Triptyl

Fysioterapia - Manipulaatiohoidot - Muu kuntoutus - Kirurgia - Lääkkeet - Luontaishoidot - Elmotinin fysioterapiavinkit

Re: Triptyl

ViestiKirjoittaja Silla » 18 Kesä 2014, 14:06

Kävin eilen fysiatrilla ja sain lähetteellä lisää fysioterapiaa, jotain tiettyä hoitomuotoa suositteli, jossa oli jonkun miehen nimi. En nyt muista sitä, mutta fysioterapeutti ilmeisesti sitten tietää mistä on kyse. Sen pitäisi auttaa pään asennon hallinnassa. Sain myös kivunhoitoon Triptyliä. Pitäisi olla terveyskeskuslääkäriin yhteydessä aloituksen ja annostuksen suhteen, mutta eilen illalla otin ekan 5mg. Oli muuten vaikea puolitettava. Mutta vitsi miten hienoa! En jännittänyt lihaksiani yhtään sängyssä, vaan rento ja hyvä asento löytyi helposti. Kivutkin jo kaikkos hetkeksi, aamupäivällä sitten hiipivät hiljalleen. Varmaan mulle sopiva lääke, kunhan annostus löytyy. Ainut että nukahtaminen oli hiukan vaikeaa, kun oli jotain säpsähdyksiä vähän väliä, mutta on mulla ollut niitä muutenkin. Tänään on ollut vähän tokkurainen olo, mutta ei pahasti. PDT_Armataz_01_34
P15.2 Dystonia colli (syntymävamma)
F45.8 Bruksismi
G44.2 Tension neck
G54.0 TOS functionalis
Silla
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Re: Triptyl

ViestiKirjoittaja Katja27 » 09 Loka 2014, 14:36

Minä käytän myös Triptyliä unen saamiseksi 25-75 mg annoksia vaihdellen.
Kroppa tottuu kovin äkkiä lääkkeisiin ja sen takia vaihtelen annoksia ettei tarvitsisi ottaa purkista aina extraa.
Katja27
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Edellinen

Paluu Hoidot ja kuntoutus