Brokeback?

Fysioterapia - Manipulaatiohoidot - Muu kuntoutus - Kirurgia - Lääkkeet - Luontaishoidot - Elmotinin fysioterapiavinkit

ViestiKirjoittaja Vaivaisakka » 04 Kesä 2009, 15:29

DirtyDeeds kirjoitti:Toivottavasti eivät olleet samat, jotka leikkasivat sut... :D :D :wink:
Sanopa muuta! Leikkausaamuna sängyn vierellä kävi kyllä pyörähtämässä joku ukko joka esitteli itsensä kirurgiksi. Mutta mistä sitä tietää vaikka olisi ollut joku vahtimestari. 8) Nykyään kun on näitä säästöjä ja henkilöstöleikkauksia, pitää olla monitaitoista henkilökuntaa.

Ja totta tosiaan, en nähnyt kirurgia salissakaan. Ainoastaan nukkumatin ja pari hoitsua. Mulla ei ole mitää todisteita siitä, kuka mut leikkasi.

Varmaan sit ne tytöt:"hei, onkstää nyt se kaulavaltimo?" "jaa-a, en tiä, ku mulla on vielä nuo tenttimättä ... mikähän toi on?" :lol:
Vaivaisakka
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja BROKEBACK » 04 Kesä 2009, 16:33

Vaivaisakka kirjoitti:
DirtyDeeds kirjoitti:Toivottavasti eivät olleet samat, jotka leikkasivat sut... :D :D :wink:
Sanopa muuta! Leikkausaamuna sängyn vierellä kävi kyllä pyörähtämässä joku ukko joka esitteli itsensä kirurgiksi. Mutta mistä sitä tietää vaikka olisi ollut joku vahtimestari. 8) Nykyään kun on näitä säästöjä ja henkilöstöleikkauksia, pitää olla monitaitoista henkilökuntaa.

Ja totta tosiaan, en nähnyt kirurgia salissakaan. Ainoastaan nukkumatin ja pari hoitsua. Mulla ei ole mitää todisteita siitä, kuka mut leikkasi.

Varmaan sit ne tytöt:"hei, onkstää nyt se kaulavaltimo?" "jaa-a, en tiä, ku mulla on vielä nuo tenttimättä ... mikähän toi on?" :lol:
:lol: :lol:

Kiitos päivän kevennyksestä, nauratti niin että meinas niitit lentää seinään!
BROKEBACK
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Temssi » 04 Kesä 2009, 17:49

Moikka!
Onpas mukava lukea palstan leikkauspotilaitten hauskoja viestejä! Tuolla menolla kyllä toivutte ennätysvauhdissa.
Ne niitit tosiaan on niin komeita lävistyksiä, että muakin harmitti niistä luopua..., tosin olisin joutunut aina kulkemaan selkä paljaana, jos olisin halunnut niitä toisille esitellä.... :?

Töölön sairaalassa taitaa aina meno olla yhtä hektistä. Sinne kun tuodaan tapaturmapotilaita ympäri Suomea, niin yksikin onnettomuus pistää aikataulut uusiksi. Minutkin aikoinaan leikattiin päivystyksenä ja myöhemmin huomattiin huonekaverin kanssa, että hänelle oli sanottu, että hänen leikkauksensa siirtyy, koska oli tullut päivystystapaus. Oli ollut jo valmiteluvaiheessa ja esilääkittynä kun meikäläinen vei paikan....
Temssi
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Edellinen

Paluu Hoidot ja kuntoutus