kertokaa mihin/kenelle mennä tarviin nopeasti apua!

Fysioterapia - OMT - Kraniosakraalinen terapia - Neuropsykologinen kuntoutus - Neurokirurgia - Lääkkeet - Luontaishoidot

kertokaa mihin/kenelle mennä tarviin nopeasti apua!

ViestiKirjoittaja mv79 » 06 Tammi 2010, 16:10

olen loukannut niskan,selän ja pään vaikka kuinka monta kertaa ja löytyy vaikka mitä oireita ja vaivoja psyykkistä fyysisiin.mm.välilevyn pullistuma rintarangassa kesään asti ei ollut niin paha kun nyt.kaikki paheni heinäkuussa, olin ajanut huonolla mönkärillä jossa on helvetin kova jousitus pää märkänä kun olen kova hikoilee.
sain tosi kovia tärskyjä yläkroppaan .
heinäkuun jälkeenn yöt ovat olleet helvetti potensiin miljoona.
nyt olen henkisesti ja fyysisesti IHAN paskana ja on semmonen olo et joko kuolen kun sydän antaa periksi tai tapan itseni.
hikoilen yöllä hirveästi aamulla sydän hakkaa hirveästi lihakset on hapoilla
heikottaa iha helvetisti ahistaa tosi paljo on ihan säikky pahaa paniikkia
kaulan lihakset on ihan jumissa ja kipeet saattaa olla pahaa päänsärkyä sekavuutta pahaa oloa. on semmonen olo että on ollut koko yö kidutuskammiossa ja kokenut äärimmäistä stressiä.
ja yleensä vasta illalla on normaali olo.
päivälläkin on sekavuustiloja ja rauhoittavia menee ihan helvetisti eikä kukaan usko minua mutta tiedän että en ole luulosairas enkä keksi sairauksia tähän yö oloon on pakko saada apu ja nopeasti.
herään myös joskus siihen että en ole hengittänyt voiskos olla keskushermosto peräinen vajaa hengitys.
minusta tuntuu ihankun aivot ei saisi tarpeeksi happea tai muuten veressä ei ole happea tarpeeksi.mulla on leveät hartiat enkä löydä sopivaa tyynyä voiskos kaulavatimot jotenkin yöllä puristua että aivot ei saa happea.
ainakin silmät on joka aamu puolisokeat ja sitäkin on jatkunut monta vuotta ja pelottaa millo tulee joku sairaus.vanhemmat sanoo et ei noi nuoressa mihessä voi olla noini paljon sairauksiajoten ensaa niiltäkään tukea.
antaisin vaikka kaiken mitä minulla on ihan mitä vain että saisin yöt kuntoon.
voisitteko kertoa mihin/kenelle henkilölle pitäisi mennä.olen valmis menemään vaikka maapallon toiselle puolelle.jos siellä on joka vois auttaa.kiitos avusta
mv79
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja tahdonvoimaa » 06 Tammi 2010, 22:27

Jos kaupungilla ei ole väliä, suosittelen Tampereen Fysiatripalvelua. Tarkemmat tiedot löytyy
http://tampereenfysiatripalvelu.fi

Yksi Suomen kokeneimpia fysiatreja ja myös erittäin pätevä. Ja kyllä oireissa paljon tuttua! Kuulostaa hikoilut ja sekoilut ja uniongelmat hermoärsytykseltä, joka voi hyvinkin johtua rankavaivoista! Niin tuttuja ovat! On tullut tässä oman niskavamman jälkeen valvottua useampikin yö ja aamulla oli juurikin samoja tuntemuksia kuin sinulla nyt. Mutta pikku hiljaa kuntoutus on alkanut tuottaa tulosta, vaikka raskasta on ollut. Uskon, että saat kyllä oireisiisi apua, joten pysyttelethän nyt vielä elämän syrjässä kiinni, kunnes pääset kunnon lääkärille ja saat oikean lääkityksen ja kuntoutuksen alulle. Omasta kokemuksesta voi sanoa, että on täälläkin jo mietitty kuolinkeinot läpi, mutta onnekseni löysin apua ja hoitoa fyysisiin vaivoihin ja tilanne on täysin erilainen kuin vielä 2 vuotta sitten. Uskon, että sinullekin löytyy helpotusta oireisiisi, jotka ovat varmasti olemassa, eikä mitään mielikuvituksen tuotetta! Voimia MV!!! Soittele heti huomenissa aikaa itsellesi. :)
Herkistyneellä hermostolla ja niskan retkahdusvammalla höystettynä jokainen päivä on yhtä juhlaa ja ihmettelyä! Ihmettelen sitä täällä nykyään: http://onnipotkas.wordpress.com
tahdonvoimaa
Erittäin kiivas niskoittelija
Erittäin kiivas niskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 22 Tammi 2010, 17:18

Hei, mv79!

Joko olet löytänyt apua tai olet saanut asiaasi menemään eteenpäin? :?:
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja rautaniska » 30 Maalis 2010, 01:06

Samat sanat eli oletko mv79 löytänyt jo apua itsellesi? Toivottavasti olet ainakin jonkin sortin tukea saanut. Itsellänikin oli alussa (4kk sitten) vaikeinta se että kukaan ei oikein uskonut oireitani (masennuslääkkeitä meinasivat alkaa syöttämään, onneksi järki pelas sen verran että kieltäydyin). Korostan nimenomaan että vaikka mulla ei nämä oireet mitään maata kaatavia (ainakaan tämän palstan mittapuulla) ole olleetkaan niin silti se on kaikkein pahinta jos kukaan EI USKO sua...vaan luulevat että nyt sillä heittää vintillä :(

Mutta tsemppiä mv79 sulle ja kerrohan kuulumisesi!
rautaniska
Innokas niskoittelija
Innokas niskoittelija

olen

ViestiKirjoittaja mv79 » 15 Touko 2010, 21:13

DirtyDeeds kirjoitti:Hei, mv79!

Joko olet löytänyt apua tai olet saanut asiaasi menemään eteenpäin? :?:

olen aika varma että minulla jonkillainen retku niskassa ja varasin tunnin ajan penttiselle mutta ongelmana että otin ortonin karl-august lingreniin yhteyttä sähköpostilla ja hän saattaa tsekata mun niskan myös, et kummalle minä menen penttiselle vai lingrenillelle?
mv79
Vakkariniskoittelija
Vakkariniskoittelija

ViestiKirjoittaja DirtyDeeds » 16 Touko 2010, 00:40

Se Lindgrenkin ilmeisesti ymmärtää retkun päälle, mutta sinuna menisin ensin Penttiselle. Tämä on nyt vaan meikäläisen mielipide, itse tietysti päätät.
Kovia kipuja alkaen 8/1999, niskaan tehty 1999 anteriorinen dekompressioleikkaus, väli C7-Th1 luudutettu yhteen, selässä madaltumia, instabiliteettia, protruusioita, kipuja
Blogi: http://dd-speaks-his-mind.blogspot.com/
DirtyDeeds
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja fedja » 16 Touko 2010, 18:56

Penttinen on parempi niskan "analysoinnissa" ja tutkimisessa.

Lindgrenin kautta voisi päästä helpommin Ortoniin kuntoutukseen.

Joten vaikea sanoa mikä olisi paras.
Master of Kiristys and Jumitus
fedja
Foorumin ylläpitäjä
Foorumin ylläpitäjä

Paluu Hoidot ja kuntoutus - (Whiplash)