Kipuvoiteet

Fysioterapia - Manipulaatiohoidot - Muu kuntoutus - Kirurgia - Lääkkeet - Luontaishoidot - Elmotinin fysioterapiavinkit

Kipuvoiteet

ViestiKirjoittaja Rautanaula » 27 Tammi 2013, 20:02

Oletteko saaneet apua mistään reseptivapaista kipugeeleistä? Ja mitä ootte kokeilleet? Mulla ollut käytössä:

- Relaxant
- JomoIce
- Felden
- Voltaren Forte
- Perskindol

Eniten apua on ollut ehdottomasti Perskindolista ja tuosta kylmägeelistä. Relaxantkin auttaa vähän. Voltaren ja Felden= yhtä tyhjän kanssa.
Rautanaula
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Eltzu » 03 Helmi 2013, 10:59

Kylmägeelit on rakkaus! Ei ne pitkäkestoista apua tarjoa, mutta pahinta kipua leikkaa kyllä mukavasti. Itellä käytössä Ice Power Plus MSM, toi MSM kans omalta osalta auttaa paljonkin, sitä käytettiin heppatyttöilyaikoina hevosten selkä- ja nivelongelmiin ja nykyään sitten omiin :D Voltaren Emulgeliä koitettu joskus, mutta eipä siitä mitään iloa ollut.
Pain is inevitable. Suffering is optional.
Eltzu
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja Rautanaula » 09 Huhti 2013, 22:20

Mä oon nyt ottanut uudestaan käyttöön tuon Voltaren Forten. Huomasin, että se kyllä vie kosketusarkuuden pois pariksi tunniksi, vaikkei muihin kipuihin autakaan. Tuubissa lukee, et pitäs vaikuttaa 12 tuntia mut paskanmarjat ainaki mulla... Olen sit käyttänyt ihan reilulla kädellä, siis monta kertaa päivässä. Onkohan tuosta jotain haittaa?

Sain kerran päivystyksessä Voltaren-kipupiikin ja silloin mulle sanottiin, että nuo tulehduskipuvoiteet on lähes yhtä tyhjän kanssa. Jos näin on, niin kai niitä sit voi aika huoletta käyttääkin :roll:
Rautanaula

ViestiKirjoittaja Eippi » 10 Huhti 2013, 11:10

En usko, että niistä haittaa voi olla. Itse myös välillä laittanut vähän väliä. Enää en jaksa kun apu niin lyhytaikainen ja iho siinä on kärsinyt. Iho on niin kuiva, että kirvelee jos noita voiteita laittaa.

Oon miettiny kans ton voltaren forten kokeilemista, onko parempaa kuin normi voltaren? Tähän mennessä minunkin suosikki on ollut perskindol.
Eippi

ViestiKirjoittaja kojootti » 10 Huhti 2013, 11:19

Voltaren forte on puolta vahvempaa.
kojootti
kojootti

Paluu Hoidot ja kuntoutus