Valumisen tunne päässä, voiko liittyä niskajumiin?

Niskaongelmat, jotka eivät selkeitä retkahdusvammoja: Tapaturman seurauksena tulleet - Kulumat/rappeumat - Välilevyongelmat - Tension neck - Muut niskavaivat

Valumisen tunne päässä, voiko liittyä niskajumiin?

ViestiKirjoittaja Donnuska » 20 Elo 2011, 00:26

Mulla on useampana päivänä ollut pääosin molemmilla ohimoilla tunne, kuin päässä valuisi jotain. Niskani (ja samoin hartiat) on järkyttävässä jumissa tällä hetkellä. Mulle on joskus lääkäri sanonut, että tuo oire voi johtua niskajumista, mutta, mutta... Nyt oon alkanut pelätä, mitä jos ei johdukaan siitä. Tietysti koitan ajatella niin, että jos olis esim. verenvuoto, niin tuskin tässä istuisin kirjottelemassa :roll: Luultavastihan se on tuosta, kun niskan tiettyihin kohtiin painaa, niin tuntuu just noissa kohdissa, missä valumisen tunnekin tuntuu. Jos valumisen tunteen aikana ko. kohtaan koskee, tunne katoaa hetkellisesti.

Onko kellään vastaavia kokemuksia? Hitto että tää on pelottava tunne!
Donnuska
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja torvelo » 20 Elo 2011, 09:26

On samaa tunnetta. Tuntuu kuin jotain valuisi nahan alla. Tunteet pääsääntöisesti kehon ylä-osassa, mutta joskus myös alaraajoissa.

-torvelo-
torvelo
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Donnuska » 20 Elo 2011, 10:17

Mulla on joskus ollut mm. vatsassa ko. tunne, mutta tällä hetkellä vain ja ainostaan päässä (molemmilla ohimoilla ja päälaella). Tunne on lähes kokoaikainen. Tuota on ollut ennenkin, mutta vain satunnaisesti ja tunne on voimistunut iltaa kohti mennessä. Nyt tunne oli jo heti aamulla, kun heräsin.

Ennen sidalud ja panacod on edes hiukan auttanut pahaan niskajumiin, mutta nyt niistäkään ei ole ollut mitään apua :twisted:
Donnuska
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

Paluu Yleinen keskustelu - (Muut niskavammat ja niskavaivat)