Imusolmukkeet

Niskaongelmat, jotka eivät selkeitä retkahdusvammoja: Tapaturman seurauksena tulleet - Kulumat/rappeumat - Välilevyongelmat - Tension neck - Muut niskavaivat

Imusolmukkeet

ViestiKirjoittaja Rautanaula » 10 Huhti 2013, 22:02

Ootteko huomanneet muutoksia kaulan imusolmukkeissa? Mulla on tuntunut kaulan molemmilla sivuilla pienet "patit", siis symmetrisesti, viime syksystä lähtien. Ei ne mitenkään isoilta tunnu, semmoset alle sentin pallurat. Välillä, kun niska on ollu paremmassa jamassa, pallurat on poistuneetkin väliaikaisesti. Mutta käytännössä kyl tuntuvat aina, kun oikeesta kohdasta hiplaa.

En ole niistä maininnut koskaan lääkärissä, kun kaula/niska kuitenki kuvattu kahdesti eikä nuo ole olleet päällimmäisinä mielessä. Lisäksi multa ultrattiin nivusesta samanlainen patti loppuvuodesta. Se oli normaali imusolmuke. Nuo kaulan patit ei vaan ole mielestäni tuntuneet ennen niskan kosahdusta. Tai ehkä en oo vaan osannu niitä tunnustella, nythän niskaa/kaulaa tulee räplättyä jatkuvasti kun joku kohta jumittaa.
Rautanaula
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Eippi » 11 Huhti 2013, 08:38

Oon törmänny joskus netissä surffaillessani samaan joillakin niskavaivaisilla, et imusolmukkeet tuntuu. Mut se on totta, et tulee tarkkailtua itseään ihan erilailla nyt kuin ennen. Silloin kun tää alko niin olin varma, et kaulan etuosa pullotti ihan eri tavalla kuin ennen ja suonet oli jotenkin koholla ja kyllähän ne olikin, mut huomasin vanhoista valokuvista, et aina välillä ne on pullottanu ennenkin ;)
Eippi

Paluu Yleinen keskustelu - (Muut niskavammat ja niskavaivat)