Lukemattomat oireet, really?

Niskaongelmat, jotka eivät selkeitä retkahdusvammoja: Tapaturman seurauksena tulleet - Kulumat/rappeumat - Välilevyongelmat - Tension neck - Muut niskavaivat

ViestiKirjoittaja kojootti » 09 Elo 2012, 11:35

Paljonko sulla oli senkka . Mulla oli alkuvaiheessa (sen jälkeen ei oo otettukkaan :roll: ) 34. Luultiin kans, että oli polymyalgia reumatica mutta eipä ollut vaan kaikkki johtui näistä niska oireista.
kojootti
kojootti
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja neverknow » 09 Elo 2012, 18:09

Lääkäri ei kertonut paljonko arvo oli..tänää olin lääkärin luona joka totesi rangan olevan vinossa: lantion veriheasento, mutka selkärangassa, hartiat ja solisuut eritasalla, vasenjalka lyhentynyt ja ristiluu kohonnut..nämä terveiset välittyivät myös omt:lle joka on huomen aamulla.

MUTTA..venyttelin ja tein jossain selkäsivuilla suositelut liikkeet si-nivelen paikalleen saamiseksi..olen koittanut ennenkin onnistumatta, mutta nyt suoreni koko ranka! ja jalka tuli saman mittaiseksi! Ihan uskomatonta että mutka selkärangastakin suoreni...tosin en usko sen pysyvän auki tällä tavoin mutta olipas kiva saada pää oikeaan asentoon! Ortopedi todennut jo yliliikkuvat lonkat (jotka myös pois paikoiltaan) ja uskon että lantiossa on samaa..Huomenna pääsee omt kuntouttamaan niskaa/kaulaa/selkää..nämä kivut saisivatkin jo helpottaa :wink:
neverknow
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Edellinen

Paluu Yleinen keskustelu - (Muut niskavammat ja niskavaivat)