Niskan voimattomuus ilman kipua

Niskaongelmat, jotka eivät selkeitä retkahdusvammoja: Tapaturman seurauksena tulleet - Kulumat/rappeumat - Välilevyongelmat - Tension neck - Muut niskavaivat

Niskan voimattomuus ilman kipua

ViestiKirjoittaja Siniyu » 07 Syys 2013, 13:37

Hei!

Onko kellään ollut niskan voimattomuutta ilman kipua? Niska siis tuntuu heikolta, alkaa melko nopeasti herättyä. Myös kurkussa tuntuu puristusta ja palan tuntua, kohta vaihtelee välillä kurkun alaosasta keskikohtaan.
Kurkkuoireet helpottavat makuulla, mutta alkavat ylösnoustessa.

Olen myös välillä huomannut samanlaista voimattomuutta käsissä ja kasvolihaksissa. Jos hymyilen paljon, lihakset tuntuvat väsyvät tosi nopeasti.
Välillä myös huimaa.

Kellään tietoa, mistä voisi olla kyse?
Siniyu
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

ViestiKirjoittaja kojootti » 07 Syys 2013, 19:12

Kovin vaikea on tuosta sanoa mikä sen voi aiheuttaa. Sinuna menisin lääkäriin jos sitä kautta asiat selviäisivät jos et ole jo käynyt.
kojootti
kojootti
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja Siniyu » 08 Syys 2013, 04:27

Lääkäriin olen menossa, ajattelin vain kysyä jos jollain olisi ollut samanlaista. Niin tietäisi vähän mitä on odotettavissa. :)
Siniyu
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Re: Niskan voimattomuus ilman kipua

ViestiKirjoittaja eveliina » 16 Marras 2013, 14:33

Voisko olla kaula jumissa?? Mulla just selvis että ilmeisesti jännitän jotenkin koko ajan kun kaula on ihan tukossa eikä kuulemma ole ihme ettei veri kierrä !!! Ovenkarmivenytys tuntuu niin ettei kunnolla pysty hengittää edes, mutta auttaa. Aivan kuin välillä rupeis kuumottaa pää että veri rupeis pikkuhiljaa kiertämään...
eveliina
Noviisiniskoittelija
Noviisiniskoittelija

Paluu Yleinen keskustelu - (Muut niskavammat ja niskavaivat)