Penttiselle ja Kelataksi

Fysioterapia - OMT - Kraniosakraalinen terapia - Neuropsykologinen kuntoutus - Neurokirurgia - Lääkkeet - Luontaishoidot

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 04 Heinä 2011, 19:00

Nyt en kyllä osaa jeesiä. :( Mutta jos joudut julkisilla tulemaan, niin bussi tulee 300 metrin päähän. Toki kestää huomattavasti kauemmin kuin juna mutta onpa myös ainakin pehmeämmät penkit. huimauksen kanssa matkustaminen julkkisilla on kyllä yhtä peetä... :(
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja fedja » 04 Heinä 2011, 19:45

Jos pitää saada Kela-korvaus kulkemiseen, niin tällainen voisi onnistua, jos vaan junalla pystyt matkustamaan. Eli taksilla juna-asemalle (vammaispalvelukyyti), sitten junaan, juna-asemalta (Tre) lääkärikeskukseen taksilla. Tuo viimeinen matka pitäisi ainakin saada Kelakorvauksena. Itse Hesassa kävin lekurilla ja hotellilta lääkäriasemalle taksilla sain kela-korvauksen. Tietenkin lekurilta sain todistuksen, etten pysty käyttämään julkisia paikkakunnalla. Kelalla on lääkärintodistus minulla koko vuoden pituudelle siitä, että minun pitää käyttää taksia julkiseen terveydenhuoltoon kulkemiseen.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 04 Heinä 2011, 22:22

Moro!

Mä kyselen siskolta, onko ajelemassa Hesasta Treelle (tai Treelta Hesaan) juuri tuolloin. Joku pvä ko. viikolla on koulutuksessa. Jos on, niin autona on iso Volvo, jossa on erittäin hyvät pehmeät penkit (itsekin niskavaivainen, joten auto on sen mukanen). :)

Juu, vaavit on vahvasti masussa, eikä aikomustakaan tulla ulos. Pe mennään ultraan ja seuraavalla viikolla (38+3) käynnistetään, jos haluan. Epäilen vahvasti haluavani, koska en pysty käveleen metriäkään ja muutenkin hermosto alkaa oikutella. Onneks seuraava CST on heti synnytyksen jlk juurikin tuolloin 18.7. Ehkäpä nähdään silloin ohimennen! :)
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

Paluu Hoidot ja kuntoutus - (Whiplash)