niskavamma ja aivovamma

Niskan retkahdusvammaan ja aivovammaan liittyvät aiheet laidasta laitaan

ViestiKirjoittaja fedja » 25 Marras 2010, 01:48

alaria kirjoitti: Seuralaisenani on henkilökohtaisesti räätälöidyt korvatulpat. Käytän niitä myös hälyisissä tilanteissa kauppakeskus, auto jne ... Ne helpottavat etten kuormitu niin helposti.

Mistä sait tuollaiset räätälöidyt versiot. Olen aikonut hommata, mutten ole vielä saanut aikaiseksi.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja alaria » 25 Marras 2010, 08:12

Hei,

Yksilöllisiä korvatulppia minulle suositti apuvälineenä puheterapeutti. Kuitenkin jouduin maksamaan ne itse, mutta hinasta huolimatta ovat verrattomat. Ohessa linkki ao. firman sivuille. Niillä on jälleenmyyjiä eri puolilla suomea. http://www.finfonic.fi/Default.aspx?id=326334

Muotit otetaan korvasta jälleenmyyjällä, jonka jälkeen ne tehdään ao. muottien mukaan.
alaria
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Mansku » 09 Joulu 2010, 01:20

Mulla on myös olemassa valetut Elacin korvatulpat, tullut käytettyä konemusiikkitapahtumissa jo muutamia vuosia. Tosin toinen ns. turposi eikä mahdu enää pieneen korvakäytävääni :D ihan perus vaahtotulpat toimineet yhtä hyvin. Muuten sitten liikenteessä ollessa pidän ipodia ja melua sulkevia korvanappeja ja kuuntelen rauhallista musiikkia. Auttaa keskittymään ja vähentää hälyä. Lähinnä kuitenkin itselläni häiritsee tuo kummallinen paineen tunne puhelimessa puhuessa ja sen jälkeen. Sainkin juuri lähetteen kuulotesteihin, josko selittäisi asiaa..
"Menneelle et voi enää mitään, keskity siis tähän päivään ja tulevaan, niihin voit vaikuttaa ja tehdä jokaisesta päivästä paremman."
Mansku
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu - (Whiplash ja aivovamma)