tahdonvoimaa kirjoitti:Jumankeuta jäbä mä oon niin happy for you!!!!!!!!!!!![]()
Toi kuulostaa niin hyvältä!!!!!!!!!!!!!!
DirtyDeeds kirjoitti:tahdonvoimaa kirjoitti:Jumankeuta jäbä mä oon niin happy for you!!!!!!!!!!!![]()
Toi kuulostaa niin hyvältä!!!!!!!!!!!!!!
Danke schön!
Kyllä mullakin on kieltämättä hyvät fiilikset asiasta, vaikken vielä uskallakaan iloita mitenkään. Tuntuu kuitenkin siltä, että nyt saattais vihdoin viimein alkaa jotakin positiivista tapahtumaan kuntoutumisen suhteen.![]()
![]()
tahdonvoimaa kirjoitti:alaria kirjoitti:funktionaalinen myelopatia
Mikä tämä on?
DirtyDeeds kirjoitti:Mielenkiintoista - mutta ikävää - kuulla, alaria! Krampittaako sulla selkää jatkuvasti edelleen vai silloin tällöin?
Tohon sun ylläolevaan viimeiseen lainattuun kaneettiin viitaten, ymmärsin että olisit sitä mieltä että neuraalikudoksen ärsytys/venytys voi aiheuttaa selkään kovat lihaskiristykset?
... Eli jos mulla selän lihaksisto tätä nykyä on jotakuinkin normaalin pehmeät, niin eikö se viittais sitten siihen suuntaan, että sitä neuraalikudosärsytystä ei enää välttämättä olisi?
alaria kirjoitti:DirtyDeeds kirjoitti:Mielenkiintoista - mutta ikävää - kuulla, alaria! Krampittaako sulla selkää jatkuvasti edelleen vai silloin tällöin?
Tohon sun ylläolevaan viimeiseen lainattuun kaneettiin viitaten, ymmärsin että olisit sitä mieltä että neuraalikudoksen ärsytys/venytys voi aiheuttaa selkään kovat lihaskiristykset?
... Eli jos mulla selän lihaksisto tätä nykyä on jotakuinkin normaalin pehmeät, niin eikö se viittais sitten siihen suuntaan, että sitä neuraalikudosärsytystä ei enää välttämättä olisi?
Selkä krampittaa rasituksen jälkeen eli aika usein ja yöllä kun käännän kylkeä tai vaihdan asentoa.
Neuraalikudoksen ärsytys todellakin voi aiheuttaa mitä ihmeellisimpiä kovia lihaskiristyksiä ja jopa kramppeja.
Mulla jytkyt lääkkeet tai akupunktio laukaisee jännitystä ja pehmentää lihaksia, mutta omalla kohdallani tulos on kaikkea muuta kuin pysyvä.
DirtyDeeds kirjoitti:Lisäks on pari erikoisempaa huomiota. Kerran oli makuuasennossa oikean jalan jalkapohjassa sellainen aika kovan hetkittäisen kivun sarja. Eli sellaisina puolen sekunnin pätkinä suht kovaa kipua oikean jalan jalkapohjassa, suurin piirtein niinkuin sydämenlyönnin tahtiin. Oli vaan kerran sellanen sarja.
Lisäksi on vähän väliä makuuasennossa ollut - taas oikean jalan - etureidessä elohiiri eli sellaista jonkun aikaa jatkuvaa lihasnykinää. Omituista..
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa