Kuntoutustutkimus sairaalassa

Fysioterapia - OMT - Kraniosakraalinen terapia - Neuropsykologinen kuntoutus - Neurokirurgia - Lääkkeet - Luontaishoidot

Kuntoutustutkimus sairaalassa

ViestiKirjoittaja alaria » 10 Elo 2010, 10:15

Sain kutsun kuntoutustutkimukseen sairaalaan. Minulla on sosiaalihoitajan aika ja neurologin aika sovittuna.

Onko joku ollut vastaavassa ja mitä siellä tapahtuu???

Tarvitsen työkykyarvion, koska vakutusyhtiö kyykyttää minua tosissaan. Kela on myöntänyt minut vaikeavammaiseksi, työkkäri nostanut kätensä pystyyn kanssani ja vakuutusyhtiö väittää edelleen täysin työkykyiseksi. Vammaluokkani arvioitiin vähintään 14.

Nyt on hyvät neuvot tarpeen! Miten umpikujasta eteenpäin?
alaria
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja alaria » 25 Elo 2010, 08:15

Sosiaalihoitajan tapasin samoin neurologin. Yllättävää minulle oli, että niskan retkahdusvamma tunnettiin hyvin, mutta aivovammaa vähäteltiin.

Kuitenkin tutkimukset loppuivat siihen, että ei ole ammatilliseen kuntoutukseen edellytyksiä eikä työelämään paluu ole realistinen. Todistuksia tulee ripakopallinen ja seuranta aika vuoden päähän mikä on todella hyvä.

Pääsin myös vihdoinkin alaselän magneettiin, joka on minua vaivannut kolarista lähtien theden nyt liikkumisen täysin mahdottomaksi. Sain ajan kuvauksiin jo kahden viikon päähän.
alaria
Kiivas niskoittelija
Kiivas niskoittelija

Paluu Hoidot ja kuntoutus - (Whiplash)