kinesioteippaus alaraajoissa ja pakaroissa

Fysioterapia - Manipulaatiohoidot - Muu kuntoutus - Kirurgia - Lääkkeet - Luontaishoidot - Elmotinin fysioterapiavinkit

ViestiKirjoittaja CH » 15 Heinä 2012, 00:00

On ne teipit hieno keksintö! :)
CH
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja anzqu » 15 Heinä 2012, 18:09

Yksi kokovartaloteippaus, kiitos!

Miehelle ehdottelin tänään, kun pihalla vitsaisi tekevänsä sahan kanssa minulle kahtiasahaustaikatempun, että jos tuosta rintojen kohdalta pätkäiset kaikki ylöspäin pois, niin voisi tästä vielä ihmisen elämäkin tulla.
anzqu

Re: kinesioteippaus alaraajoissa ja pakaroissa

ViestiKirjoittaja Viuh » 13 Syys 2012, 19:27

Jansku kirjoitti:On se vaan ihmeteippi. Olin muutaman pv ilman ja menin uudelle teippaajalle ja vähän kerrassaan tuettiin erilailla ja paremmin si-nivelet, iskiashermot, reisiin faskian venytysteippiä, nilkan suoristus ja vielä arpiteippaus sääreen ja vaappuminen muuttui heti kävelyksi. Olen sitten mieluimmin teipeissä kuin pillereistä sekaisin. Nyt pitäisi alkaa tehostaa vähän kerrassaan lihastreenejä, kun pikkuiset pakarat on saatu aikaiseksi, että kestää kuntosaliharjoittelun. Niskassa tutut teippaukset, olkapää ylös teipillä. Onhan niitä tekoelimiä, mulla tekolihaksia :)[/img]

Nyt kun tuosta viestistäsi on kulunut aikaa, onko auttanut? Odottelen itse juuri teippejä kotiin (kävin tilaamassa täältä http://www.kinesioteippishop.fi/) ja toivon kovasti, että saisin apua reisireistailuuni. Kramppaa todella helposti, olen onnistunut laiskittuttamaan sen polvileikkauksen jälkeen ja toivon, että teippi auttaisi tekemään oikean liikkeen.
Viuh
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Paluu Hoidot ja kuntoutus