Onko muilla kaularangan murtumaa C1/2 tasolla

Niskaongelmat, jotka eivät selkeitä retkahdusvammoja: Tapaturman seurauksena tulleet - Kulumat/rappeumat - Välilevyongelmat - Tension neck - Muut niskavaivat

Onko muilla kaularangan murtumaa C1/2 tasolla

ViestiKirjoittaja Tuikkivaa kipua » 04 Touko 2014, 23:01

Olin pahassa autokolarissa ja tuo murtuma on tullut jo v2003 nyt 2012v vasta löydettiin 4 murtumaa kaularangasta tulossa taistelu vakuutusyhtiötä ja potilasvahinko vak.yht.vastaan. PDT_Armataz_01_32 jatkuvaa kipua ollu PDT_Armataz_01_32 oksettaa,puuduttaa käsiä ,huimaa ja pahin on särky...niin kova että oksennus kohtauksia. Onko kohtalotovereita? Tuntuu niin raskaalta. Minua on pidetty masentuneena yms...hulluna kun olen valittanut niskassa kipuja ja käsien puutumista meni jopa niin pitkälle etten Tk-lääkäril saanu enää aikaa sanovat et kiireettömät ajat ovat oikeille potilaille ei psyyke puolen valittajille....tuntuu et en tiliä miten jaksan...viel tulevat oikeudenkäynnit missä vakuutusyhtiöt tulee minua haukkumaan kilpaa PDT_Armataz_01_42 mutta kiva ku löysin tämän foorumin PDT_Armataz_01_37
Tuikkivaa kipua
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Re: Onko muilla kaularangan murtumaa C1/2 tasolla

ViestiKirjoittaja Tuikkivaa kipua » 04 Touko 2014, 23:02

Anteeksi kirjoitusvirheet PDT_Armataz_01_15 olen nyt niin väsynyt nukkunut kauan huonosti...
Tuikkivaa kipua
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja Tepsu » 04 Touko 2014, 23:40

Tervetuloa foorumille ja hyvä kun löysit tänne! Kamala kuulla miten sinua on kohdeltu. Vastaavia tarinoita on ihan liikaa. Voimia taisteluun jatkossa, täältä saat kyllä ainakin henkisiä taustatukijoukkoja. Minulla ei ole kaularangan murtumaa mutta tsemppaan ja emppaan sinua muuten vain. Jaksamista!!
Niskan retkahdusvamma + aivojen alaosan ja selkäytimen yläosan venähdysvamma
Tepsu
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja torvelo » 05 Touko 2014, 08:05

moi tuikkivaa..

ei mustumaa, mutta samantyyppiistä on oireet. mulla osittainen nikaman siirtymä ja nivelsiteet poikki. c0-c1-c2 nämä välit on mun vaivat. pitkään olet sinnitellyt jos kolarista noinkin kauan ja murtuma. huh, huh.
missäpäin suomen niemeä olet? oletko ollut vielä yksityisen puolen neurologeilla vai pelkästään julkisen hoidon armoilla?
paljon voimia.

-torvelo-
torvelo
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Tuikkivaa kipua » 05 Touko 2014, 10:29

Hei kaikille ihanille jotka olette vastanneet. Olen ollut hoidossa OYS,mehiläinen ( olen yrittänyt jos mehiläisessä joku selvittäisi kummat oireena kaikki olen itse maksanut) kun vak.yhtiö ei maksa kylkikolarilla jossa juoppo tuli 100km/h mun oveen ei ole syy-yhteyttä lannerangan eikä rintarangan murtumiin no nyt selvis et kaularangassakin on murtumia... :( nyt löysin hyvän tuntuisen lakimiestoimiston Helsingistä ja tässä kuussa menen Ortoniin kelan maksamana vakuutusyhtiöt ei maksa.Tulen viemään nyt asian sain myönteisen päätöksen potilasvahingost yrittävät et korvaavat pari lääkärikäyntiä ja lääkkeitä nyt vien potilasvahinkolautakuntaan ja myös oikeuteen samoin liikennevakuutusyhtiön..,,minua kohdeltu liian kauan nyt hulluna mielisairaana joka keksinyt kummallisen oireet. PDT_Armataz_01_19 asun siis Oulussa.Olen suunnitellu muuttoa Helsinkiin. PDT_Armataz_01_06
Tuikkivaa kipua
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja torvelo » 05 Touko 2014, 10:43

moi

on sulla ollut aika paha tälli.
älä loukkaannt, mutta onko sulla kukaan pohtinut av:n(aivovamma) mahdollisuuta.
mulla meni pää paskaksi omassa tapauksessa.
suosittelen, jos on rahaa niin yritä varata aika Helena huhmarelle (mehiläinen ympyrätalo hki) samalle reissulle kun menet helsinkiin. hän on perehtynyt retkuihin ja päävikaisiin :D . tietää paljon ja hänen mielestä ei ole mitään kummallisisa oireita vaan kykenee kertomaan mistä oireet johtuvat. mun tarina on käyttäjä esittelyssä.
tsemit ja hyvää vointia

-torvelo-
torvelo

ViestiKirjoittaja Tuikkivaa kipua » 05 Touko 2014, 11:59

On tutkittu neuropsykologi sanoi että on ongelmia ja Neurologi sanoi kun ei kuvissa näy eikä ole vuotoja niin vak.yhtiöt eivät maksa oire päävammasta luojan kiitos niskassa näkyy... PDT_Armataz_01_05 kun välillä itsekki olen epäilly omaa mielenterveyttä kun 2009v yrittivät kuntoutustutkimuspolilta laittaa yleispsykiatriselle silloin raivostuin enkä mennyt enää sinne... PDT_Armataz_01_33 koittanut taistella kun ollu intuitio et nyt jossaki oikeesti on jotain vikaa psykiatrisella olis lääkittynä tänäkin pvänä ilman mitään MRI- kuvia... PDT_Armataz_01_19
Tuikkivaa kipua
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 05 Touko 2014, 16:34

Tuikkivaa kipua kirjoitti:On tutkittu neuropsykologi sanoi että on ongelmia ja Neurologi sanoi kun ei kuvissa näy eikä ole vuotoja niin vak.yhtiöt eivät maksa oire päävammasta luojan kiitos niskassa näkyy... PDT_Armataz_01_05 kun välillä itsekki olen epäilly omaa mielenterveyttä kun 2009v yrittivät kuntoutustutkimuspolilta laittaa yleispsykiatriselle silloin raivostuin enkä mennyt enää sinne... PDT_Armataz_01_33 koittanut taistella kun ollu intuitio et nyt jossaki oikeesti on jotain vikaa psykiatrisella olis lääkittynä tänäkin pvänä ilman mitään MRI- kuvia... PDT_Armataz_01_19

Vilkaisepa, Tuikku, tätä? Kuulostaako tutulta?

https://www.facebook.com/alasairastuvakavasti
Kuva
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Tuikkivaa kipua » 05 Touko 2014, 18:58

No tuo ei niin auta mitään onneksi nyt on huippujuristi sanoi just äsken et jos en voita sit ei voita kukaan koskaan ikinä... PDT_Armataz_01_34 et ehkä tämä pikku hiljaa jos saisi vielä ensi yönä nukkua hyvin ..nyt ollu monena yönä niin hirveää leposärkyä..mut huomenna mentävä kuntosalille treeniä ja treeniä vaikka olis kuinka kipeänä... PDT_Armataz_01_05 siirtyy kipu edes välillä vaikka selkälihaksiin bodypump auttaa parhaiten PDT_Armataz_01_34 ennen kaikkea mieleen PDT_Armataz_01_34 onneksi moni kipupotilas on vieny jutun oikeuteen ja on voittanut et käräjillä voi menestyä jos vakuutusyhtiöt kyykyttää... PDT_Armataz_01_32
Tuikkivaa kipua
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja Tuikkivaa kipua » 06 Touko 2014, 12:31

Muuten onko kellään käsien puutumista ? Kuulemma kaularangasta voi johtua minulla puuduttaa käsiä pistelee ja esineet tippuu ja särkee PDT_Armataz_01_05 kun ei esim. Kaikki lääkärit kuuntele kun olen yrittänyt sanoa vastaus et venyttele no alun perin lähdin kipujen kanssa kuntosalille auttaa kyl varsinkin rintarangan murtumien jälkeiseen kipuun ja ne pahat kivut sieltä hellittäneet.. PDT_Armataz_01_15 jonkin verran. Mutta tuntuu et taistelee tuulimyllyjä vastaan oikein mistään ei tule vastauksia . Onneksi pääsen sinne Ortoniin jospa siellä joku osaisi kertoa mikä johtuu mistäkin? Onko teistä kukaan ollu ortonissa? PDT_Armataz_01_21
Tuikkivaa kipua
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja miimiimi » 10 Touko 2014, 10:46

Juu, löytyy tuikkivaa kipua, poraamisen tunnetta, käsissä, olkapäissä ja lavoissa. Hermovauriot molemmissa käsissä. Operoitu C 5-6.
miimiimi
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

Paluu Yleinen keskustelu - (Muut niskavammat ja niskavaivat)