Vakuutusyhtiö petti hädän keskellä

Niskan retkahdusvammaan ja aivovammaan liittyvät aiheet laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja Jano74 » 07 Kesä 2009, 00:27

Tervehdys Muikku, ja kaikki muutkin!

Ikävää kuulla onnettomuudestanne, mutta jaanpa oman tarinani vakuutusyhtiöstä....

Olin autokolarissa 1997. 77-vuotias papparainen ajoi 80km/h 60:n alueella Stop-merkin takaa kylkeeni, ja autoni kieri muutamia kertoja katon kautta ympäri pellolle.

Ambulanssi vei minut paikalliseen terveyskeskukseen, jossa lääkäri totesi: hyvä onni oli matkassa, selvisit ilman mitään.

Jälkeenpäin olikin sitten turhaa kysellä vastapuolen vakuutusyhtiöltä korvauksia mihinkään, koska ei ollut edes röntgenkuvaa kyseisestä onnettomuudesta. (Eihän whipparit edes rtg:ssä näykään....)
Ja Lääkärinlausunnossa luki: "Auto kierinyt, Ei kuitenkaan vammoja potilaalla."

Että näin IF:ssä Turun seudulla...

Lisää tuolla "käyttäjäesittelyt"-palstalla
Niskavaivoja jo vuodesta 1997!
Jano74
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja japexs » 10 Kesä 2009, 19:19

Ykkös sääntö kun joudut kolariin jossa saat jonniinlaisen retkautuksen niskoille. KOLARIN JÄLKEEN HETI KUVAUTTAA KAULARANKA!! Vaikka ei tunnu mitään vikaa niskassa, mutta se tunnukkaan, vasta myöhemmin se alamäki alkaa ja eikä ole todistus aineistoa. Jos on kuvat heti kolarin jälkeen otettu, sitten pystyy taistelemaan omia oikeuksia, tämä on semmonen asija ,jonka jokaisen pitäisi tietää!
japexs
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 10 Kesä 2009, 20:14

Juu, koittaa vaan vängätä niin kauan, kunnes pääsee kuviin. Röntgen nyt on vähintä, mitä voidaan ottaa ja niskavamman yhteydessä se pitäisi aina otattaa mahd. pian. Eli nyrkkiä pöytään vaan.
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Zarru » 04 Joulu 2009, 01:37

Mulla myös oli alunperin oikein hyvä kuva Tapiolasta, ja ensimmäiset asiat tapaturmani jälkeen hoituivatkin moitteetta, suhteellisen nopeasti sai päätökset ja palvelu oli ystävällistä.

Sittemmin tyyli on muuttunut sen verran että ilmeisesti kuherruskuukausi on nyt ohi...

Korvauskäsittelijöitä tuntuu siellä olevan paljon, monien kanssa olen ollut puhelimitse tekemisissä, ja aluksi mun kohdalleni sattui vain erittäin ystävällisiä käsittelijöitä. Viime aikoina olen puhunut puhelimessa kahden jääkuningattaren kanssa, ja se tylyys on saanut ihan kyyneleet silmiin. Mutta pitää vastata kuten toinenkin siinä tilanteessa, tuppaan olemaan liian kiltti mutta kyllä minä puoleni pidän jos kerran toinen osapuoli ei osaa sen enempää käytöstapoja kuin inhimillisyyttäkään.

Mulle luvattiin tapaturman seurauksena irronneen muovihampaan korvaus puhelimitse, ja vielä varmistin asian. Joten yllätys oli täydellinen kun päätös tuli ja se olikin hylkäävä!

Perusteena se, että "kyseessä oleva hammas on tietojen mukaan poistettu vuonna 2007". Loistavaa! Siitä hampaastahan minä TIETENKIN hainkin korvausta mitä mulla ei edes enää ollut... :roll: No en. Vaan olin sanonut että kyseessä oli muovihammas, ainut "keinohammas" mitä mulla on, muut on vielä omia legoja. Hampaan kohtaan suuhuni tuli iso vekki onnettomuudessa, se tikattiin, joten siinä kohdassa ei olisi varmaankaan pysynyt se oikeakaan hammas.

Valituksenikin hylättiin joten asia on nyt tapaturma-asioiden muutoksenhakulautakunnassa. Mutta luottamus Tapiolaan meni siinä.

Kieltäytyivät myös korvaamasta mitään kaularankaani liittyvää sillä perusteella, että kaularangassani oli ennestään kulumaa. KAIKKI kivut, vammat ja oireet alkoivat tapaturman JÄLKEEN, sitä ennen kaularankani oli täysin oireeton ja toiminnallisesti terve. Valitus on menossa Töölön neurokirurgin lausunnon kera. Ei voi olla korvaamatta tuolla perusteella.

Eli, aluksi minäkin olin tyytyväinen ja luottavainen vakuutusyhtiön kanssa, vaan enpä ole enää...
Zarru
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu - (Whiplash ja aivovamma)