Tahdonvoiman harjoitukset ja neuraalikudoksen mob.liikkeet

Fysioterapia - OMT - Kraniosakraalinen terapia - Neuropsykologinen kuntoutus - Neurokirurgia - Lääkkeet - Luontaishoidot

ViestiKirjoittaja fedja » 18 Heinä 2010, 14:10

TV. Hieno homma :D . Luo toivoa muillekin, että vammasta voi parantua vaikka osittain tai kokonaan.

CH:lta positiivisia uutisia odotellessa ... :)
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Marraskuu 2010

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 04 Marras 2010, 02:33

Ei saakeli, tajusin jmust, etten ole tehnyt harjoituksiani yli kuukauteen ja välillä en edes muista oireitani viikkoihin. Tavallaan hyvä merkki muttei kuitenkaan, sillä harjoittelua ei saa unohtaa kun voi hyvin!

Nyt kun tänään kolautin pääni auton istahtaessani ja maailma heilahti, muistin tän pirun niskani ja aloin heti tehdä kiltisti liikkeitä. Kaulan koukistajat pääsi listalle ekana, samoin rintarangan kierrot ja lonkkaliikkeet. Pirhale sentään! Ei passais pitää tällaisia välejä harjoittelussa. se kostautuu muuten joskus. Samoin työergonia on taas repsahtanut, koska mulla on töissä liikkuva työ (vaellan siis huoneesta toiseen riippuen siitä oonko palaverissa, suunnittelemassa vai rutiinihommissa) ja en jaksa aina viedä koko maallista ergonomiaani mukana, vaikka pitäisi kyllä! Tähänkin tulee muutos heti huomisesti, piste! :D
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja CH » 04 Marras 2010, 02:59

Hups, sitähän lipsuttiin melkein normaalielämän puolelle ;) Tuotahan se normaalielämä pitää sisällään: "Ai niin, hitto, kyllä pitäis tehdä niitä liikkeitäkin..." Ennen mua ärsytti, kun ihmisillä on tuollainen asenne - mutta sitten tajusin, ettei "tavallinen" ihminen niitä liikkeitä tee, ennen kuin tuska on todellinen. Ja on niitäkin, joilla ne parin viikon kotiharjoituspyrähdykset auttaa, ja taas saa palata normaaliin elämään... *Jealous*
Ja sitten on niitä, joita liikkeet ei auta vittujakaan. Tähän tulokseen olen omalla kohdallani joutunut tulemaan monesti. Sain vihdoin ne magneettikuvat, joista ehkä voi löytyä jotain selitystä... Odotan soittoa fysiatrilta, joka selittää mulle auki sitä lausuntoa; kirjoittelen siitä sitten tuonne omaan karsinaani :)
CH

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 06 Marras 2010, 21:28

CH kirjoitti:Hups, sitähän lipsuttiin melkein normaalielämän puolelle ;) Tuotahan se normaalielämä pitää sisällään: "Ai niin, hitto, kyllä pitäis tehdä niitä liikkeitäkin..." Ennen mua ärsytti, kun ihmisillä on tuollainen asenne - mutta sitten tajusin, ettei "tavallinen" ihminen niitä liikkeitä tee, ennen kuin tuska on todellinen. Ja on niitäkin, joilla ne parin viikon kotiharjoituspyrähdykset auttaa, ja taas saa palata normaaliin elämään... *Jealous*
Ja sitten on niitä, joita liikkeet ei auta vittujakaan. Tähän tulokseen olen omalla kohdallani joutunut tulemaan monesti. Sain vihdoin ne magneettikuvat, joista ehkä voi löytyä jotain selitystä... Odotan soittoa fysiatrilta, joka selittää mulle auki sitä lausuntoa; kirjoittelen siitä sitten tuonne omaan karsinaani :)

Joo, tällaista saatanan nuorallataiteiluahan tää jatkuvasti on. Mä on kans todennut, että normaaliin elämään pysyvästi ei ole ikinä paluuta mut toisaalta, jos nyt pysyis ees silloin tällöin kunnossa, niin jippijaijee! Jealous too! ;)

Milloin sun karsinaan on odotettavissa päivitystä? Saatko jo ens viikolla jotain tietoa?

Joku magic button ois kyllä kiva. Vois vaikka neljä kertaa vuodessa ostaa sillä kuukaudeksi hyvän olon. Mieti 1/3 vuotta ois terve! ;) Mutta kun ei niin ei. Aina on mietittävä, mitä tekee, ja silti tekee liikaa tai väärällä tyylillä... Argh. :D
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa

ViestiKirjoittaja CH » 10 Marras 2010, 00:08

tahdonvoimaa kirjoitti:Milloin sun karsinaan on odotettavissa päivitystä? Saatko jo ens viikolla jotain tietoa?

En näköjään saa, kun ei soittopyyntöön vastata...:( No, pitää ottaa uudelleen yhteyttä. Pitäisi myös kopsata tänne tuo siansaksalausunto, kun ehdin. "Koiraelämä" on sotkenut mun humanistiaikataulut niin, että olen jäänyt työssä hieman jälkeen, ja deadlinet painavat niskassa. Mutta päivääkään en vaihtaisi pois...
CH

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 10 Marras 2010, 02:27

Onko koiraelämästä luvassa meille pientä valokuvanäyttelyä palstalle, CH? Sellanen olis kiva... :D
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Hoidot ja kuntoutus - (Whiplash)