kasvo-oireet

Niskaongelmat, jotka eivät selkeitä retkahdusvammoja: Tapaturman seurauksena tulleet - Kulumat/rappeumat - Välilevyongelmat - Tension neck - Muut niskavaivat

kasvo-oireet

ViestiKirjoittaja Goodie » 20 Heinä 2012, 22:34

voiko pullistumat aiheuttaa" halvaustyyppisiä" oireita kasvoihin? oikea puoli kasvoistani on alempana kuin vasen, esim kulmakarva näyttää olevan alempana ja suupieli, vasemmasta silmästä näkyy yläluomi mutta oikeasta se silmän ja kulmakarvan välinen alue on alempana. Puutumisoireita oikealla puolella on ollut siitä asti kun pullistumat todettiin (protruusio C VI/VII, prolapsit th V/VI, th VII/VIII ja th VIII/IX)
Huono oon itteeni kehumaan mutta vertaistani en oo löytäny.
Goodie
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Orkidea » 21 Heinä 2012, 09:16

Onko kyseessä uusi oire? Onko päänsärkyä? Jos vastaat jompaan kumpaan kyllä, niin ambulanssilla sairaalaan... Aivoverenkiertohäiriöt tekevät tuon näköisiä oireita ja jos siitä on kyse, niin silloin on kiire! Erityisesti toispuoleisesti roikkuva suupieli on stroken tyypillisimpiä tunnusmerkkejä, eli jos se selvästi roikkuu, niin heti ambulanssilla sairaalaan varmuuden vuoksi. Toivottavasti on kuitenkin kyse jostain muusta!
Orkidea
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Goodie » 21 Heinä 2012, 14:54

ei ole uusi oire, olen vaan nyt alkanut miettimään ovatko niska/selkäongelmat voineet aiheuttaa tämän
Huono oon itteeni kehumaan mutta vertaistani en oo löytäny.
Goodie
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

ViestiKirjoittaja anzqu » 22 Heinä 2012, 14:40

Kasvohermoperäiseltä kuulostaa minusta. Minulla on vasenpuoli kasvoista käyttäytynyt oudosti jo kohta 1,5 vuotta, eli eka kolarista lähtien. Lihastonukset säätelyhäiriöitä, johtuen niskavammasta.
anzqu

Paluu Yleinen keskustelu - (Muut niskavammat ja niskavaivat)