin ettei jaksa pitää auki.

Onko kenelläkään samanlaisia tuntemuksia ollut?

:roll: :?:
Ota neuvoja kaikilta, mutta päätä itse.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 10 Syys 2009, 14:08

Minulla on mieletön puristus ja kiristys päässä ollut tän 12 vuotta. Alkuun tuntu siltä, että joku päässä räjähtää, mutta nyt enemmän kiristää ja puristaa. En tiedä sitten onko saman tyyppistä kuin sinulla.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Samma här

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 10 Syys 2009, 14:25

Juu, samoin. Varsinki ihan alussa kiristi niin vietävästi päähän ja etenki silmiin. Nytkin kiristää, kun yläniska väsyy. Semmoinen yleisesti helvetin ahdistava tunne. Juurikin luulee, että joku verisuoni katkeaa tai välillä taju lähtee. Mut ei ainakaan mun kuulemma tartte sellaista pelätä, koska lääkärin mukaan kiristys tulee yläniskan ja pään kalvoista. Jos osaan pitää rasituksen rajoissa, kiristys ja puristus pysyy aikas hyvin poiss. Välillä sen laukaisee joku huono pään asento. Todella kurja tunne tiedän. :( Mulla Triptylit rauhoittaa kalvoja vähäsen ja löysää kiristystä. Samoin hyvä asento hyvällä tyynyllä sekä lepo.
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Pandora » 10 Syys 2009, 14:49

Valitettavan tuttua. Lähtee välillä pois useammaksi päiväksikin ja jostain syystä taas iskee takaisin. Minulla kiristys vaihtelee, niin että on paikallinen, niin kuin nyt ja välillä taas vanne kiristää koko päätä ja siinäkin tietysti täytyy olla eri vaihtoehtoja.
Pandora
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja lumiukko » 10 Syys 2009, 15:09

oli mukava kuulla et muillakin on samaa tunnetta. Tosi kurjalta tuntuu tälläkin hetkellä etenkin vasemmalla puolella silmän sivussa .
Ota neuvoja kaikilta, mutta päätä itse.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Paluu Yleinen keskustelu - (Whiplash ja aivovamma)