Suolisto ryppyilee

Niskan retkahdusvammaan ja aivovammaan liittyvät aiheet laidasta laitaan

Suolisto ryppyilee

ViestiKirjoittaja fedja » 22 Touko 2009, 13:20

Kävin maanantaina Kinesiologisessa hoidossa. Sen jälkeen suolisto on alkanut ilmaista elon merkkejä! Siis, että tavaraa tulee pihallekin kehosta. Ei tarvi niin paljon enää pelätä, että alkaa kokonaisuudessaan ruskistuasen seurauksena, että paska nousis päähän.

Että sitä voi olla iloinen tällaisestakin toiminnosta, että pitää aamulla mennä vesssaan tyhjennykselle. Ja siitä kun tuntee, että suolisto on tuolla olemassa ja osoittaa elon merkkejä. Aika iso vaikutus oli tuolla kinesiologisella hoidolla. Kannatti mennä!

Kirjassa "Keho tekee ihmeitä" on pari tyyppiä, joilla on vaikeat suolisto-ongelmat. Molemmilla taustalla vammat. Naisella oli nuorena useampi eri vamma. Mies oli vammautunut päähänsä nuorena nyrkkeilyssä. Naisella suolisto lamautui, pää tuntui sementiltä ja hänellä oli jatkuva uupumus. Miehellä oli krooninen ripuli. Molemmissa tapauksissa syy oli vamman aiheuttama aivonesteen ja selkäydinnestekierron ongelmat ja he saivat osteopaatin antamasta kraniosakraaliterapiasta. Tämä osteopaatti vasaralla koputteli kehon eri osia tutkien kalvojärjestelmän toimivuutta. Miehen 7kk kestänyt ripuli loppui 6h päästä hoidosta. Toisessa tapauksessa näistä oli syynä ilmeisesti ruoansulatusjärjestelmää säätelevän aivohermon häiriö, joka sitten palautui, kun kraniosakraalijärjestelmä saatiin tasapainotettua. Tuossa osiossa kirjaa puhuttiin paljon shokista, joka on elimistössä. Tämä osteopaatti purki shokin, jotta elimistö pääsi itse parantamaan itsensä.

Kirjan tuo osa antaa minulle kyllä toivoa siitä, että voin saada ongelmiini oikeasti apua.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja lumiukko » 22 Touko 2009, 14:00

Kertoisitko mitä tämä hoito sisältää ja tarkoittaa?

Haluaisin kokeilla itsekin jotain tohon ummetukseen.
Ota neuvoja kaikilta, mutta päätä itse.
lumiukko
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Re: Suolisto ryppyilee

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 22 Touko 2009, 15:56

fedja kirjoitti:Kävin maanantaina Kinesiologisessa hoidossa. Sen jälkeen suolisto on alkanut ilmaista elon merkkejä! Siis, että tavaraa tulee pihallekin kehosta. Ei tarvi niin paljon enää pelätä, että alkaa kokonaisuudessaan ruskistuasen seurauksena, että paska nousis päähän. Että sitä voi olla iloinen tällaisestakin toiminnosta, että pitää aamulla mennä vesssaan tyhjennykselle. Ja siitä kun tuntee, että suolisto on tuolla olemassa ja osoittaa elon merkkejä. Aika iso vaikutus oli tuolla kinesiologisella hoidolla. Kannatti mennä!

Siinä oiskin taas erikoinen lisäoire. Kasvot muuttuis hiljalleen ruskeiksi ja kun avais suunsa, haisis pahalle. En kyllä ihmettele yhtään, vaikka sekin vielä toteutuis, kun kaikkea muutakin häröä on jo kokenut ... Mutta hyvä, että toimii suolisto.

fedja kirjoitti:Kirjassa "Keho tekee ihmeitä" on pari tyyppiä, joilla on vaikeat suolisto-ongelmat. --- Toisessa tapauksessa näistä oli syynä ilmeisesti ruoansulatusjärjestelmää säätelevän aivohermon häiriö, joka sitten palautui, kun kraniosakraalijärjestelmä saatiin tasapainotettua. Kirjan tuo osa antaa minulle kyllä toivoa siitä, että voin saada ongelmiini oikeasti apua.

Oliko noi siinä Weilin kirjassa? Puhuttiinko siinä kraniaalisesta hoidosta? En ollut käynyt siinä vielä, kun luin kirjan, niin ei jäänyt mitään mielikuvaa, että kyseessä oli CS-hoito. Wau. :)

Antaa kyllä todella toivoa. Ja mun siskokin on ihan hyvä esmerkki siitä, että suolistonkin tila voi parantua ko. hoidolla. Ei sen vatsa vielä kunnossa ole, mutta viimeksi, kun ft käsitteli suolistoa vatsakalvojen kautta tarkemmin, se on toiminut paljon paremmin viime päivät.
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja japexs » 22 Kesä 2009, 21:11

minä saana suoliston ongelmiin avun maitohappobakteerilla, lacto seven maitohappo tablettia aamuin ja illoin, yleensä riittää nykyjään satunaisesti, yksikin tabletti tasaa nopeasti, kun ottaa ajoissa. Mutta jos kunnolla on sekasin suoliston toiminta kannattaa syödä pieni kuuri ja samoin jos on kunnon tulehdus kierteessä. Itse löysin paljon tietoa maitohappobakteerin merkityksestä netistä, mutta en sen kommin löytänä samoja sivuja. Siellä oli paljon kerrottu tärkeitten aineitten merkitystä elimistölle, ei ollut lääketiedeen sivuja.
japexs
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

maitohappobakteeri

ViestiKirjoittaja fedja » 23 Kesä 2009, 00:00

Tällaiselle sivustolle minä joskus aikoinani eksyin maitohappobakteereista tietoa etsiessä:

http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kolme_vaikutukseltaan_tarkeinta_bakteeria.html
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Hiivasyndrooma , homeopatia

ViestiKirjoittaja fedja » 16 Heinä 2009, 15:39

Mansku kirjoitti:Tuli muuten mieleen kun tuossa aiemmin oli puhetta hiivasyndrooman yhteydestä näihin pistelyihin ja puutuiluihin, niin löysin hyvän homeopaattisen tuotteen hiivasyndrooman hoitoon. Hakaniemen apteekista saa Reckewegin R82 -tippoja, jotka ainakin tuntuu itselläni tehoavan kaikkien muiden kikkaskonstien sijaan :) ko. tuotettahan kutsutaan nosoidiksi siitä syystä koska se koostuu hiivaa aiheuttavista ainesosista, jotka on homeopatialle tyypillisesti potenssoitu energiatasolla vaikuttaviksi. Eli hoidetaan "samalla samaa".

Mansku. Oletko huomannut vaikutusta myös suolistoon tuolla tipalla? Onko noita tippoja vain Hakaniemessä? Millä lailla sää poimit noita tuotteita vai oletko sää itse opiskellut tuota? Mietin vaan, että pitäisikö mun nyt tässä varata aika jollekin homeopaatille, että katottais mitä mää tällä hetkellä tarvisin, eikä poimia tai kokeilla joitain yksittäisiä tuotteita.

Mulla jonkun verran vaikutta Kinesiologinen hoito suolistoon. Välillä lähtee toimimaan, mutta ei sittenkään. Ja noihin tulehdustiloihin saan apua kinesiologiasta.

p.s. laitoin sulle yksärin Mansku
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Reckewegin R82 hiivasyndrooma

ViestiKirjoittaja fedja » 18 Heinä 2009, 18:52

Minkä hintainen Hakaniemessä tämä Reckewegin R82?
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Antivir, probioottiPlus

ViestiKirjoittaja fedja » 21 Heinä 2009, 01:58

2 pv sitten aloitin AntiVir-luontaislääkkeen ja ProbioottiPlus -maitohappobakteerin. Tuo yhdistelmä tuntuu nyt purevan tuohon mahaan. Aikaisemmin P+ ei tuntunut tehoavan, mutta nyt tehoaa. Alkoi paskaa tulla ü. Ai ku sitä on iloinen, kun pitää vessaan aamulla mennä suoli tyhjentään ja välistä illallakin.

Jotta en pääsisi paranemaan, ostin tänään juustoa ja söin muutaman palan hapanleipää. Niittasin mahdollisen paremman olon niihin. Tässä nyt sitten odotellaan huimaa tulevaisuutta pari päivää. Onkohan se niin, että sitä ei halua parantua, ku itsekuri ei oikein pidä yhtään ja OSTAA (ihan hullua) jotain sopimatonta ruokaa heti kun olo on hiukan parempi.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Re: Antivir, probioottiPlus

ViestiKirjoittaja Mansku » 31 Heinä 2009, 21:22

fedja kirjoitti:2 pv sitten aloitin AntiVir-luontaislääkkeen ja ProbioottiPlus -maitohappobakteerin. Tuo yhdistelmä tuntuu nyt purevan tuohon mahaan.

Mahtavaa kuulla että on alkanut vihdoin pelittää! :)

Itse tässä tajusin vihdoin vatsan toiminnan ja niskan kiertokulun. Onnistuin heittämään eilen lipat koiran uima-altaassa niin että tömäytin rintakehän kaidetta vasten josta tietysti yläselkä ja niska tykkäs kyttyrää. Ensin jomotti ja huimasi niin maan perusteellisesti, johon onneksi Arnica ja Hypericum auttoi, tänään tuli sitten jälkiseurauksena takaisin kasvojen yläosan ja päänahan puutuminen (joka oli siis jo hetken ollut välillä pois) ja kappas vaa-vatsa meni tukkoon. Kun aloin oikein miettimään asiaa niin sama kuvio oli tossa aikasemmin keväällä. Eli, luultavasti ylänikamat ottivat itseensä ja niitä saadaan nyt sit taas hoidella kuntoon jonkin aikaa. Toivottavasti ei taas tee sitä temppua etten voi syödä oikein mitään..just kun pääsin iloitsemaan että oon voinu vetää riisiä ja perunaa :shock:

Että tällasta.

Nii, niistä Reckeweegin tipoista, maksoivat vajaa 20e Hakaniemessä. Taisinkin siitä jo Fedjalle mainita, mutta muille tiedoksi jos tarvetta hakea. Ovat toimineet ihan mukavasti. :)
"Menneelle et voi enää mitään, keskity siis tähän päivään ja tulevaan, niihin voit vaikuttaa ja tehdä jokaisesta päivästä paremman."
Mansku
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Re: Antivir, probioottiPlus

ViestiKirjoittaja fedja » 01 Elo 2009, 10:41

Mansku kirjoitti:
fedja kirjoitti:2 pv sitten aloitin AntiVir-luontaislääkkeen ja ProbioottiPlus -maitohappobakteerin. Tuo yhdistelmä tuntuu nyt purevan tuohon mahaan.

Mahtavaa kuulla että on alkanut vihdoin pelittää! :)

Sitä iloa kesti pari päivää :-( . Olen lisäksi ilmeisesti allergisoitunut tuolle AntiVit-tuotteelle.

Mansku kirjoitti:Itse tässä tajusin vihdoin vatsan toiminnan ja niskan kiertokulun. Onnistuin heittämään eilen lipat koiran uima-altaassa niin että tömäytin rintakehän kaidetta vasten josta tietysti yläselkä ja niska tykkäs kyttyrää. Ensin jomotti ja huimasi niin maan perusteellisesti, johon onneksi Arnica ja Hypericum auttoi, tänään tuli sitten jälkiseurauksena takaisin kasvojen yläosan ja päänahan puutuminen (joka oli siis jo hetken ollut välillä pois) ja kappas vaa-vatsa meni tukkoon. Kun aloin oikein miettimään asiaa niin sama kuvio oli tossa aikasemmin keväällä. Eli, luultavasti ylänikamat ottivat itseensä ja niitä saadaan nyt sit taas hoidella kuntoon jonkin aikaa. Toivottavasti ei taas tee sitä temppua etten voi syödä oikein mitään..just kun pääsin iloitsemaan että oon voinu vetää riisiä ja perunaa :shock:

Jaa. Onpa selvä yhteys. Minä olen kans huomannut, että jos kiristys niskassa hellittää, hellittää se myös vatsan alueella. Pääasiassa se on mulla vaan kokoaikaista.

Minulle ei määrätty kumpaakaan Arnicaa (Montana?) ja Hypericum:ia nyt, mutta syön nyt noita, jotka määrättiin. En ala itse sooloileen tuon homeopatian kanssa, kun taidot eivät riitä.
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Paluu Yleinen keskustelu - (Whiplash ja aivovamma)