Hyviä hoitoja/hoitajia niska-/selkävaivaisille

Fysioterapia - Manipulaatiohoidot - Muu kuntoutus - Kirurgia - Lääkkeet - Luontaishoidot - Elmotinin fysioterapiavinkit

ViestiKirjoittaja campus » 21 Maalis 2012, 17:46

Osteopaatti T. Kaskimäki, Turku, "herttainen" ihminen, mutta en ihan suin päin suosittele.
campus
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 21 Maalis 2012, 18:05

campus kirjoitti:Osteopaatti T. Kaskimäki, Turku, "herttainen" ihminen, mutta en ihan suin päin suosittele.

No, kerro miksi? Etkö suosittele retkahdusvammaisille vai etkö voi millään lailla suositella?

Mä kävin aikanaan Tarjalla ja olin osteopatia-hoitoon tyytyväinen. Muuten hänen juttunsa ja diagnoosinsa oli liikaa höpö-höpöä ja se on yksi syy, miksi en enää hänellä käy. Olisin kuitenkin kiinnostunut kuulemaan enemmän sinun vaikutteistasi. Löysin muuten Turusta toisen klassisen osteopaatin, joka osaa kaiken lisäksi myös kraniaaliosteopatiaa. Hänellä olen käynyt vasta kerran, joten en ole vielä laittanut nimeä näytille. Saat kyllä tiedot, jos haluat kokeilla.
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja campus » 21 Maalis 2012, 20:07

Oli ajanvarauksessa sekaannusta, en saanut lähetteessä mainittua ja kahteen kertaan pyytämääni lausuntoa, en kirjallisia ohjeita; kallista puuhaa vähäisellä tekemisellä. Kai se osteopatia on sellaista. Kolme kertaa kävin dystonian vuoksi.
campus
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 21 Maalis 2012, 22:50

Ei välttämättä kannata yhden hoitajan perusteella tehdä yleispäätelmää kaikista osteopaateista. Itse olen käynyt varmaan n.10-20 osteopaatilla ja niissä tod on eroja. Kaksi niistä ovat sellaisia, jotka ovat minua pystyneet auttamaan tosissaan.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja alsie » 01 Heinä 2012, 23:45

Tietäisikö joku hyvää hierontaa osaavaa fysioterapeuttia Turusta? Lähinnä jännitysniskaan ja kipeisiin hartioihin kaipailisin apua. Osteopatiasta joku näytti Turun alueella antaneen suosituksen, mutta mainitusta hoitomuodosta en tiedä mitään.
alsie
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 02 Heinä 2012, 06:32

Noihin oireisiin kävisin ensin osteopaatilla ja sitten vasta hieronnassa. Hierojista voi suositella Jouni Jalonen, OMT-liike, mistä löytyy hyviä omt-terapeutteja. Lisäksi ml&tl-hieronnasta löytyy osaava pariskunta.
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Hoidot ja kuntoutus