Laihtuminen

Niskaongelmat, jotka eivät selkeitä retkahdusvammoja: Tapaturman seurauksena tulleet - Kulumat/rappeumat - Välilevyongelmat - Tension neck - Muut niskavaivat

Laihtuminen

ViestiKirjoittaja Rautanaula » 18 Maalis 2013, 15:27

Onko muut laihtuneet niskaongelmien seurauksena? Mä oon pari kiloa, eihän se ole paljon mutta kun oon jo ennestään hoikka niin siks mietityttää. Jotenkin ei ole nälkä niin usein kuin ennen. Toisaalta syön kyllä silti ihan samalla tavalla kuin ennen ja herkkujakin menee, jopa enemmän kuin ennen. Mä oon ollu aina hyvin kurinalainen painonnousun suhteen, mutta nyt ei tarvi tehdä yhtään töitä. Paitsi tietty olis kiva saada lihaksia :)

En keksi muita syitä laihtumiseen kuin joko lihaskadon (en ole voinut harrastaa rankkaa liikuntaa pitkään aikaan) tai sitten happosalpaajat, joita syön särkylääkkeiden aiheuttamaan vatsatulehdukseen.

Toki pelottaa, jos takana onkin joku vakava yleissairaus. Mutta on mua aika tarkkaan tutkittu kuitenkin tässä, niin luulis et jotain viitteitä esim. syövästä olis tullut esiin.
Rautanaula
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Eippi » 18 Maalis 2013, 16:11

Minulla hävis painosta viime keväänä viisi kiloa ihan yhtäkkiä. Painoa on ollut todella vaikea saada nostettua. Ruokahalu minulla ei ole kyllä missään vaiheessa kadonnut. Joten välillä olen epäillyt, että näinköhän kaikki ravintoaineet imeytyy. Nyt olen tosin talven aikana saanu painoa hieman takaisin kun en ole juuri voinut kuntoilla, mutta syödä täytyy todella paljon, että se paino pysyy.
Eippi

ViestiKirjoittaja JT » 18 Maalis 2013, 17:02

Kolaria seuranneena syksynä hävisi vajaat kymmenen kiloa (oliko 7 vai 9?), eikä ole palautunut. Alle 60kg oli vähimmillään, aika vähän 180cm immeiselle.

Eikä kaikki ole takaisin tulleet, vielä on reilu viitisen hukassa liki 9 vuoden takaisesta.

Ei huvita syödä, ruoka ei maistu, kipu vie energiaa jne.
JT
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Rautanaula » 18 Maalis 2013, 21:32

Jansku, mä lopettaisin, jos jollain muulla keinoilla saisin tän vatsatulehduksen/ruokatorven tulehduksen pysymään poissa. Kahden kk:n kuurin jälkeen olin kaksi viikkoa ilman salpaajia, kunnes oireet palasivat. Yritän nyt toista kuuria, jonka lopetan vähitellen tai ainakin vähennän minimiin. Mulla tosiaan vasta kaksi kk syötynä, niin en usko et vielä ovat aiheuttaneet tuhoja. Mutta tiedän, että ajan myötä aiheuttavat.
Rautanaula

ViestiKirjoittaja Rautanaula » 07 Huhti 2013, 18:59

Taas on vaaka värähtänyt puolisen kiloa alaspäin. Ei vaan oo nälkä. Mieskin kutsuu mua nykyään lommoposkeksi :roll:
Rautanaula

Paluu Yleinen keskustelu - (Muut niskavammat ja niskavaivat)